Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koniec EuroSprinterów w Przewozach Regionalnych
#16
Tak się jeszcze zastanawiam.... jaka firma (poza Dispolokiem ze swoim ES64F4) może wejść do przetargu?
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#17
np. Bombardier z TRAXXem Wink
Odpowiedz

#18
No i tu wybór nowoczesnych lokomotyw elektrycznych na polski rynek się kończy. Chyba, że Chińczycy, którzy składali ofertę sprzedaży lokomotyw Kolejom Mazowieckim postanowią zająć się leasingiem.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#19
Mark napisał(a):np. Bombardier z TRAXXem
Tak, TRAXX może być wystawiony do przetargu, ale chodzi mi przez jaką firmę leasingową, nie wiem jak sprawa wygląda z ACT od których PKP Cargo ma EU43.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#20
TOMEKKOT - Może znów Railpool??
Odpowiedz

#21
Mark napisał(a):Może znów Railpool??
Też się zastanawiam, tylko nie wiem (nie mogę u nich znaleźć ile mają taboru) ile mają F140 MS, a nie wiem czy są posiadaczami ES64F4 w co wątpię bo takich informacji nie znalazłem.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#22
Szkoda,przyzwycziłem się do ich widoku na Regio Expresach w Krakowie
przy okazji małe pytanie. Ile w sumie Eurosprinterów posiada(ły) PR ?

sphinx ,przem710 - Dzięki ;-)
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejeprzemyslowe.ubf.pl">www.kolejeprzemyslowe.ubf.pl</a><!-- w --> <- Zapraszam na strone poświęconą prywatnym i przemysłowym kolejom w Polsce. w zbiorach S200 i S400 z Krakowskiego KOMBINATU !!!
Odpowiedz

#23
9?
Odpowiedz

#24
sphinx napisał(a):9?
Tak podaje numery:
450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458
Odpowiedz

#25
Szkoda ,że to już koniec Eurosprinterów mi się podobały te lokomotywy :-D
Odpowiedz

#26
giness86 napisał(a):Szkoda ,że to już koniec Eurosprinterów mi się podobały te lokomotywy
Nie ma co rozpaczać... bardzo możliwe że znowu wrócą.

[ Dodano: 2010-06-19, 12:01 ]
Tyle że Dispolok musi coś zrobić ze swoimi VP, nie było by im za dobrze gdyby jakaś inna firma wygrała by przetarg.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#27
Dokładnie, nie ma co rozpaczać. PR wypożyczyły zarówno traxxy i eurosprintery na próby. Testowanie Traxxów trwało 3 miesiące i później zostały zwrócone RailPoolowi. Jakieś 3 miesiące temu rozpoczęło się testowanie eurosprinterów Dispoloka i zapewne zostaną zwrócone. Niedługo dowiemy się czy wybiorą Traxxy od RailPolla czy ES-y od MRCE Dispoloka.
Odpowiedz

#28
TOMEKKOT napisał(a):
giness86 napisał(a):Szkoda ,że to już koniec Eurosprinterów mi się podobały te lokomotywy
Nie ma co rozpaczać... bardzo możliwe że znowu wrócą.

[ Dodano: 2010-06-19, 12:01 ]
Tyle że Dispolok musi coś zrobić ze swoimi VP, nie było by im za dobrze gdyby jakaś inna firma wygrała by przetarg.

Dokładnie wersja VP jest przeznaczona tylko na polskie tory. Wiec na pewno długo bezczynie stać nie będą.
Odpowiedz

#29
Nie rozpaczam tylko mnie ciekawi jaką lokomotywę wybiorą Przewozy Regionalne czy będzie to Traxx czy ES
Odpowiedz

#30
Mnie coś doszły słuchy ze LOTOS przejmie traxxy
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Koniec SU45 SPA 243 91 790 24.10.2017, 13:28
Ostatni post: rustsaltz
  Koniec pociągów obsługiwanych trakcją parową? przem710 9 6 519 30.12.2012, 18:10
Ostatni post: Lutek
  Koniec ery SU45 w PKP IC Alexej 94 37 316 09.10.2012, 05:45
Ostatni post: przem710
  Naprawa i modernizacja lokomotyw EU07 dla Przewozów Regionalnych przem710 37 14 591 11.08.2012, 09:46
Ostatni post: alojz
  Koniec spalinowozów jako lokomotyw liniowych? Nikiel 9 5 479 01.04.2012, 10:43
Ostatni post: MichałŁ

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.