13.08.2011, 22:01
seba napisał(a):Tylko dlaczego to do Przewozów Regionalnych jest kierowana skarga na niedostateczne zabezpieczenie logistyczno-transportowe tej imprezy?
1. Bo to PRy mają $$$ za bilety tych osób, które je kupiły ale nie zdołały pojechać musicREGIO (wiem, wiem, mogą i powinny reklamować)
2. Bo PRy, na własną rękę czy na zamówienie Fundacji, podjęły się niejako tego zabezpieczenia - ja sugerowałem, by zapytać IC dlaczego nie podstawiło NIC
2a. To w końcu Owsiak zamawia konkretne pociągi, czy PR same szacują zapotrzebowanie?
3. skarga Woodstockowiczów jest zwykle kierowana do "szeroko pojętego PKP" ;-o
4. ja tej skargi do PR nie kieruję, tylko zwracam uwagę na pewne nieprzyjemne fakty
4b. to jak było z tymi odwołaniami powrotnych musicREGIO?
seba napisał(a):Co do wielkiej opłacalności tych pociągów, to poddaję pytanie.
Komu jak komu, ale Tobie to nie spodziewałem się, że będzie trzeba przypominać o oczywistej wyższości kolei nad transportem samochodowym jeśli chodzi o skalowalność przy wielkiej liczbie osób do dowiezienia w jeden punkt - jak w tym wypadku.
Gdyby próbować dowieźć te osoby autokarami, to podejrzewam że utknęłyby one w jednym gigantycznym korku. Na zawsze.
Ponadto, zważ na charakter imprezy - pielgrzymki na Jasną Górę najczęściej docierają tam właśnie autokarami, i tymi autokarami wracają - są planowane na spokojnie, każdy pielgrzym wie że dostanie miejsce siedzące. Woodstock ma innego klienta, który nieco inaczej "się zachowuje" na rynku. Pewnie stąd pociągi. Poza tym, jak same PRy reklamują - to już tradycja. Ale jeśli któregoś roku pociągów nie będzie, to też sobie ludzie jakoś pewnie poradzą.
Wydaje mi się, że skoro pociągi mają zbyt małą pojemność, to bilety należałoby jednak numerować. Może nie miejscówki, ale sprzedać na 1 EN57 powiedzmy max 300 biletów i do widzenia, następny pociąg. Czy dobrze kojarzę, że w ub.r. bilety na mR były dostępne TYLKO przez IPR?
[ Dodano: 2011-08-13, 23:03 ]
Proszę, specjalny autokar na Woodstock :-P
http://przystanekwoodstock.com.pl/autobus.html
Bahnfahren ist unser Business