Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
alojz, dzięki za informacje, kolega rustsaltz się pomylił. Poprawiono.
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 4
Dołączył: 29.12.2012
Reputacja:
0
Od siebie dodam że skład SN84-001 (A+C+B) przeszedł naprawę w zakładach VIS Halberstadt i jest to jednostka w DB Regio nosząca oznaczenie 614 009 + 914 005 + 614 010. Pierwsze dwa egzemplarze wyprodukowano w 1971 r. Kolejne jednostki produkowane były w dwóch seriach po 25 i 15 szt. Pierwsza seria z lat 1973-1975 pochodzi z dwóch fabryk - wagony silnikowe Waggonfabrik Uerdingen, wagony doczepne (środkowe) MAN. Drugą serię z lat 1975-1977 w całości zbudował MAN.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Najlepsze jest to, że w KŚ nic nie wiedzą o ew. przekazaniu...
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
powoli sie uzupełniają braki w taborze. Choć to wszystko powinno juz być w grudniu...
Liczba postów: 59
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.07.2011
Reputacja:
0
Sigma powinna jak najszybciej wymienić te złomy na coś nadającego się do normalnego użytku. W sobotę jechałem KS z Katowic(15.40) do Radzionkowa, jednostka EN57 z Rzeszowa, w takim stanie, że jedyną szansą na jazdę tego złomu, była naprawa w czasie podróży, trwająca non stop! Tak, to nie żarty, po prostu sytuacja niecodzienna.
Skład zaraz po opuszczeniu Katowic zatrzymał się jeszcze przed p.o. Załęże, coś tam trzaskało w środku składu i przyleciała pani kierownik pociągu z kluczami, otworzyła skrzynkę z prądem, coś grzebała i skład ruszył, potem kolejny postój i kolejny itd.
Od Chorzowa Miasto, pani kierownik już nie ruszała się od tej skrzynki, bo skład co chwilę jakby tracił prąd. Kierowniczka coś tam dokręcała i info do maszynisty"odblokowane, jedziemy". Te komunikaty co chwilę podawała do maszynisty, bo gdyby nie jej techniczne wsparcie, to byśmy chyba nie pojechali wcale.
Wybaczcie, ale takie sytuacje są nienormalne. Współczuje pani kierownik, pasażerom, po prostu strach czy ten złom dojedzie do Lublińca czy nie, a pani kierownik powiedziała, że muszą jakimś cudem dojechać tam i wrócic do Katowic, bo Lubliniec nie ma rezerwy taborowej.
Po wyglądzie jednostki z PR Rzeszów, widać było, że lata świetności dawno ma za sobą i raczej jej miejsce jest na złomie a nie na torach.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 1
Dołączył: 12.09.2012
Reputacja:
0
Jesli chodzi o EN-57 tego z ciemnymi tapicerowanymi siedzeniami w srodku to on tez jechal w niedziele o 20:40 z Katowic i sytuacja byla podobna jak wyzej opisano. Kiedys tam jednorazowo jezdzil EN-57Akś myslalem ze to juz na stale, a tu lipa
Liczba postów: 2 659
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
AKŚ w Grudniu miał stały obieg na Lubliniec. Później pojawiał się sporadycznie, raz nawet był FLIRT.
Liczba postów: 182
Liczba wątków: 5
Dołączył: 24.12.2012
Reputacja:
0
Jak ta dalej SIGMA bedzie dawac zlomy to jeszcze sie nazbiera na tego stojacego na hali u NEWAGU Impulsa ;-D Jest jakas mozliwosc zeby KS mogly go kupis z wolnej reki ?
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Nie ma takiej możliwości.
Liczba postów: 59
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.07.2011
Reputacja:
0
W środę jechałem składami wagonowymi i całkiem dobry komfort w czeskich dwójkach, przede wszystkim sprawne ogrzewanie i czyste składy. Komfort wysoki w porównaniu do zdezelowanych kibli z Sigmy. Relacje którymi jechałem:
Krzepice(8.03) - Katowice(10.29) i Katowice(11.40) - Lubliniec(13.30)
Zestawienia te same, prawdopodobnie byl to ten sam obieg:
ET22 Cargo - 2 CD, 2 CD. Lokomotywa z Cargo Tarnowskie Góry.
Kiedyś narzekałem na zimne czeskie wagony, ale jak wszystko w nich działa, to podróż jest całkiem przyjemna.