Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Tak krótko podsumowując start, wygląda na to że wszytko przebiega zgodnie z planem.
ED250-017 Gdynia - Warszawa
ED250-014 Kraków - Gdynia
ED250-013 Wrocław - Warszawa
ED250-006 Warszawa - Kraków
Pierwszy Pendolino z Trójmiasta miał w Tczewie 3 minuty opóźnienia, wyjazd dokładnie 6:52. Wierząc infopasażerowi pociąg ten dotarł do Warszawy Wschodniej o 9:14 czyli 9 minut przed czasem, tym samym pokonując ten odcinek w czasie 2:22 min.
Krakowski Pendolino jeszcze w trasie, ale już powinien dojeżdżać do Gdańska i również jedzie zgodnie z planem.
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
Mam takie pytanie techniczne, które dziś przyszło mi do głowy jadąc do pracy.
Dziobaki były testowane również w jeździe podwójnej, więc zapewne niektóre kursy będą obsługiwane przez dwie ETR-y. Czy zatem w obu będzie działał Wars? :-)
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Dziobaki nie będą jeździć w trakcji podwójnej, przynajmniej na tą chwile. Część kursów podwójnych była testowa, ale były też takie które pełniły rolę podsyłu.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
A jak sobie wyobrażasz przejście w czasie jazdy z jednego ED250 do drugiego?
Muszą działać oba jeśli by doszło do jazdy w trakcji podwójnej.
Liczba postów: 2 555
Liczba wątków: 134
Dołączył: 15.03.2011
Reputacja:
0
Pitkowi zapewne chodziło o przemieszczenie się celem skorzystania z wagonu barowego, jeżeli byłby czynny tylko jeden.
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
Z punktu widzenia Warsu, jazda podwójna będzie bardziej kosztowna - podwójna obsługa - dlatego pytam.
Czy ktoś z Was pamięta, czy w Darta i Flirtach 3. generacji ma być wagon/człon gastronomiczny?
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Dokładnie Mariusz w tym kontekście napisałem o przechodzeniu z jednego składu do drugiego.
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Ja wiem czy kompromitujące... Codzienność na WWK i w całej Polsce to właśnie problemy z drzwiami, czasem stopniami w pojazdach... z Polski właśnie. Czasem na kilku EZT widzę czerwone lampki, czyli drzwi nieczynne...
Liczba postów: 246
Liczba wątków: 2
Dołączył: 10.10.2012
Reputacja:
0
No wiesz, nic się nie stało, skład dalej jedzie, ale zważywszy że są to pociągi fabrycznie nowe, ledwo używane, kupione za niebotyczne sumy, mające być "wizytówką, dumą i nadzieją IC"...
Nawet warunki "zimowe" były nadzwyczaj łagodne w porównaniu do tego co 14 grudnia mogłoby być (śnieg, mróz, oblodzenie). Najbardziej mi żal ludzi, którzy potem muszą nadrabiać takie drobne partactwa próbując naprawiać toto starą dobrą metodą "z kopa".
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
A myślisz, że SKM/KM to tanio składy kupiły? Pewnie, że nie. Jednakże do jednostkowych problemów (ile razy ten schodek się zaciął) podchodzi się inaczej, niż do problemów systemowych (gdyby ten schodek zacinał się kilka razy tygodniowo na przykład).