Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
chlopiecdobicia napisał(a):są okna, że kolor ściany pociągu oraz kolor stołów nieco inny niż reszta i ogólnie czytelne.
Super, że Ci się podoba! Zatem ostateczna decyzja będzie należała do Seby.
Jeszcze tylko przejdę się któregoś dnia na REGIOekspres i zweryfikuję, bo coś mi ten układ nie gra. Mam wrażenie że 161A został zrealizowany inaczej, niż na posiadanych przez nas schematach...
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 4
Dołączył: 29.04.2011
Reputacja:
0
psim napisał(a):Mam wrażenie że 161A został zrealizowany inaczej, niż na posiadanych przez nas schematach...
Numerki spisywałem organoleptycznie i różnic nie stwierdziłem.
Tak jak pisałem, poza bezprzedziałówkami, system należy wyposażyć również w schematy przedziałowych wagonów A i B.
Mnie w schemacie nie podoba się to, że linie nie są łagodne. W jakim formacie jest edytowalna wersja tego rysunku?
Jutro przedstawię obydwa schematy dyrektorce albo wydziałowi reklamy i niech wybiorą.
interREGIO - taniej niedasię.
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
seba napisał(a):Numerki spisywałem organoleptycznie i różnic nie stwierdziłem.
Nie mam zastrzeżeń do numeracji. Mam zastrzeżenia do układu wagonu. Spójrz sam:
[ Dodano: 2011-05-10, 23:16 ]
Uprzedzam ew. pytania:
nie, zdjęcie nie jest odbiciem lustrzanym :->
[ Dodano: 2011-05-10, 23:32 ]
Najgorzej jak się okaże że wykonano dwa wagony 161A, i każdy ma inny układ
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 1
Dołączył: 28.04.2011
Reputacja:
0
Ostatnia wersja jest dla mnie prawie 100% ok. Mam tylko jedno zastrzeżenie - czy nie warto uwzględnić na tej mapce przestrzeń z tyłu wagonu i miejsca dla niepełnosprawnych? Nie wiem o co chodzi z łukami - może o to, że rogi wagonu powinny być bardziej pod kątem lub bardziej zaokrąglone.
Sanity is overrated.
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Zaraz, zaraz, ale patrz±c na te rysunki techniczne to w 163A nie ma miejsc dla niepe³nosprawnych. Takie miejsca s± tylko w 161A i je¶li projekt przejdzie to oczywi¶cie bêd± zaznaczone.
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
chlopiecdobicia, na razie pracujemy tylko nad schematem wagonu 163A (tego z fotelami obu klas), jeśli okaże się że forumowe schematy dostają akceptację PR, to dorobi się wagony z miejscami na wózki i rowery, oraz w całości z drugą klasą.
[ Dodano: 2011-05-11, 22:53 ]
Oraz zapewne wagony A i B na przyszłość (pociągi specjalne).
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Czekamy na to, co o schematach powiedzieli w centrali PR - czekamy zatem na głos seby.
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Pewnie sprawa musi trochę dojrzeć, decyzja musi nabrać mocy. Standardowe sprawy
)
Ja bym się nie denerwował.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 4
Dołączył: 29.04.2011
Reputacja:
0
Ja znów czekam na deklarację, że schematy wagonów A i B również będą.
interREGIO - taniej niedasię.
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
No to mamy klincz, bo my (a konkretnie Agata) czekamy z rysowaniem dalszych schematów na informację z PR, że rysunki podarowane przez forum będą wykorzystane
Obleśny Szczur napisał(a):seba napisał(a):Tak jak pisałem, poza bezprzedziałówkami, system należy wyposażyć również w schematy przedziałowych wagonów A i B.
Schematy pozostałych wagonów będą stworzone (kwestia przeróbki tego), jeśli będzie decyzja pozytywna w sprawie tego schematu.
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Wiêc powtórzê jeszcze raz: bêd± rysunki dowolnego wagonu jaki sobie za¿yczycie, w tym tak¿e przedzia³owych klasy A oraz B, ale najpierw musi byæ zgoda centrali.
Je¶li centrala wyrazi siê pozytywnie na 100% rysujemy dalej co tylko zechcecie.