Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Dzisiaj ruszył portal <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.dworzecpolski.pl">www.dworzecpolski.pl</a><!-- w -->
Strona wygląda całkiem ciekawie, informacji na niej sporo - mamy jakieś sugestie do jej twórców?
Liczba postów: 271
Liczba wątków: 5
Dołączył: 08.07.2010
Reputacja:
0
Jest pare niedociągnięć, jednak sądzę że szybko znikną. Na przykład podstrona "Fotoplastikon" nie ładuje stylów a miniaturki zdjęć w Infomacie mają zły adres do większej wersji i odsyłają do nikąd. Podoba mi się ilość informacji i rozbudowana podstrona "kontakt", może jak napiszę maila dot. omawianego kilka tygodni temu zakazu fotografowania na konkretny adres to ktoś raczy odpisać.
Podsumowując, podoba mi się :-)
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Twórcy na pewno nie wiedz± co to jest poprawny kod -> http://validator.w3.org/check?uri=http% ... ne&group=0
Liczba postów: 271
Liczba wątków: 5
Dołączył: 08.07.2010
Reputacja:
0
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Dla mnie, laika, to najmniej ważne - strona działa, nie krzaczy się. Wolę oceniać wartość merytoryczną i nalegam, żeby szczególniej zająć się właśnie tą kwestią.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
My nie tworzyliśmy kodu forum ;-)
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Na portalu w dniu dzisiejszym pokazał się bardzo fajny artykuł:
Nabrałem wiary w powodzenie tego projektu po niedzielnych odwiedzinach na budowie dworca w Poznaniu. Robi się! Widać efekty! I choć to dopiero pierwsze elementy konstrukcyjne, choć dojrzeć można zaledwie zarys budynku, jest nadzieja… O inne modernizacje obawiam się mniej.
Po dziesięciu miesiącach 2011 roku warto pokusić się o pierwsze podsumowania. Co się udaje, co idzie gorzej? Przede wszystkim widać wielką mobilizację, a dotyczy to nie tylko dworców szykowanych na Euro 2012. Niewątpliwie jedną z największych budów w Polsce jest teraz modernizacja Dworca Głównego we Wrocławiu, na której przez 24 godziny na dobę pracuje kilkuset robotników budowlanych. Ten dworzec to wielkie wyzwanie i wielka niewiadoma zarazem, zwłaszcza w kontekście dziesiątek odkryć konserwatorskich i tysięcy problemów technicznych, które rodzi inwestycja w przestrzeni półtorawiekowego obiektu. Podobnie jest na budowie dworca w Katowicach, realizowanej w ścisłym centrum miasta, z wieloma komplikacjami, i nieco z innych powodów – w Poznaniu, gdzie spóźnieni jesteśmy dzięki opieszałości lokalnych urzędników.
źródło: www.dworzecpolski.pl
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Może zostałem omotany przez Jacka Prześlugę, ale wydaje mi się, że to wizjoner i rzeczywiście zależy mu na dobru kolei - w tym wypadku dworców. Nikt nie odmówi mu skuteczności - efekty są wymierne, bywam w Lesznie, co kilka dni jestem w rejonach głównego dworca Wrocławia, często korzystam z dworca Wrocław Mikołajów - one pięknieją lub już wypiękniały, brawo!
Szkoda tylko, że tak bardzo widać podział na spółki - dworzec w Lesznie i okropna granica, gdzie zaczynają się obskurne perony, to samo na Mikołajowie.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Dlatego dworzec polski powinien być właścicielem całego dworca włącznie z peronami, bo potem tworzą się takie absurdy. Piękny dworzec a na peronach bieda z nędzą.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
To jest ten ból i największym niewybaczalnym błędem jest, że PLK się nie chce zgodzić na remonty peronów wraz z torami. Od razu byłoby piękniej, nawet jeżeli zaraz za stacją byłyby stare tory z drewnianymi podkładami.
On mógłby pieścić ważniejsze stanowisko na naszej kolei podobnie jak Pan Massel moim zdaniem.
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
przem710, No przykład mamy w Ostrowie. Dworzec zrobiony, piękny, nowoczesny. A z peronów zostanie tylko zrobiony peron 1, a 2 i 3 zostanie nietknięty, a latem gdy pada deszcz, z tego dach po prostu leje się, gdyż te drewniane belki mają już swoje lata
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Zobaczcie, jaka żenada będzie, gdy do Polski zjadą turyści i kibice - wchodzą na dworzec - cud, miód, orzeszki, potem wychodzi na peron i...
To samo dzieje się w odwrotnych sytuacjach - linia jest remontowana, perony pięknieją a kilka metrów dalej zostaje obskurny budynek dworcowy.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Jeżeli chodzi o torowisko to żeby chociaż nie było zarośnięte, to nie wymaga olbrzymiego nakładu pracy i funduszy.
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
mikrobart, No to jest Polska. Co z tego, że PKP Intercity zrobi na glanc wagony, będą po modernizacji, odświeżone, czysta itd, jak pojadą z zawrotną prędkością jak np na Śląsku i zatrzymają się na jakieś stacji rodem z PRLu
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Wszystko to wymaga czasu i mnóstwo pieniędzy, ale przede wszystkim pomyślunku, że jak już robić to wszystko od razu a nie kawałkami i później na następną rzecz czekać latami...
|