Liczba postów: 324
Liczba wątków: 5
Dołączył: 11.05.2011
Reputacja:
0
Gadu , gadu a tymczasem:
http://www.przewozyregionalne.pl/przeta ... ,7272.html
30 wagonów do rewizji. Szopy się nie wyrabiają, więc trzeba dac "innym" zarobic.
Studząc entuzjazm: wagony te trafią do "jedynie słusznego jesli chodzi o wagony" zakładu PR.
Pozdrowionka z centralnej Polski
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Nawet jeśli wagony trafią do jednego zakładu, to i tak wzmocnią zaplecze taborowe a raczej je "odmłodzą". Na polskiej kolei, z wielkimi brakami w taborze pasażerskim, każdy takich ruch jest na wagę złota.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Ja będąc w piątek w Poznaniu widziałem 4 nowe piętrusy Przewozów Regionalnych. Znaczy nie nowo-kupione, co zmodernizowane i przemalowane na nowe barwy, które ktoś tu na forum kiedyś zaprezentował.
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
Damian Łódź, Jedynego słusznego czyli masz na myśli Poznania?
Liczba postów: 324
Liczba wątków: 5
Dołączył: 11.05.2011
Reputacja:
0
Tak do PR Poznań, tymczasem w Rzeszowie nie ma już prawie czym jezdzic.
[ Dodano: 2011-11-06, 19:06 ]
mikrobart, masz rację, tylko że trzeba wziąc pod uwagę to, że te wagony po NR nie odmłodnieją jesli chodzi o ich wiek, ale dobre i to.
Pozdrowionka z centralnej Polski
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
Damian Łódź, No niestety, u Nas brak jednostek, więc czymś trzeba wozić pasażerów, a że padło na wagonu to już nic na to nie poradzę. Niemniej wagonowe składy REGIO to dobre posunięcie. Zestawienie takie mają dobrze dograne obiegi więc składy nie stoją pół dnia na bocznicach tylko pracują an siebie. W dodatku jeżdżą w godzinach największego obłożenia
Liczba postów: 2 659
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
Ostrowianin, Ale co najważniejsze niestety jeżdżą z "obcym" lokiem...
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Damian £ód¼ napisał(a):¿e te wagony po NR nie odm³odniej± jesli chodzi o ich wiek, ale dobre i to. Warto wczytaæ siê w SIWZ. Niestety bêdzie to raczej czysta NR. W zamówieniu jest wyra¼nie wskazane jakie maj± byæ prace wykonane, w skrócie: malowanie, wymiana tapicerki, wymiana ró¿nych zu¿ywaj±cych siê czê¶ci (styczniki, gniazda, klamki, zamki itd.).
Liczba postów: 324
Liczba wątków: 5
Dołączył: 11.05.2011
Reputacja:
0
Ostrowianin, ok, w Wlkp na niektórych Regio niech jezdzą wagonowe składy, tam gdzie jest taka potrzeba, ale niech to będą Bmnopuxy i B11p a nie przedziałowe. Miejsce dla wagonów 111A,112A to pociągi dalekobieżne, w tym wypadku IR, RE.
Obleśny Szczur, no tak jak pisałem, nie odmłodnieją, lecz PR się zbroi taborowo.
Pozdrowionka z centralnej Polski
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
Damian Łódź, No i takie jeżdżą przynajmniej u mnie. Na regio Poznań - Łódź Kaliska - Poznań jeździł 4 bonanzy, na REGIO Ostrów WLKP - Poznań - Ostrów WLKP jeździły 2 bohuny, niekiedy dodatkowo 1 bonanza, ostatnio widziałem że z przedziałówką jechał, ale to przeważnie w niedzielę ma 1 wagon więcej
Liczba postów: 324
Liczba wątków: 5
Dołączył: 11.05.2011
Reputacja:
0
Ano właśnie, Ostrowianin mi przypomniał o bonanzach.
Kto bystry to zauważył że większość jeżdżących bonanz ma odroczone rewizje, PR Poznań uwziął się na NR bohunów na wielką skalę ale zapomnieli o 120A, ale być może i one się doczekają naprawy okresowej.
Pozdrowionka z centralnej Polski
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
Damian Łódź, No w końcu chyba bonanzy też przejdą / przechodzą NR bo na tym REGIO nie jeżdżą, a mają wrócić od nowego RJ
Liczba postów: 324
Liczba wątków: 5
Dołączył: 11.05.2011
Reputacja:
0
Miejmy nadzieję, PR Poznań narobił trochę zamieszania, musieli pożyczyć wagony z Kluczyków ostatnio.
Pozdrowionka z centralnej Polski
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Damian mia³ na my¶li Toruñ Kluczyki.
|