Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zdeklasowane jedynki
#16
Wracając do składu z "jedynkami"... Pamiętam jak jeszcze dwa lata temu jeździł pociąg (wtedy jeszcze) pośpieszny "Wiking" Szczecin - Częstochowa - Szczecin, to prawie zawsze był na zielonych wagonach typu A. Pamiętam, że bilet można było kupić tylko na drugą klasę. A wtedy nie było jeszcze problemów z ilostanem wagonów. Ktoś może mi wyjaśnić dlaczego niektóre pociągi właśnie jeździły na takich wagonach?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#17
pitagoras23 napisał(a):Twój pogląd jest ciekawy. Można by tak zrobić tylko powiedz to tym, co odpowiadają za rewizje.
Jestem w ogóle ciekawy jak PR-y sobie radziły z tym wszystkim skoro ICki nie dają rady.
Jest jeszcze coś takiego, jak odroczenie rewizji.
Jaro

Odpowiedz

#18
Ale to nie jest rozwiązanie systemowe gwarantujące samoczynne utworzenie rezerwy taboru dedykowanej na szczyty przewozowe, tylko indywidualna procedura, którą można dowolnie uruchomić w razie niedoborów taboru lub konieczności oszczędzania.

If you know what I mean.
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#19
pitagoras23 napisał(a):A ile, jeśli wiadomo, wynosi taki limit kilometrów, po których wagon musi być poddany rewizji?

Struktura cyklu naprawczego, długość okresu i wielkość przebiegu międzynaprawczego uzależniona jest od prędkości eksploatacyjnej wagonu.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.