Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: 18.11.2011
Reputacja:
0
Witajcie,
zwracam się do was z pewna prośbą, mianowicie jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej na temat modernizacji linii kolejowej do 200km/h i wynikł pewien problem. Mam dobrać do tej trasy odpowiedni pociąg, a konkretnie taki który jest w stanie pojechać owe 200km/h.
Może któryś z was jest posiadaczem jakiś szczegółowych danych związanych z takim pociągiem np. którymś Simensa albo Pesy. Bardzo bym prosił o pomoc w udzieleniu danych, charakterystyk. Oczywiście nie chodzi mi o dane typu ilość miejsc siedzących itd. bo wiem że takie są na stronach. Dane jakie by mnie interesowały to np. siła rozruchowa, siła hamowania, prędkość graniczna hamowania, prędkość graniczna rozruchu.
Z góry dziękuje za wszelka pomoc.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: 18.11.2011
Reputacja:
0
Widziałem, bardziej mi by zależało na znalezieniu tych danych dla elektrycznych zespołów trakcyjnych.
Liczba postów: 1 161
Liczba wątków: 74
Dołączył: 22.05.2011
Reputacja:
0
W Polsce to chyba nie ma takich, ale ponoć niektóre Flirty full wypas mają 200km/h, ale nie wiem gdzie takie jeżdżą, a ni nic konkretnego. ;/ Może ktoś bardziej obeznany się wypowie.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: 18.11.2011
Reputacja:
0
Wiesz nie chodzi mi o to gdzie jeżdżą, chcę po prostu uzyskać tych pojazdów dane techniczne albo jakieś charakterystyki.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Ezetem to najwyżej 160 pojedziemy, więc nawet nie szukaj wśród polskich
. Producenci raczej nie podają charakterystyk, więc musiałbyś po prostu do nich napisać, albo "zaprzyjaźnić" się z serwisantami mającymi dostęp do DTRek
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Do tego sytuację skomplikowało ci nowe prawo UE, wg którego powyżej 190km/h pociągi muszą spełniać wyższe standardy bezpieczeństwa i powiedzmy, że rynek pojazdów na 200km/h tworzy się od nowa (właśnie z powodu niespełniania norm Siemens wycofał EU44/Husarza/Taurusa/ES64U4). I fakt, będzie problem z charakterystykami.
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Charakterystyki? Tylko producenci taboru mog± Ci co¶ takiego dostarczyæ. Z góry uprzedzam: nie próbuj pisaæ do PESY i Newagu, tylko bêdziesz siê niepotrzebnie denerwowa³, ¿e Ci nie odpisuj±. Nawet jak Ci który¶ z pracowników powie prosto w oczy, ¿e odpisze, to na pewno tego nie zrobi. Ju¿ to przerobi³em.
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Taka uroda kapitalizmu tajemnica handlowa i tyle. A jak coś ci się zepsuje skontaktuj się z serwisem.
Nie to co w ZSRR tam czego takiego nie było można znaleźć książki z charakterystykami i schematami każdego sprzętu do tego schematy czy przekroje są wielobarwne a nawet całe książki w formie obrazkowej co pozwala się połapać i zrozumieć co jak działa ludziom nie znającym się za bardzo lub nie znającym biegle języka.