Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Praca jako maszynista w Austrii
#1
Cześć!

Proszę, dajcie mi znać, jeśli łamię jakieś zasady forum.

Pracuję dla firmy kolejowej w Austrii i obecnie przeprowadzam badania rynku dotyczące możliwości rekrutacji wyszkolonych polskich maszynistów kolejowych do prowadzenia pojazdów w Austrii. Interesuje mnie, jakie mogą być największe trudności i przeszkody (jedną z największych jest oczywiście język).

Stworzyłem kwestionariusz (w języku polskim). Jeśli ktoś jest zainteresowany pracą jako maszynista lokomotywy w Austrii, wypełnij ją i zostaw swoje dane kontaktowe. Jeśli nie jesteś zainteresowany przeprowadzką do Austrii lub uważasz, że byłoby to zbyt trudne, byłbym również zainteresowany dlaczego. Tutaj jest link: Praca jako maszynista w Austrii

Chętnie odpowiem na wszelkie pytania dotyczące tego, jak wygląda praca w Austrii jako maszynista (np. wynagrodzenie, warunki, godziny pracy itp.) lub co może być wymagane, aby uzyskać pracę jako maszynista w Austrii. Sam nie jestem maszynistą, ale ściśle z nimi współpracuję. Na wszelkie pytania, na które sam nie mogę odpowiedzieć, zapytam moich kolegów.

Wybaczcie proszę wszelkie błędy w moim języku polskim. Mówię trochę po polsku (moja mama pochodzi ze Szczecina), ale w tym poście korzystałem z tłumacza online.
Odpowiedz

#2
Cześć, chciałbym się zapytać, czy w Austrii, maszyniści są zawożeni z/do pracy samochodami przez przewoźników, jeśli tak mógłbyś opowiedzieć o tym? Jak to wygląda i czy różni się to od tego jak wygląda to w Polsce.
Odpowiedz

#3
(31.01.2025, 19:42)Grzeski napisał(a): Cześć, chciałbym się zapytać, czy w Austrii, maszyniści są zawożeni z/do pracy samochodami przez przewoźników, jeśli tak mógłbyś opowiedzieć o tym? Jak to wygląda i czy różni się to od tego jak wygląda to w Polsce.
 Mogę wypowiadać się tylko w imieniu mojej firmy, a nie innych, ale korzystanie z taksówek do przywożenia maszynistów lokomotyw do pracy jest znacznie mniej powszechne.
 
Sieć kolejowa w Austrii jest dość rozległa. Każdy z naszych maszynistów po pewnym czasie otrzymuje samochód służbowy. Otrzymują również bilet kolejowy 1. klasy, który uprawnia ich do bezpłatnych przejazdów wszystkimi pociągami w Austrii. Zarówno samochód, jak i bilet kolejowy mogą być używane prywatnie.
 
Ich praca rozpoczyna się po opuszczeniu domu i otrzymują wynagrodzenie za czas podróży do stacji kolejowej, na której czeka lokomotywa. W zależności od pory dnia i liczby kursujących pociągów, pracownicy korzystają z biletu kolejowego lub samochodu służbowego. Niezależnie od tego, gdzie kończą zmianę, czas podróży do domu jest wliczany do ich czasu pracy.
 
Jeśli mieszkają szczególnie daleko od miejsca pracy, staramy się to uwzględnić. Jednak w takim przypadku czas podróży zostanie obliczony z ustalonej lokalizacji (np. jeśli pracownik ma siedzibę w Wiedniu, czas podróży na rozpoczęcie zmiany jest obliczany z głównego dworca kolejowego w Wiedniu, nawet jeśli mieszka dalej).
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP Intercity praca jako konduktor. Kondore 26 42 346 25.01.2025, 16:30
Ostatni post: norbud
Sad Kobieta, jako maszynista w Cargo - Dlaczego nie? MartaMechanikCargo 5 1 897 20.03.2024, 12:02
Ostatni post: vulcan
  Praca jako rewident a uwalone badania na licencji Kamilnexia 4 1 911 08.06.2023, 23:19
Ostatni post: Kamilnexia
  Praca jako sygnalista - operator automatycznego systemu ostrzegania erkom 0 994 30.11.2022, 21:11
Ostatni post: erkom
  Praca jako stażysta maszynista w Kolejach Malopolskich kilka pytań sherdog 7 3 607 21.04.2022, 10:07
Ostatni post: 4est

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2025 Melroy van den Berg.