Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wrocław - Kępno - Wieruszów
#1
http://www.rynek-kolejowy.pl/27278/Foto ... uszow_.htm

Czy był ktoś z forum i zda nam krótką relację? :-)
Jaro

Odpowiedz

#2
Z forum był tylko Łukasz Turek i to on może zdać relację (w tym fotograficzną) ;-)
Odpowiedz

#3
Też byłem. Pociąg był prowadzony lokomotywą General Motors JT42CWRM #66001 należącą do Freightliner Polska. Skład: 5x 111A + 3x Bi + RRh + 4x Kdt + 111A.

Sama lokomotywa (tzw. szerszeń) jak dla mnie jest nieciekawa. Lepiej, jakby jechał rumun, ale Wałbrzych mówił, że wszystkie zajęte.

Na tej linii jeździły również fiaty, ale teraz to marzenie ściętej głowy.

RRh to beczka wyremontowana przez wrocławski Klub Sympatyków Kolei. Kdt to kryte drewniane pudła (również KSK) bez wyposażenia w środku, jechali w nich miłośnicy na składanych krzesełkach. Bi to oliwkowe, przedwojenne klasy z logo P.K.P. (własność KSK). 111A wypożyczone od IC.

Jak widać skład, złożony z taboru trzech przewoźników, miał niewiele wspólnego z historią tej linii.

Ten ostatni wagon to salonka dla VIP-ów. Przed wyruszeniem w drogę powrotną z Wielunia Dąbrowy, przy zmianie kierunku jazdy, salonkę trzeba było przestawić na koniec składu. Było to spowodowane tylko tym, że oficjele chcieli mieć widok na tor za pociągiem. Paranoja...

Poza tym nie zdarzyło się nic nieprzewidywalnego, jechaliśmy planowo.

Tor między Oleśnicą a Kępnem jest strasznie zardzewiały. Ciekawe, czy naprawdę wrócą tam pociągi?

Zdjęć nie miałem jak robić, bo nie mam aparatu. Polecam fotki na TWB: http://rail.phototrans.eu/15,3429,31.html
Odpowiedz

#4
Emil Sawicki napisał(a):Tor między Oleśnicą a Kępnem jest strasznie zardzewiały. Ciekawe, czy naprawdę wrócą tam pociągi?
Dzięki takim wypowiedziom-marne szanse. To że tor jest zardzewiały to nie znaczy że ruch na linii jest niemożliwy...

Emil Sawicki napisał(a):Ten ostatni wagon to salonka dla VIP-ów. Przed wyruszeniem w drogę powrotną z Wielunia Dąbrowy, przy zmianie kierunku jazdy, salonkę trzeba było przestawić na koniec składu. Było to spowodowane tylko tym, że oficjele chcieli mieć widok na tor za pociągiem. Paranoja...
a)zwłaszcza że wagon z WD wyjechał zaraz za 66-tką a wjechał właśnie na końcu składu.
http://www.youtube.com/watch?v=hwf32HCfhZw
b) według mnie to nie paranoja iż oficjele (w tym Pan Prezes PLK Zbigniew Szafrański który wysiadł w Kępnie)) mogą wznowić ruch na linii i mogli mniej więcej ocenić stan szlaku lub sprawdzić czy cena PLKi jaką zawołali jest w ogóle prawdziwa (nie bronię tu urzędasów)
Niestety nie miałem okazji jechać tym pociągiem więc zdjęcia tylko z Wielunia-Dąbrowy.

http://picasaweb.google.com/10189236359 ... 627/170911


A tu trochę info a potem są sukcesywnie dodawane linki itp.:
http://skww.kolej.org.pl/forum/index.ph ... 210.0.html
Łowcy Rp1 team fan.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pociąg specjalny Wrocław Główny - Oleśnica - Syców - Oleśnica - Wrocław Główny Marcin Piotr P. 7 5 017 24.10.2013, 20:59
Ostatni post: psim

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.