Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[KŚ] Tabor Kolei Śląskich
MK_ŚLĄSK, Tak TRAXX-y oraz ET22 mechanik mi mówił bo sie szkolił na nich z innymi i było pełno śmiechu bo się zchajczył TongueTongueTongue
Odpowiedz

Że przepraszam co zrobił?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Kto ma pod dostatkiem byków? Wiadomo że PKP Cargo, więc pewnie ET22 będą z Cargo.
Odpowiedz

CTL też ma byki. Nic nie jest oczywiste Wink
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Tylko na jakiej podstawie oni je wynajmą? Przecież nie mogą z wolnej ręki (może i chcą, ale formalnie nie mogą).

PS. KŚ wybrały ofertę Sigmy Tabor na 8 Wadloperów:

http://kolejeslaskie.com/upload/1354112 ... oferty.pdf

To już nie jest nutka desperacji, to legalne łojenie KŚ. Jak narzekaliście na PRy za cenę kibli to co powiecie o KŚ oferującej 30-sto letnie pudła w cenie nówek? Łącznie 48 mln zł, podczas gdy, o ile dobrze pamiętam, zakładano niecałe 3 mln zł za jeden człon i 4,5 mln zł za dwuczłona. Tym razem KŚ przepłacają 17 mln zł...

Zaś UMWŚ rozstrzygnął przetarg na 1 SZTa. Nie ma niespodzianek, po prostu zaakceptowano jedyną ofertę od firmy Newag:

http://bip.slaskie.pl/pliki_zp_new/1350 ... 106354.pdf
Odpowiedz

To prawda, będą też Byki z Cargo, na chwile obecną dwa stoją już w Gliwicach numerów nie pamiętam z czego jeden jest w malowaniu cargowskim (niebieski). Szkolenia trwają do końca miesiąca. Także jest ciekawie.
Odpowiedz

sphinx napisał(a):Tylko na jakiej podstawie oni je wynajmą? Przecież nie mogą z wolnej ręki (może i chcą, ale formalnie nie mogą).
Czemu nie mogą? Przypominam - PR wynajęły czeskie loki na 3 lata z wolnej ręki właśnie...
Pozdrawiam
Jacek

P.S.
Także to nie tak że...
Odpowiedz

Prawo zamówień publicznych dopuszcza taką możliwość, jeśli procedury przetargowe nie przyniosą rozwiązania.
Odpowiedz

Dokładnie. PRy argumentowały to tak:

IV.1)Rodzaj procedury
Udzielenie zamówienia bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (w przypadkach wymienionych w sekcji 2 w załącznikach D1, D2 lub D3, w zależności od przypadku)
Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dz.U.. UE zgodnie z art. 40 ust. 3 dyrektywy 2004/17/WE
Inne uzasadnienie udzielenia zamówienia bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dz.U.. UE
Zamówienie nie wchodzi w zakres stosowania dyrektywy
Podstawa prawna zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: art. 134 ust. 6 pkt 2 ustawy. W dotychczas ogłaszanych przetargach nieograniczonych na najem lokomotyw elektrycznych do wykonania pociągowej i pozapociągowej obsługi trakcyjnej pociągów nie wpływają żadne oferty. Obecnie lokomotywy elektryczne są wynajmowane od PKP CARGO S.A. w trybie zamówienia z wolnej ręki. W 2011 r. skierowano zapytanie do Kolei Czeskich, które zadeklarowały możliwość wynajmu lokomotyw elektrycznych serii 163. Lokomotywy elektryczne serii 163 posiadają bezterminowe świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego Nr T/2009/0219 wydane przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego. Ponadto posiadają bardzo dobre parametry techniczne i charakteryzują się wysokim współczynnikiem niezawodności. Wydłużone przebiegi w zakresie cyklu przeglądowo – naprawczego umożliwiają lepsze wykorzystanie tych lokomotyw (rzadsze zjazdy na punkty utrzymania).

V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Ceske drahy, a.s. Generalni reditelstvi

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia
Wartość: 26 133 228,00 PLN


KŚ nie mogą tego użyć - jedyny przetarg na lokomotywy został rozstrzygnięty. Nie mają podstaw do wynajmu loków z wolnej ręki, chyba że na ~2 miesiące (gdy wartość zamówienia nie przekracza bodajże okolic 190 tys. euro).
Odpowiedz

podsumowanie taboru Kolei Śląskich przez Kurier Kolejowy:

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... udnia.html
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Dla KŚ będą jeździły 14WE-01 oraz 14WE-03.
Odpowiedz

A jednak...

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... Cargo.html
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Wagoniki

http://picasaweb.google.com/10739590199 ... 5243397346
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

DamianT napisał(a):A jednak...

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... Cargo.html
Czyli czasowo, poniżej progu obligującego do rozpisania przetargu. Niech klepią zdrowaśki żeby Elfy przyjechały do marca 2013 bo przedłużenie wypożyczenia może ściągnąć uwagę UZP jako omijanie PZP.
Odpowiedz

sphinx, miejmy nadzieję, że Pesa aż tak dużego poślizgu nie złapie. Wiadomo, że szanse na jakikolwiek skład w tym roku są iluzoryczne, ale mam nadzieję, że Pesa nie przegnie z opóźnieniem dostaw Smile
Pozdrawiam
Jacek

P.S.
Także to nie tak że...
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Tabor w różnych spółkach SAP102 10 1 085 28.10.2024, 14:00
Ostatni post: SAP102
  [WKD] Tabor WKD Virakocha 30 17 516 07.09.2016, 05:45
Ostatni post: masovian
  Ankieta na temat oceny usług Kolei Śląskich szymon23331 1 3 079 16.11.2015, 21:36
Ostatni post: kazio

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
11 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2025 Melroy van den Berg.