Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Plus taki że wymienili siedziska bo te z prototypu były tragiczne. Ma magicznego powera, ale głośne wózki, dziwnie nie wyciszony jest szczególnie na łączeniach członów oraz tandetna plastikowa obudowa wózków.
Ogólnie piątka się należy.
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Teraz takie plastiki na wózkach to raczej standard, widzê to po PESACH dla £TR, Cityrunner-ach czy nawet przerobionych 805. Bardzo czêsto te plastiki s± gdzie¶ gubione/³amane i potem jedzie taki przez miasto np. bez jednej os³ony. Byæ mo¿e wiêc tandeta tego plastiku ma zadanie obni¿enie jego ceny do minimum - bo jest z góry za³o¿one, ¿e to jest czê¶æ, któr± bardzo ³atwo uszkodziæ (bo ró¿ne rzeczy le¿± na i obok torowiska).
Co do Solarisa - fajnie by by³o gdyby sprawdzi³ siê tak jak ich autobusy i pojawi³o siê zainteresowanie z zagranicy.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Ale to nie jest to samo. Ten plastik w porównaniu do 121N to jest mega tandeta.
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Ciekaw jestem kiedy drugi Tramino będzie dopuszczony do ruchu liniowego, oczywiście ten w barwach firmowych.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 1 161
Liczba wątków: 74
Dołączył: 22.05.2011
Reputacja:
0
Podobno z Tramino są jakieś problemy, od początku czerwca co tydzień miał przyjeżdżać jeden tramwaj, jak na razie dopiero od lipca mają się zjawiać, a na stanie MPK obecnie jest tylko jeden.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Ale problemy z dostawą czy z samym tramwajem?
Liczba postów: 1 161
Liczba wątków: 74
Dołączył: 22.05.2011
Reputacja:
0
mikrobart, Te problemy okazały się jakimiś fanaberiami MPK nie problemami z konstrukcją. Przynajmniej na razie jest taka informacja. Podobno MPK chce inną intensywność oświetlenia i jakieś osłony, ale czy przez taki pierdół byłyby opóźnienia? Poznań powinien mieć ich już 5, jest 1. :-| Co jest wyjątkowo dziwne, bo autobusy, które Poznań kupował, Solaris dostarczał czasem grubo przed terminem. Jak coś się dowiem na innym forum to wam napisze ;-)
Liczba postów: 1 161
Liczba wątków: 74
Dołączył: 22.05.2011
Reputacja:
0
mrug, no, ale nie wiadomo, czy może wjechać, bo np. na 2 z niskopodłogowych mogą wjechać tylko Bety i ta jedna sztuka 118N jaką Poznań posiada. ;/
Och, na PPK dowiedziałem się właśnie, że kontrakt podpisany z UE na Tramino jest na obsługę linii: 5, 6, 10, 12, 14, 15, 16. :-|
EDIT:
mrug, trasa linii 10 to Dębiec - Połabska, więc tak. ;]