Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zakończono produkcję ES64U4 VD dla PKP IC
#1
Podam informację że zakończono produkcji Euro-sprinterów w wersji VD dla spółki PKP Intercity. Maszyna (nr. fabryczny 21669 )opuściła zakłady w Lenz i teraz oczekuję na wysyłkę do polski, tym egzemplarzem zakończmy paletę 10 Taurus'ów dla PKP IC, i teraz się nasuwa kolejne pytanie "co dalej" nie na tym P'IC zakończy "odmładzanie taboru w swojej spółce", bo przecież planowane są solidne modernizacje EP07. Z "nowoczesnego" taboru Intercity posiada również ES64F4 w konfiguracji M w ilości 5 (ES64F4-151 do 155) sztuk Leasingowanych od Dispolok'a.
Odpowiedz

#2
Jak IC nie zainwestuje w tabor spalinowy to będą w sezonie jeździć na CMK i BWE a zimą jak znów zasypie pół kraju to nie będą nigdzie jeździć bo nikt tym burakom nic nie pożyczy nawet za milion złotych.
Odpowiedz

#3
Pawel_15 napisał(a):Jak IC nie zainwestuje w tabor spalinowy to będą w sezonie jeździć na CMK
Kuszącą ofertą wydaje się być ER20 Siemensa, lecz niestety nie ma póki co konfiguracji przystosowanej na "polskie szlaki" ale mamy inne nowoczesne podobne konstrukcje takie jak min. Bombardier TRAXX2E DE. Choć zawsze pozostaje moderna co ciężko widzę w przypadku PKP IC.

[ Dodano: 2010-06-22, 12:38 ]
Ok, Ostatni dziesiąty husarz wszedł dziś rano do eksploatacji w PKP IC dziś rano przyciągnął pierwszego BWE do Warszawy, po spędzeniu nocy w Rzepinie.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#4
5 370 010 już w Warszawie: http://www.youtube.com/watch?v=P8RV9L6Z4-I
Odpowiedz

#5
TOMEKKOT napisał(a):Kuszącą ofertą wydaje się być ER20 Siemensa...

No i "taurusy" w komplecie duży plus dla pIC za to że nie są leasingowane tylko ich własne, oby dobrze je wykorzystali. TOMEK myśle że kuszące grono lokomotyw można by poszerzyć o 109E ze SKODY oraz nowoczesną francuską prime II tyle że nie wiem czy ktoś ja kupił chyba że SNCF, Voilltece wiesz coś na ten temat? Tyle że IC już jest chyba za bardzo spłukane żeby coś kupować tym bardziej że nie wiedzie mu się najlepiej.
Odpowiedz

#6
Siódemki już długo nie pociągną.Życzę im jak najdłuższego żywota.Według mnie powinni zmodernizować ze 150 sztuk a resztę posprzedawać za pieniądze ze sprzedaży kupić jakiś nowy tabor. :mrgreen:
Odpowiedz

#7
przem710, Co do Primy to zgodzę się piękna konstrukcja ale, no właśnie jest to ale, póki co nie posiadają homologacji na Polskę. A wracając do odbiorców PrimyII to póki co odbiorcą wersji EL2U (Bo'Bo' i prędkość max 160km/h lub 120km/h)są ONCF , a odbiorcą wersji pasażerskiej pod 200km/h ma zostać SNCF. Co do Skód, to owszem cenię sobie te lokomotywy, przydało by się aby jakiś "Leasing-owiec" zakupił tę egzemplarze serii 109E, bo też wątpię aby IC miało na tyle budżetu aby kupować kolejne lokomotywy, co innego z Leasingiem.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#8
109E jest może ciekawą konstrukcją, ale nie jest sprawdzona i raczej nie jest nowocześniejsza od Taurusa, a kosztuje tyle samo...
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.