Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Ju¿ bêd± modernizowaæ? Kilka lat temu to wyprodukowali...
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
No tak tylko że do najlepszych nie należą, może warto w nich zmienić parę rzeczy aby zwiększyć niezawodność.
Wada SA103 to przede wszystkim wysoka awaryjność oraz słabe silniki - nie można nimi ciągać doczepnych wagonów, jak w przypadku bliźniaczej konstrukcji SA106. Była przeprowadzona próba na ciągnięcie wagonu doczepnego (SA103 z PomZPR). Na równym terenie radził sobie stosunkowo dobrze, gorzej z podjazdem pod górkę. ;-)
[Edit]
Martwi mnie, że w przypadku kryterium cenowego pominięte zostaną te wady, które wymieniłem powyżej. Bez tego nie będzie możliwa ich dalsza eksploatacja na szlakach typu Koszalin-Mielno (sezonowo wielkopotokowe).
Albo kierowanie się przede wszystkim ceną, nie biorąc pod uwagę skutków takiej decyzji. :-P