Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Alstom] ETR 610 Pendolino PKP Intercity
Hale na Olszynce Grochowskiej są już gotowe na przyjęcie Pendolino czy nadal wszystkie pojazdy oczekują pod chmurką?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

mikrobart napisał(a):Hale na Olszynce Grochowskiej są już gotowe na przyjęcie Pendolino czy nadal wszystkie pojazdy oczekują pod chmurką?
Oczekują w miejscu dla nich przeznaczonych.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz


autor: Piotr998p

Dziobaki w Krakowie, spięte razem podczas ostatniego dnia testów jadą w kierunku Psar.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

Cytat:Pendolino zbyt wolne dla Intercity

Alstom zamierza homologować pociągi na 160 km/h. To niezgodne z warunkami umowy — twierdzą władze Intercity i interweniują w centrali koncernu.

Resort infrastruktury, kierowany przez Elżbietę Bieńkowską, podjął się dyplomatycznej interwencji, by skłonić Alstom do dostarczenia Polsce na czas superszybkich pendolino, których paramenty techniczne nie będą odbiegać od specyfikacji.

Pendolino — nazywane dreamlinerem polskich kolei — miało odbudować markę PKP i przyciągnąć pasażerów ofertą szybkich podróży w komfortowych warunkach. Na razie jednak kolejarze mają z superpociągiem równie dużo problemów, jak niedawno LOT z dreamlinerami.

Kiedy w sierpniu ubiegłego roku pierwszy skład pendolino, zwany w Polsce EIC Premium, przyjechał do Wrocławia, by poddać się testom na naszych torach, witały go tłumy pasażerów. Testy szły jak po maśle. Pendolino pojechało z prędkością 270 km/h — komunikowały resort transportu i kupujące 20 pociągów PKP Intercity. Problem w tym, że pendolino — przynajmniej na razie — zabiega o homologację na jazdę z prędkością… 160 km/h.

W umowie z Intercity Alstom, producent EIC Premium, zobowiązał się, że pociągi będą certyfikowane na 250 km/h. Przedstawiciele polskiej spółki wysłali więc list do Andreasa Knittera, wiceprezesa Alstomu. Podkreślają w nim, że pojazdy nie spełnią warunków kontraktu, a w związku z tym, mają obawy dotyczące terminowości przekazania pociągów. Oczekują też od Alstomu natychmiastowego udzielenia wyjaśnień. Polską kolej poparł resort infrastruktury, interweniując wczoraj we francuskiej ambasadzie w Warszawie.

Więcej w płatnym artykule Pulsu Biznesu.

http://www.pb.pl/3608409,14724,dreamlin ... skrzydlami
Odpowiedz

Witam,
piszę obecnie pracę licencjacką o optymalizacji tras Pendolino, dlatego w wolnej chwili proszę o uzupełnienie krótkiej ankiety, która bardzo mi pomoże w dalszych pracach :

http://docs.google.com/forms/d/1s19nkcz ... I/viewform

Z góry dziękuję! Smile
Odpowiedz

A co to tak naprawdę oznacza, że są dopuszczone do 160 km/h? Jest jakieś zagrożenie, że nie pojadą szybciej od grudnia?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Jeżeli będą miały dopuszczenie na 160 to szybciej nie pojadą.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Wicepremier, minister gospodarki Janusz Piechociński uważa, że Polska nie powinna płacić producentowi pociągów Pendolino, jeśli ten nie wywiąże się z kontraktu i nie dostarczy pociągów z certyfikowaną prędkością powyżej 160 km/h.

http://tvn24bis.pl/informacje,187/co-z- ... 17486.html
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

ED250-001 wczoraj śmigneło na zimno przez Częstochowe.Trasa jaką widziałem napisaną na (zleceniu) to Warszawa Towarowa - Czechy Velim ciągneła ją siódemka 1505 PKP Cargo ktoś wie po co tam pojechało pendolino?
Odpowiedz

Podobno wraca do Włoch a właśnie oczekuje na lokomotywę w Chałupkach.
Kolejowe Jaworzno Lubisz To ?
Odpowiedz


Warszawa Gdańska; 24.04.2014; godz: 12:50
EU07-1505 + ED250-001 jako pociąg rel. Warszawa - Velim(CZ). Z tego co wyczytałem na Facebooku będzie on tam przechodzić testy prędkości.
Odpowiedz

001 nie ma pełnego wyposażenia w dodatku ma na pokładzie aparaturę pomiarową która trzeba zdemontować.
Odpowiedz

Przejeżdżał koło mnie, ale niestety wczesną nocą. Zastanawiałem się właśnie dlaczego nie o własnych siłach itp.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

A wiesz czy to był powrót -001 czy jakiś inny jechał?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

001
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pytanie pendolino - przedział kondutkorski ziemowit97 12 7 003 08.06.2016, 08:58
Ostatni post: DamianT
  Stuki - klekot w Pendolino blacky6 4 4 056 06.10.2015, 23:15
Ostatni post: przewoz
  Alstom Coradia LINT pitagoras23 4 4 111 19.04.2015, 18:14
Ostatni post: pitagoras23
  Pendolino w Europie i na świecie pitagoras23 1 3 184 03.11.2013, 19:20
Ostatni post: pitagoras23

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2025 Melroy van den Berg.