Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modernizacje EN57, EN71 i pochodnych
Druga jednostka jaki ma numer?
Odpowiedz

EN57AKM-1660
Odpowiedz

Dudzio napisał(a):Jechałem w nidzielę tym EN57AKM-1627 i chociaż ogólne wrażenia są bardzo pozytywne, to zauważyłem jedną istotną wadę. W jednym z przedziałów (może i w innych, nie zwróciłem uwagi) WSZYSTKIE siedzenia są tak jakby przesunięte o jakieś 40-50cm w jedną ze stron, przez co połowie miejsc od ściany przypada obok głowy... ściana właśnie, a nie okno. Nie jestem pewny czy wyraziłem się jasno, ale podobna sytuacja jest w niektórych wagonach bezprzedziałowych IC, tyle że dotyczy tam tylko niektórych miejsc, a tutaj jest ich połowa...

Nie przeglądałem ustawień siedzeń, ale w wagonie silnikowym są jakby bliżej siebie, czyli jakieś przesunięcie wystąpiło faktycznie. Następnym razem jak na nie trafię, to się przyjrzę. Na razie ich nie widziałem drugi raz.
Odpowiedz

Układ siedzeń jest chyba mniej więcej taki jak w AKŚ
[Obrazek: broszura_EN57_AK%C5%9A_sly-2_2.jpg]
Źródło: http://kolejeslaskie.com/pl/pages/69/ezt-en-57-aks
Odpowiedz

Te siedzenia mają dłuższe siedziska. Stąd o jeden rządek mniej w przedziale "C" - długim wagonu rozrządczego i stąd mniej miejsca na nogi w silnikowym.
Odpowiedz

Wczoraj miałem okazję jechać z Leszno do Wrocławia EN57-820 z nowymi siedzeniami i wklejonymi oknami. Temperatura na zewnątrz wynosiła około +17*C. Cóż powiedzieć... Temperatura nie była wysoka, i dopóki pociąg jechał to jeszcze był jakiś przedmuch przez uchylone okienka i otwarte drzwi w przejściu. Ale wystarczył postój, by temperatura zaczęła robić swoje.
Fakt faktem i trzeba to oddać, że szyby pochłaniają niby to promieniowanie i faktycznie słońce nie operowało tak mocno jak przez standardową szybę. Jednak obawiam się, że nie da to wiele gdy temperatury osiągnął 25-30 i więcej stopni. Wtedy nawet nie zrobi się przeciągu uchylając wszystkie lufciki.
Co do siedzeń to całkiem wygodne, na pewno lepsze od dermy czy plastiku Wink

[Obrazek: kibellojp_nhhrhrx.jpg] [Obrazek: ok1jpg_nhhrhrn.jpg] [Obrazek: ok2jpg_nhhrhre.jpg]
PKP jest 'spoko' - lubisz to? :)
Odpowiedz

Nienawidzę pociągów z wklejanymi oknami, czuję się w nich jak w akwarium. Zwłaszcza, jeśli to jest EN57. :/
Odpowiedz

EN57 AL-1687 to druga po EN57 AL-1602 asynchroniczna jednostka jeżdżąca po opolskich szlakach. Data ukończenia naprawy głównej - 23.05.2013, ZNTK Mińsk Mazowiecki

EN57 AL-1687 w swoim pierwszym kursie jako pociąg REGIO 6422 relacji Wrocław Główny - Kędzierzyn-Koźle na stacji końcowej.



http://olo4271.flog.pl/wpis/7082370/en5 ... lszczyzny-
Odpowiedz

Po co zakładasz nowy wątek?
http://forumkolejowe.pl/modernizacje-en ... vt1697.htm
Odpowiedz

Moze mi ktoś odpowiedzieć na dzień dzisiejszy ile zmodernizowanych jednostek en57 posiada Województwo Łódzkie,ile oczekuje modernizacji a ile chcą jeszcze zmodernizować?
Z góry dziękuje
Odpowiedz

1044, 1226(AKŁ), 1452, 1479, 1768(AL), 1769(AL), 3003(AKM), 3004(AKM), 3005(AKM).

Obecnie toczy się przetarg na modernizację trzech kolejnych.
Odpowiedz

Mam pytanie-czy zmodernizowany EZT np.EN57al można podłączyć do zwykłej jednostki EN57 i jechać z nią w takcji ukrotnionej?
Odpowiedz

Mając na uwadze, że charakterystyki różne, system rozruchu inny i fakt, że nawet SPOT nie chce z kiblem współpracować myślę, że nie.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Nie, nie można. Chodzi o różne sterowanie. Teoretycznie można by było coś takiego zrobić, ale doprowadzić do takiego stanu, żeby to dobrze ze sobą współpracowało, to byłaby sztuka.
Odpowiedz

[Obrazek: 988263_519100071477670_1087522048_n.jpg]

Dziś w Poznaniu przejazdem był EN57-1718 dla SKM Trójmiasto.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  EN71 - górska, długa odmiana EN57 Miderion 30 16 645 27.01.2012, 17:40
Ostatni post: Olo4271

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
8 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.