Liczba postów: 683
Liczba wątków: 32
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
12
Dlaczego donikąd? Nie wytyczysz w innym miejscu trasy do Nowego Sącza - gęsta zabudowa to uniemożliwia . Z kolei na Podłęże - Piekiełko są już zabezpieczone grunty pod budowę. Co ciekawe, projekt tej linii powstał już w 1920 roku.
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Nie przesadzajmy, linia jest przejezdna, szlakowa 30 km/h więc spalinówką albo hybrydą (elektryczna z dodatkowym silnikiem spalinowym) przejedziesz, tylko zysk czasowy względem obecnych tras będzie niewielki, ale pierwszy krok do wielkiego zysku będzie już zrobiony i wystarczy zrobić coś z wspomnianą linią i jest cały projekt skończony.
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
To ja powidziałbym, że odwrotnie. Obecna włądza akurat wydaje więcej niż poprzednia i zapowiada, że bedzie wydawać jeszcze więcej. Natomiast w inwestycjach jest tak, że coś lubi się pokiełbasić i jest wielkie prawdopodobieństwo, że jedna trasę zrobią, a drugą nie.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: 24.12.2016
Reputacja:
0
Teoretyczne mają zabezpieczone fundusze na modernizację lini NS-Chabówka, ale co po ta modernizacja skoro nie mają zapewnionych funduszy na nową linie Piekiełko-Podłężę są one zaledwie na liście rezerwowej. Przecież nie planuję się samej jazdy po zmodernizowanej linii z NS do Chabówki czy Zakopanego tylko NS-Limanowa-Podłężę. Jak ktoś pisze że projekt jest od 1920 to śmiech na sali bo mógłby nawet być pd 1890 i co z tego brakuje tu konkretów a fundusze na liście rezerwowej są setki więc to nic innego brak finansowania. A jak kogut pójdzie na emeryturę to zabierze ze sobą tą starą kiełbasę wyborczą i temat mocno osłabnie. I jeszcze jedno: wątpię w tą inwestycje w obecnej sytuacji czyli czas jazdy z Krk do NS w 2:27 i Skracanie czasu jazdy Kraków-Zakopane do 2:15 przy skończonych łącznicach Krk Zabłocie - Krzemionki i w Suchej Beskidzkiej.
Liczba postów: 683
Liczba wątków: 32
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
12
Kontekst mojej wypowiedzi był taki, że nie ma innej lokalizacji linii do Zakopanego niż Podłęże-Piekiełko. Nie kwestionuje braków funduszy - to oczywiste.
Liczba postów: 340
Liczba wątków: 60
Dołączył: 18.11.2014
Reputacja:
4
Nawet w radiu dzisiaj mówili, że pieniądze już są, czyli faktycznie coś się zaczyna dziać, a nie jak 50 lat temu
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.