Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modernizacja SA103
#1
Wszystkie trzy pojazdy 214Ma serii SA103, które posiada województwo zachodniopomorskie, zostaną zmodernizowane. Urząd Marszałkowski ogłosił w tym celu przetarg 7 października, a teraz przedłużył termin składania ofert

Źródło: Rynek Kolejowy (Kolejowy Komis)

Cóż, ostatnio coraz więcej inwestują w pociągi ;-)
Odpowiedz

#2
Ju¿ bêd± modernizowaæ? Kilka lat temu to wyprodukowali...
Odpowiedz

#3
No tak tylko że do najlepszych nie należą, może warto w nich zmienić parę rzeczy aby zwiększyć niezawodność.
Odpowiedz

#4
Wada SA103 to przede wszystkim wysoka awaryjność oraz słabe silniki - nie można nimi ciągać doczepnych wagonów, jak w przypadku bliźniaczej konstrukcji SA106. Była przeprowadzona próba na ciągnięcie wagonu doczepnego (SA103 z PomZPR). Na równym terenie radził sobie stosunkowo dobrze, gorzej z podjazdem pod górkę. ;-)

[Edit]

Martwi mnie, że w przypadku kryterium cenowego pominięte zostaną te wady, które wymieniłem powyżej. Bez tego nie będzie możliwa ich dalsza eksploatacja na szlakach typu Koszalin-Mielno (sezonowo wielkopotokowe).
Odpowiedz

#5
Cytat:Wada SA103 to przede wszystkim wysoka awaryjność oraz słabe silniki
To nie wada tylko oryginalny produkt z oryginalnym silnikiem. Jeżeli UM zamówił szynobus ze słabszym silnikiem to raczej nie brał tego pod uwagę jako wadę.
Wadą w tym przypadku to może być co najwyżej dziura w budżecie.
...
Odpowiedz

#6
Albo kierowanie się przede wszystkim ceną, nie biorąc pod uwagę skutków takiej decyzji. :-P
Odpowiedz

#7
Dziś po przeszło miesięcznym pobycie w Bydgoszczy i przejściu tam II etapu modernizacji, do Kołobrzegu powrócił SA103-008. Pojazd jest już w nowym malowaniu, zgodnym z nowym schematem kolorystycznym wcześniej znanym z SA136.

Źródło: Kolejowy Komis
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.