Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Podam informację że zakończono produkcji Euro-sprinterów w wersji VD dla spółki PKP Intercity. Maszyna (nr. fabryczny 21669 )opuściła zakłady w Lenz i teraz oczekuję na wysyłkę do polski, tym egzemplarzem zakończmy paletę 10 Taurus'ów dla PKP IC, i teraz się nasuwa kolejne pytanie "co dalej" nie na tym P'IC zakończy "odmładzanie taboru w swojej spółce", bo przecież planowane są solidne modernizacje EP07. Z "nowoczesnego" taboru Intercity posiada również ES64F4 w konfiguracji M w ilości 5 (ES64F4-151 do 155) sztuk Leasingowanych od Dispolok'a.
Liczba postów: 43
Liczba wątków: 1
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
0
Jak IC nie zainwestuje w tabor spalinowy to będą w sezonie jeździć na CMK i BWE a zimą jak znów zasypie pół kraju to nie będą nigdzie jeździć bo nikt tym burakom nic nie pożyczy nawet za milion złotych.
Liczba postów: 57
Liczba wątków: 2
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Siódemki już długo nie pociągną.Życzę im jak najdłuższego żywota.Według mnie powinni zmodernizować ze 150 sztuk a resztę posprzedawać za pieniądze ze sprzedaży kupić jakiś nowy tabor. :mrgreen:
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
przem710, Co do Primy to zgodzę się piękna konstrukcja ale, no właśnie jest to ale, póki co nie posiadają homologacji na Polskę. A wracając do odbiorców PrimyII to póki co odbiorcą wersji EL2U (Bo'Bo' i prędkość max 160km/h lub 120km/h)są ONCF , a odbiorcą wersji pasażerskiej pod 200km/h ma zostać SNCF. Co do Skód, to owszem cenię sobie te lokomotywy, przydało by się aby jakiś "Leasing-owiec" zakupił tę egzemplarze serii 109E, bo też wątpię aby IC miało na tyle budżetu aby kupować kolejne lokomotywy, co innego z Leasingiem.
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
109E jest może ciekawą konstrukcją, ale nie jest sprawdzona i raczej nie jest nowocześniejsza od Taurusa, a kosztuje tyle samo...