Liczba postów: 43
Liczba wątków: 1
Dołączył: 09.12.2012
Reputacja:
0
FAREN napisał(a):Prawdopodobnie znów obrzucono kamieniami Elfa EN76-001 przyjechał do Sosnowca z Tych Lodowisko z półgodzinnym opóźnieniem i z wybitą szybą.
Widać warcholstwo ludzi, a potem narzekanie że pociągi brzydko wyglądają... Polacy.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
FAREN napisał(a):Prawdopodobnie znów obrzucono kamieniami Elfa EN76-001 przyjechał do Sosnowca z Tych Lodowisko z półgodzinnym opóźnieniem i z wybitą szybą.
Bo lepiej obstawić pociąg z materiałami promieniotwórczymi, niż starać się wyłapywać takich gówniarzy
Liczba postów: 77
Liczba wątków: 1
Dołączył: 06.12.2012
Reputacja:
0
25.03.2013
KŚ 90914 [Racibórz - Katowice]
00:00 - 5 170 017-5 + 2[IC] + 2 + 2
KŚ 90035 Grójec [Katowice - Żywiec]
00:28 - E 186 146-7 + 2[CD] + 2[CD] + 2[CD]
26.03.2013
KŚ 44010 Katarzynka [Wisła Głębce - Katowice]
00:53 - E 186 132 + 2[CD] + 2[CD] + 2[CD]
27.03.2013
KŚ 99013 Rachowiec [Katowice - Zwardoń]
01:17 - E 186 247-3 + 2[CD] + 2[CD] + 2[CD]
KŚ 44814 [Racibórz - Katowice]
01:52 - EN76-005
KŚ 9020 [Tychy Lodowisko - Sosnowiec Gł.]
02:25 - EN76-002
KŚ 9046 [Tychy Lodowisko - Sosnowiec Gł.]
02:54 - EN76-001
KŚ 9045 [Sosnowiec Gł. - Tychy Lodowisko]
03:15 - EN76-007
KŚ 99025 Trojaki [Katowice - Zwardoń]
03:44 - E 186 131 + 2[CD] + 2[CD] + 2[CD]
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
UMWŚ rezygnuje z zakupu 6 EZTów z dofinansowaniem POIiŚ. Projekt został usunięty z listy indykatywnej na wniosek beneficjenta.
http://www.pois.gov.pl/WstepDoFunduszyE ... 032013.pdf
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 4
Dołączył: 31.03.2013
Reputacja:
0
FAREN napisał(a):Mam tylko taką nadzieje że będą robić za rezerwe Nie będą, bo są najłatwiejsze w utrzymaniu i najtańsze w serwisowaniu. Powinni je zajeździć jak tylko się da, a oszczędzać swój tabor. Sprawa jest dość prosta. Co zrobiłbyś na miejscu KŚ? Eksploatował swój nowy tabor, ponosząc koszty jego napraw czy eksploatował cudzy, którego naprawa jest tania i łatwa?
Wożąc ludzi kiblami nie zwiększą liczby pasażerów - wręcz przeciwnie. Niestety mamy nowego marszałka, który wypiął się na kolej. "Brak wkładu własnego" na POIiŚ, śmiech na sali. Nie będzie rewitalek kluczowych linii w województwie. Szlak do Wisły nie przetrwa bez remontu. Sekuła nie dał ani grosza na kolej, cała kasa z RPO ma iść na drogi, na których kradnie się jak tylko można, a nowa droga rozsypuje się po kilku miesiącach. Smutne ale prawdziwe. Niestety szlaki lokalne w rękach samorządów to nie najlepszy pomysł - los kolei w województwie zależy od jednego człowieka i tego czy ma kolej w czterech literach czy patrzy na nią jako szansę dla swojej jednostki terytorialnej.
Liczba postów: 1 066
Liczba wątków: 3
Dołączył: 26.03.2011
Reputacja:
0
Ale EN57 jest droższa niż SAXX. Wojewoda z dobrej woli też nic do stanu infrastruktury nie ma. To są miliardy złotych które trzeba wpompować.
W Zagłębiu i na Śląsku jak tory będą dobre to konstalowskie stopiątki te 70 na godzinę pojadą. Ale jak zwykle w Śląskim się robi wszystko od dupy strony. Jak z tramwajami... To się kupuje niskopodłogowce zamiast wyremontować tory. Jak z Kolejami Śląskimi... Cały kraj wie.
Pozdrawiam ;-)
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 4
Dołączył: 31.03.2013
Reputacja:
0
No tak, ale mi bardziej chodziło o porównanie do EZTów :-)
Trzeba wykonać rozsądny rachunek ekonomiczny, przykładowo S52 ma spory potencjał przewozowy, ale niska Vhandlowa i tabor skutecznie odstrasza pasażerów. Kto wie, może po modernie czy rewitalce linia zacznie przynosić zysk? A przecież dzięki KŚ ten zysk idzie do kasy województwa, a co za tym idzie inwestycja się zwraca. Do Wisły już jeździ sporo osób, ale może po rewitalizacji byłoby ich więcej?
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: 16.10.2012
Reputacja:
0
booua, też tak uważam. Wożenie ludzi kiblami nie spowoduje wzrostu liczby pasażerów. Tylko pytanie - czy KŚ są tym zainteresowane? W tej chwili władzę w KŚ przejęli ludzie z PR, zainteresowani są trwaniem, nie rozwojem. Już w grudniu pisałem, że będziemy tęsknić za p. Matusiewiczem. Niestety moje najczarniejsze obawy się potwierdzają. Nowy fotel marszałkowski nie jest zainteresowany rozwojem kolei, gdyby to nie było zbyt skomplikowane, to KŚ już by były likwidowane, a do obsługi województwa wróciły PR. W tej chwili nie ma nacisku ze strony UMWŚ na wzrosty ilości pasażerów, tylko na ograniczanie kosztów.
Mika, ludzie niekonicecznie chcą modernizacji linii tramwajowych
Takie modernizacje źle się kończą. Pasażerowie pamiętają jeszcze budowę "szybkiego tramwaju". Wymieniono wszystko, przebudowano torowiska i przystanki, zamontowano wszędzie światła "z priorytetem dla tramwajów", wybudowano nowy most nad autostradą, zlikwidowano jednotor...
I jaki był efekt tych prac? Na "moim" odcinku przed remontem tramwaj jechał 12 minut, po remoncie 15 minut. Czyli dłużej o 25% :lol:
Pozdrawiam
Jacek
P.S.
Także to nie tak że...
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Pierwszy dzień testów.
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: 16.10.2012
Reputacja:
0
FAREN napisał(a):booua napisał(a):FAREN napisał(a):Mam tylko taką nadzieje że będą robić za rezerwe Co zrobiłbyś na miejscu KŚ? Eksploatował swój nowy tabor, ponosząc koszty jego napraw czy eksploatował cudzy, którego naprawa jest tania i łatwa?
Jeśli dbałbym o rozwój firmy to napewno nie woziłbym ludzi przeklinanymi przez nich starymi rzęchami - bo nic co w miare sie kupy dupy trzyma PR nie wypożyczą. Niestety albo stety żyjemy w czasach gdzie wizerunek firmy na duży wpływ na jej rozwój. Jak już muszą gdzieś jeździć to przydało by sie przed wypuszczeniem na trasy jakieś odświeżenie i przemalowanie tego w barwy KŚ czy choćby taka pierdoła jak rozklejenie w nich informacj taryfowych KŚ a nie że ciągle wiszą stary oferty PR często wogóle nie związane nawet z województwem typu "bilet świętokrzyski" I tu dochodzimy do sedna. Clou całej wypowiedzi to "jeśli dbałbym o rozwój firmy". Czy naprawdę uważasz, że wierchuszka KŚ jest zainteresowana rozwojem firmy? Ja - obserwując ich poczynania - mam co do tego poważne wątpliwości. Masz rację co do odbioru rozlatujących się kibli przez pasażerów, jak się okazuje, nawet zamiana kibli na stare szynobusy potrafi zdziałać wiele jeśli chodzi o frekwencję. Ale niestety aktualny zarząd KŚ wydaje się robić wiele, byle przypadkiem firma nie odniosła sukcesu...
Pozdrawiam
Jacek
P.S.
Także to nie tak że...
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Potrzebne są dane na temat SN84. Data produkcji, data naprawy, miejsce naprawy. Pomożecie?
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: 16.10.2012
Reputacja:
0
FAREN, a nie jest tak, że stoi na rezerwie i zastępuje Kolzłoma?
Pozdrawiam
Jacek
P.S.
Także to nie tak że...
Liczba postów: 2 659
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
jackii, Racja, jest tak jak piszesz.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Przecież to bez sensu, to gorszy kolzłom powinien stać na rezerwie. Pogrzało ich czy jak?
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: 16.10.2012
Reputacja:
0
sphinx, czemu bez sensu? Na rezerwie powinien być sprzęt, który w każdej chwili może wyjechać. Jeden Kolzłom ma sprawność na poziomie 0%, drugi 30%. Co w przypadku awarii? Zepsuje się pociąg a rezerwy się nie uruchomi?
Pozdrawiam
Jacek
P.S.
Także to nie tak że...
|