Liczba postów: 631
Liczba wątków: 26
Dołączył: 08.06.2010
Reputacja:
0
To kolej na mój filmik z cementowni:
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Profesjonalny - przy okazji załapałem się na kilku ujęciach. Teraz to zwykły filmik, ale za kilka miesięcy nabierze niemałej wartości historycznej - niestety.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Prezentacja przedstawiająca dawną świetność kolei w Ostrowie Wielkopolskim. Te czasy niestety już nie wrócą, choć powspominać można. Kto wie może kiedyś moje miasto odzyska jeszcze dawną kolejową świetność.
Liczba postów: 171
Liczba wątków: 4
Dołączył: 11.04.2011
Reputacja:
0
Co do tego filmu o Ostrowie Wielkopolskim. Rozbawił mnie do łez fragment o KDP w Ostrowie Wielkopolskim; tak, tak - budowa KDP przez Ostrów Wielkopolski na pewno jest wynikiem tego, że jest to węzeł kolejowy z ogromnym potencjałem, jaki ma zapewnić Aglomeracja Ostrowsko-Kaliska. Niech lokalne mikole w dalszym ciągu żyją w tym kłamliwym przeświadczeniu.
A teraz kilka przykładów, jak zmanipulowany został ten film. Po pierwsze, dlaczego w części o zlikwidowanych pociągach zostały umieszczone pociągi, które obecnie kursują w sezonie? Przecież to nie jest likwidacja, tylko ograniczenie terminów kursowania. Po drugie, dlaczego zostały zamieszczone pociągi, które kursowały w różnych okresach? Dlaczego napisane zostało o likwidacji Gwarka, Barbakana i Merkurego, skoro to wszystko działo się w ciągu ostatnich 7 lat, a nie jednego rozkładu!? Czysta manipulacja, mająca na celu wywołanie wśród odbiory wrażenia, że Ostrów został bardzo pokrzywdzony, bo tyle pociągów zostało zlikwidowanych, a pomija się takie kwestie jak zastąpienie Merkurego Barbakanem, w konsekwencji straciło Opole, Wrocław i Leszno, następnie Barbakan został ponownie zastąpiony Merkurym w innych godzinach, w konsekwencji nikt nie został pokrzywdzony, mało tego, w Ostrowie Wlkp. dostaliście jeszcze IR Barbakan, co tak na prawdę bilansuje się z brakiem dawnego Gwarka. Bilans wychodzi na zero. Poza tym druga część filmu jest bez sensu, bo też mogę sobie zrobić film o likwidacjach pociągów w ostatnich 20 latach w Bytomiu i ubolewać nad tym, że zlikwidowano pociąg osobowy z Bytomia do Dzierżoniowa Śląskiego na SU45 i pięciu wagonach. Tylko co to da? Zamiast tworzyć kolejne bezsensowne filmy i płakać nad rzekomo złą sytuacją panującą w Ostrowie, zakasałbyś rękawy Łukaszu i zastanowił się, jak można wykorzystać obecnie istniejące połączenia w celu poprawy np. regionalnych połączeń ze Śląskiem; łączenie relacji Poznań/Ostrów - Kluczbork z Kluczbork - Katowice. Z tego co wiem to zależy Ci na dobru mieszkańców południowej Wielkopolski, w takim razie kolejny przykład: Kępno - Wieluń - TG/Katowice, znowu łączenie relacji. Czemu tym się nie zajmiesz? No tak, bo IR z Międzylesia do Białegostoku musi jechać przez Ostrów, to jest ważniejsze.
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
A czemu ten kierownik patrzy siê na szlak za sk³adem? ;-)
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Kierownik znajduje się w ostatnim wagonie z czynnym hamulcem.
Liczba postów: 54
Liczba wątków: 2
Dołączył: 28.04.2011
Reputacja:
0
Zapraszam na mój kanał <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/mateusz19pila">www.youtube.com/mateusz19pila</a><!-- w -->
Nowe filmy, a także wizyta w SM42
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/mateusz19pila">www.youtube.com/mateusz19pila</a><!-- w -->
Liczba postów: 54
Liczba wątków: 2
Dołączył: 28.04.2011
Reputacja:
0
Zapraszam ponownie na mój kanał, tym razem filmy z pobytu przejazdem w Pile Pm36-2
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/mateusz19pila">www.youtube.com/mateusz19pila</a><!-- w -->