28.11.2012, 16:20
MK_ŚLĄSK, Tak TRAXX-y oraz ET22 mechanik mi mówił bo sie szkolił na nich z innymi i było pełno śmiechu bo się zchajczył
[KŚ] Tabor Kolei Śląskich
|
28.11.2012, 16:20
MK_ŚLĄSK, Tak TRAXX-y oraz ET22 mechanik mi mówił bo sie szkolił na nich z innymi i było pełno śmiechu bo się zchajczył
28.11.2012, 17:14
Że przepraszam co zrobił?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
28.11.2012, 19:44
Kto ma pod dostatkiem byków? Wiadomo że PKP Cargo, więc pewnie ET22 będą z Cargo.
28.11.2012, 20:57
CTL też ma byki. Nic nie jest oczywiste
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
28.11.2012, 21:22
Tylko na jakiej podstawie oni je wynajmą? Przecież nie mogą z wolnej ręki (może i chcą, ale formalnie nie mogą).
PS. KŚ wybrały ofertę Sigmy Tabor na 8 Wadloperów: http://kolejeslaskie.com/upload/1354112 ... oferty.pdf To już nie jest nutka desperacji, to legalne łojenie KŚ. Jak narzekaliście na PRy za cenę kibli to co powiecie o KŚ oferującej 30-sto letnie pudła w cenie nówek? Łącznie 48 mln zł, podczas gdy, o ile dobrze pamiętam, zakładano niecałe 3 mln zł za jeden człon i 4,5 mln zł za dwuczłona. Tym razem KŚ przepłacają 17 mln zł... Zaś UMWŚ rozstrzygnął przetarg na 1 SZTa. Nie ma niespodzianek, po prostu zaakceptowano jedyną ofertę od firmy Newag: http://bip.slaskie.pl/pliki_zp_new/1350 ... 106354.pdf
28.11.2012, 21:57
To prawda, będą też Byki z Cargo, na chwile obecną dwa stoją już w Gliwicach numerów nie pamiętam z czego jeden jest w malowaniu cargowskim (niebieski). Szkolenia trwają do końca miesiąca. Także jest ciekawie.
29.11.2012, 00:51
sphinx napisał(a):Tylko na jakiej podstawie oni je wynajmą? Przecież nie mogą z wolnej ręki (może i chcą, ale formalnie nie mogą).Czemu nie mogą? Przypominam - PR wynajęły czeskie loki na 3 lata z wolnej ręki właśnie...
Pozdrawiam
Jacek P.S. Także to nie tak że...
29.11.2012, 11:12
Prawo zamówień publicznych dopuszcza taką możliwość, jeśli procedury przetargowe nie przyniosą rozwiązania.
29.11.2012, 15:48
Dokładnie. PRy argumentowały to tak:
IV.1)Rodzaj procedury Udzielenie zamówienia bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (w przypadkach wymienionych w sekcji 2 w załącznikach D1, D2 lub D3, w zależności od przypadku) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dz.U.. UE zgodnie z art. 40 ust. 3 dyrektywy 2004/17/WE Inne uzasadnienie udzielenia zamówienia bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dz.U.. UE Zamówienie nie wchodzi w zakres stosowania dyrektywy Podstawa prawna zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: art. 134 ust. 6 pkt 2 ustawy. W dotychczas ogłaszanych przetargach nieograniczonych na najem lokomotyw elektrycznych do wykonania pociągowej i pozapociągowej obsługi trakcyjnej pociągów nie wpływają żadne oferty. Obecnie lokomotywy elektryczne są wynajmowane od PKP CARGO S.A. w trybie zamówienia z wolnej ręki. W 2011 r. skierowano zapytanie do Kolei Czeskich, które zadeklarowały możliwość wynajmu lokomotyw elektrycznych serii 163. Lokomotywy elektryczne serii 163 posiadają bezterminowe świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego Nr T/2009/0219 wydane przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego. Ponadto posiadają bardzo dobre parametry techniczne i charakteryzują się wysokim współczynnikiem niezawodności. Wydłużone przebiegi w zakresie cyklu przeglądowo – naprawczego umożliwiają lepsze wykorzystanie tych lokomotyw (rzadsze zjazdy na punkty utrzymania). V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia Ceske drahy, a.s. Generalni reditelstvi V.4)Informacje na temat wartości zamówienia Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość: 26 133 228,00 PLN KŚ nie mogą tego użyć - jedyny przetarg na lokomotywy został rozstrzygnięty. Nie mają podstaw do wynajmu loków z wolnej ręki, chyba że na ~2 miesiące (gdy wartość zamówienia nie przekracza bodajże okolic 190 tys. euro).
30.11.2012, 10:58
podsumowanie taboru Kolei Śląskich przez Kurier Kolejowy:
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... udnia.html
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
30.11.2012, 11:07
Dla KŚ będą jeździły 14WE-01 oraz 14WE-03.
30.11.2012, 12:03
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
30.11.2012, 14:02
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
01.12.2012, 02:37
DamianT napisał(a):A jednak...Czyli czasowo, poniżej progu obligującego do rozpisania przetargu. Niech klepią zdrowaśki żeby Elfy przyjechały do marca 2013 bo przedłużenie wypożyczenia może ściągnąć uwagę UZP jako omijanie PZP.
02.12.2012, 01:53
sphinx, miejmy nadzieję, że Pesa aż tak dużego poślizgu nie złapie. Wiadomo, że szanse na jakikolwiek skład w tym roku są iluzoryczne, ale mam nadzieję, że Pesa nie przegnie z opóźnieniem dostaw
Pozdrawiam
Jacek P.S. Także to nie tak że... |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Tabor w różnych spółkach | SAP102 | 10 | 1 085 |
28.10.2024, 14:00 Ostatni post: SAP102 |
|
[WKD] Tabor WKD | Virakocha | 30 | 17 516 |
07.09.2016, 05:45 Ostatni post: masovian |
|
Ankieta na temat oceny usług Kolei Śląskich | szymon23331 | 1 | 3 079 |
16.11.2015, 21:36 Ostatni post: kazio |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
13 gości |