O to chodzi - mogli nie odpisać albo odpisać z klucza, jak to robi PKP IC na fanpage "Pociąg do miejsc" - zajmiemy się tym, przekażemy to do odpowiedniego działu, bla bla bla.
Odpisali:
1. w ogóle - PKP i post-PKP nie zawsze to się udaje
2. szybko - powyższym na ogół się nie udaje
3. pozytywnie, że dołożą kolejny autokar - j./w.
4. inteligentnie (sami zorientowali się, o co naprawdę chciała zapytać klientka) - j./w.
Przecież nie tak dawno rzecznik Ney odpowiedział na wnioski pasażerów właśnie "są inne środki transportu". :-)
Dla kontrastu, na FB Przewozów Regionalnych panuje żałoba. Dosłownie i w przenośni. Chwilę się starali, ale na krótko im pary starczyło.
mikrobart napisał(a):O to chodzi - mogli nie odpisać albo odpisać z klucza, jak to robi PKP IC na fanpage "Pociąg do miejsc" - zajmiemy się tym, przekażemy to do odpowiedniego działu, bla bla bla.
W Przypadku " Pociąg do Miejsc " Jest to agencja która dostała zlecenie od PKP IC za zorganizowanie i administrowanie tym tworem. I wszystkie pytanie kierują do PKP IC skąd otrzymują odpowiedzi.
Miejscówki na TLK 2 klasy w Każdym pociągu!
Lotna Ekipa kolejowa AMA777
Ideologiczny Fanatyzm PKP InterCity
Cytat:Informujemy, że uruchomiliśmy dodatkowe kursy na trasie P1. Od 4 kwietnia będziemy na tej trasie kursować co godzinę.
P1 to linia Warszawa - Gdańsk...
Jak tak dalej pójdzie to pociągi będą mogły w ogóle nie jeździć tam.
Jak ukończą modernizacją E65 Koleje pozyskają większość obecnych klientów PolskiegoBusa.
KM-y po modernizacji E20 na odcinku Siedlce - Warszawa odzyskały i to z nawiązką pasażerów . Przez to PKS Siedlce zawiesił już kilka kursów do i z Warszawy. Nawet prywatnych busów coraz mniej. Bo się nie opłaca już nimi jeździć
Miejscówki na TLK 2 klasy w Każdym pociągu!
Lotna Ekipa kolejowa AMA777
Ideologiczny Fanatyzm PKP InterCity
Tyle, że Warszawa - Siedlce to trasa regionalna, no obsługiwana przez KM, więc i tania... A jak PIC wróci na E65, to będzie głównie: EIC, Pendolino, Pendolino, EIC, Ex, EIC, Pendolino, może jeden albo z dwa TLK. Cena, cena, cena, to nadal będzie główny wyznacznik, nawet po zakończeniu modernizacji E65.
Siedlce - Warszawa to inna historia. W szczycie tą trasę można jechać 2 razy dłużej niż pociągiem osobowym, tak więc pociągi szczytowe są często nabite po dach.
Ale po wybudowaniu A2 na odcinku omijającym Mińsk Mazowiecki czas jazdy się już trochę skróci.
Na Gdańsk drogowo będzie jeszcze lepiej, jak powstanie S7... A ta powstaje na sporym kawałku.
Za 2 lata, jak skończą grzebać na E65 TLKi zejdą poniżej 5 godzin, EXy poniżej 4, to PB osiągnie czas podobny do TLK z ceną niższą jak widać. Chyba, że ropa na prawdę pod koniec roku będzie po 10 zł, co wróżą niektóre gazety, a czego bardzo nikt z nas by nie chciał mimo wszystko.
przewoz napisał(a):PB osiągnie czas podobny do TLK z ceną niższą jak widać.
Niekoniecznie. Kiedyś trzeba zacząć zarabiać i odrabiać straty, prawda? No ale w PB mają widać łeb,a nie takie pożal-się-boże jak w IC. Dobrze wiedzą, co robią.
[ Dodano: 2012-03-29, 23:31 ]
LOL, zobaczcie wyniki ankiety internetowej:
Cytat:Wojna o pasażerów na trasie Gdańsk - Warszawa rozpętała się na całego. W ciągu dnia pomiędzy obu miastami będzie 36 połączeń pasażerskich. PolskiBus.com właśnie dołoży kolejnych sześć kursów. Do tego wszyscy przewoźnicy prześcigają się w promocjach, nawet PKP.
Kto przegra wojnę o pasażera?
54% PKP Intercity. Nikt normlany od kiwietnia do pociągu nie wsiądzie (314)
16% OLT Express. Z takimi cenami biletów szybko zbankrutują (95)
13% LOT. Nikt nie będzie nimi latał przy takich cenach OLT (76)
12% Wszyscy przetrwają, bo ludzie przesiądą sie z samochodów i dla każdego starczy pasażerów (69)
5% PolskiBus.com. Mają za dużo połączeń, a ludzie wybiorą samoloty (28)
Akurat wyniki ankiety przytoczonej przez @psim są przygnębiające acz prawdziwe. Dzisiaj na uczelni poinformowałem ok.40-50 osób o zmianach na E65 od niedzieli, na co reagowali głównie: "o nic nie wiedziałem" albo "to i tak nic nie zmieni".
Fotoblog Podróże z Aparatem
Rok 2012 -(narazie)20309 km
Rok 2011 - 33287 km
Rok 2010 - 45064 km
Rok 2009 - 26606 km