16.06.2010, 15:35
Tak się jeszcze zastanawiam.... jaka firma (poza Dispolokiem ze swoim ES64F4) może wejść do przetargu?
Volenti non fit iniuria
Koniec EuroSprinterów w Przewozach Regionalnych
|
16.06.2010, 15:35
Tak się jeszcze zastanawiam.... jaka firma (poza Dispolokiem ze swoim ES64F4) może wejść do przetargu?
Volenti non fit iniuria
16.06.2010, 16:04
np. Bombardier z TRAXXem
16.06.2010, 16:12
No i tu wybór nowoczesnych lokomotyw elektrycznych na polski rynek się kończy. Chyba, że Chińczycy, którzy składali ofertę sprzedaży lokomotyw Kolejom Mazowieckim postanowią zająć się leasingiem.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
16.06.2010, 18:17
Mark napisał(a):np. Bombardier z TRAXXemTak, TRAXX może być wystawiony do przetargu, ale chodzi mi przez jaką firmę leasingową, nie wiem jak sprawa wygląda z ACT od których PKP Cargo ma EU43.
Volenti non fit iniuria
16.06.2010, 21:19
TOMEKKOT - Może znów Railpool??
16.06.2010, 22:13
Mark napisał(a):Może znów Railpool??Też się zastanawiam, tylko nie wiem (nie mogę u nich znaleźć ile mają taboru) ile mają F140 MS, a nie wiem czy są posiadaczami ES64F4 w co wątpię bo takich informacji nie znalazłem.
Volenti non fit iniuria
16.06.2010, 22:34
Szkoda,przyzwycziłem się do ich widoku na Regio Expresach w Krakowie
przy okazji małe pytanie. Ile w sumie Eurosprinterów posiada(ły) PR ? sphinx ,przem710 - Dzięki ;-)
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejeprzemyslowe.ubf.pl">www.kolejeprzemyslowe.ubf.pl</a><!-- w --> <- Zapraszam na strone poświęconą prywatnym i przemysłowym kolejom w Polsce. w zbiorach S200 i S400 z Krakowskiego KOMBINATU !!!
16.06.2010, 23:05
9?
17.06.2010, 05:27
sphinx napisał(a):9?Tak podaje numery: 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458
18.06.2010, 22:12
Szkoda ,że to już koniec Eurosprinterów mi się podobały te lokomotywy :-D
18.06.2010, 22:30
giness86 napisał(a):Szkoda ,że to już koniec Eurosprinterów mi się podobały te lokomotywyNie ma co rozpaczać... bardzo możliwe że znowu wrócą. [ Dodano: 2010-06-19, 12:01 ] Tyle że Dispolok musi coś zrobić ze swoimi VP, nie było by im za dobrze gdyby jakaś inna firma wygrała by przetarg.
Volenti non fit iniuria
19.06.2010, 12:28
Dokładnie, nie ma co rozpaczać. PR wypożyczyły zarówno traxxy i eurosprintery na próby. Testowanie Traxxów trwało 3 miesiące i później zostały zwrócone RailPoolowi. Jakieś 3 miesiące temu rozpoczęło się testowanie eurosprinterów Dispoloka i zapewne zostaną zwrócone. Niedługo dowiemy się czy wybiorą Traxxy od RailPolla czy ES-y od MRCE Dispoloka.
19.06.2010, 13:35
TOMEKKOT napisał(a):giness86 napisał(a):Szkoda ,że to już koniec Eurosprinterów mi się podobały te lokomotywyNie ma co rozpaczać... bardzo możliwe że znowu wrócą. Dokładnie wersja VP jest przeznaczona tylko na polskie tory. Wiec na pewno długo bezczynie stać nie będą.
19.06.2010, 14:38
Nie rozpaczam tylko mnie ciekawi jaką lokomotywę wybiorą Przewozy Regionalne czy będzie to Traxx czy ES
19.06.2010, 17:18
Mnie coś doszły słuchy ze LOTOS przejmie traxxy
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Koniec SU45 | SPA | 243 | 93 550 |
24.10.2017, 13:28 Ostatni post: rustsaltz |
|
Koniec pociągów obsługiwanych trakcją parową? | przem710 | 9 | 6 605 |
30.12.2012, 18:10 Ostatni post: Lutek |
|
Koniec ery SU45 w PKP IC | Alexej | 94 | 37 952 |
09.10.2012, 05:45 Ostatni post: przem710 |
|
Naprawa i modernizacja lokomotyw EU07 dla Przewozów Regionalnych | przem710 | 37 | 14 779 |
11.08.2012, 09:46 Ostatni post: alojz |
|
Koniec spalinowozów jako lokomotyw liniowych? | Nikiel | 9 | 5 559 |
01.04.2012, 10:43 Ostatni post: MichałŁ |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |