11.03.2013, 20:17
Druga jednostka jaki ma numer?
Modernizacje EN57, EN71 i pochodnych
|
11.03.2013, 20:17
Druga jednostka jaki ma numer?
11.03.2013, 20:45
EN57AKM-1660
11.03.2013, 20:56
Dudzio napisał(a):Jechałem w nidzielę tym EN57AKM-1627 i chociaż ogólne wrażenia są bardzo pozytywne, to zauważyłem jedną istotną wadę. W jednym z przedziałów (może i w innych, nie zwróciłem uwagi) WSZYSTKIE siedzenia są tak jakby przesunięte o jakieś 40-50cm w jedną ze stron, przez co połowie miejsc od ściany przypada obok głowy... ściana właśnie, a nie okno. Nie jestem pewny czy wyraziłem się jasno, ale podobna sytuacja jest w niektórych wagonach bezprzedziałowych IC, tyle że dotyczy tam tylko niektórych miejsc, a tutaj jest ich połowa... Nie przeglądałem ustawień siedzeń, ale w wagonie silnikowym są jakby bliżej siebie, czyli jakieś przesunięcie wystąpiło faktycznie. Następnym razem jak na nie trafię, to się przyjrzę. Na razie ich nie widziałem drugi raz.
11.03.2013, 22:25
Układ siedzeń jest chyba mniej więcej taki jak w AKŚ
Źródło: http://kolejeslaskie.com/pl/pages/69/ezt-en-57-aks
12.03.2013, 09:23
Te siedzenia mają dłuższe siedziska. Stąd o jeden rządek mniej w przedziale "C" - długim wagonu rozrządczego i stąd mniej miejsca na nogi w silnikowym.
15.04.2013, 16:44
Wczoraj miałem okazję jechać z Leszno do Wrocławia EN57-820 z nowymi siedzeniami i wklejonymi oknami. Temperatura na zewnątrz wynosiła około +17*C. Cóż powiedzieć... Temperatura nie była wysoka, i dopóki pociąg jechał to jeszcze był jakiś przedmuch przez uchylone okienka i otwarte drzwi w przejściu. Ale wystarczył postój, by temperatura zaczęła robić swoje.
Fakt faktem i trzeba to oddać, że szyby pochłaniają niby to promieniowanie i faktycznie słońce nie operowało tak mocno jak przez standardową szybę. Jednak obawiam się, że nie da to wiele gdy temperatury osiągnął 25-30 i więcej stopni. Wtedy nawet nie zrobi się przeciągu uchylając wszystkie lufciki. Co do siedzeń to całkiem wygodne, na pewno lepsze od dermy czy plastiku
PKP jest 'spoko' - lubisz to? :)
15.04.2013, 21:06
Nienawidzę pociągów z wklejanymi oknami, czuję się w nich jak w akwarium. Zwłaszcza, jeśli to jest EN57. :/
30.05.2013, 14:02
EN57 AL-1687 to druga po EN57 AL-1602 asynchroniczna jednostka jeżdżąca po opolskich szlakach. Data ukończenia naprawy głównej - 23.05.2013, ZNTK Mińsk Mazowiecki
EN57 AL-1687 w swoim pierwszym kursie jako pociąg REGIO 6422 relacji Wrocław Główny - Kędzierzyn-Koźle na stacji końcowej. http://olo4271.flog.pl/wpis/7082370/en5 ... lszczyzny-
30.05.2013, 16:06
Po co zakładasz nowy wątek?
http://forumkolejowe.pl/modernizacje-en ... vt1697.htm
19.06.2013, 19:33
Moze mi ktoś odpowiedzieć na dzień dzisiejszy ile zmodernizowanych jednostek en57 posiada Województwo Łódzkie,ile oczekuje modernizacji a ile chcą jeszcze zmodernizować?
Z góry dziękuje
19.06.2013, 20:02
1044, 1226(AKŁ), 1452, 1479, 1768(AL), 1769(AL), 3003(AKM), 3004(AKM), 3005(AKM).
Obecnie toczy się przetarg na modernizację trzech kolejnych.
03.07.2013, 22:39
Mam pytanie-czy zmodernizowany EZT np.EN57al można podłączyć do zwykłej jednostki EN57 i jechać z nią w takcji ukrotnionej?
04.07.2013, 13:28
Mając na uwadze, że charakterystyki różne, system rozruchu inny i fakt, że nawet SPOT nie chce z kiblem współpracować myślę, że nie.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
04.07.2013, 13:34
Nie, nie można. Chodzi o różne sterowanie. Teoretycznie można by było coś takiego zrobić, ale doprowadzić do takiego stanu, żeby to dobrze ze sobą współpracowało, to byłaby sztuka.
22.07.2013, 18:44
Dziś w Poznaniu przejazdem był EN57-1718 dla SKM Trójmiasto.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
EN71 - górska, długa odmiana EN57 | Miderion | 30 | 16 933 |
27.01.2012, 17:40 Ostatni post: Olo4271 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
10 gości |