Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pociągi do 200 km/h
#1
Witajcie,
zwracam się do was z pewna prośbą, mianowicie jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej na temat modernizacji linii kolejowej do 200km/h i wynikł pewien problem. Mam dobrać do tej trasy odpowiedni pociąg, a konkretnie taki który jest w stanie pojechać owe 200km/h.
Może któryś z was jest posiadaczem jakiś szczegółowych danych związanych z takim pociągiem np. którymś Simensa albo Pesy. Bardzo bym prosił o pomoc w udzieleniu danych, charakterystyk. Oczywiście nie chodzi mi o dane typu ilość miejsc siedzących itd. bo wiem że takie są na stronach. Dane jakie by mnie interesowały to np. siła rozruchowa, siła hamowania, prędkość graniczna hamowania, prędkość graniczna rozruchu.
Z góry dziękuje za wszelka pomoc.
Odpowiedz

#2
Ale w Polsce? No to na pewno Husarz (EU44), Wikipedia mówi mi, że v-max konstrukcyjne ma 230km/h + wagony Z1 można doczepić, bo są dostosowane do 200 km/h, 152A i 154A też mają do 200km/h. Tutaj jest fajna stronka o wagonach, nie wiem, może już widziałeś. ;-) http://www.wagony.net/
Odpowiedz

#3
Widziałem, bardziej mi by zależało na znalezieniu tych danych dla elektrycznych zespołów trakcyjnych.
Odpowiedz

#4
W Polsce to chyba nie ma takich, ale ponoć niektóre Flirty full wypas mają 200km/h, ale nie wiem gdzie takie jeżdżą, a ni nic konkretnego. ;/ Może ktoś bardziej obeznany się wypowie.
Odpowiedz

#5
Wiesz nie chodzi mi o to gdzie jeżdżą, chcę po prostu uzyskać tych pojazdów dane techniczne albo jakieś charakterystyki.
Odpowiedz

#6
Ezetem to najwyżej 160 pojedziemy, więc nawet nie szukaj wśród polskich Wink. Producenci raczej nie podają charakterystyk, więc musiałbyś po prostu do nich napisać, albo "zaprzyjaźnić" się z serwisantami mającymi dostęp do DTRek Wink
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#7
Do tego sytuację skomplikowało ci nowe prawo UE, wg którego powyżej 190km/h pociągi muszą spełniać wyższe standardy bezpieczeństwa i powiedzmy, że rynek pojazdów na 200km/h tworzy się od nowa (właśnie z powodu niespełniania norm Siemens wycofał EU44/Husarza/Taurusa/ES64U4). I fakt, będzie problem z charakterystykami.
Odpowiedz

#8
Charakterystyki? Tylko producenci taboru mog± Ci co¶ takiego dostarczyæ. Z góry uprzedzam: nie próbuj pisaæ do PESY i Newagu, tylko bêdziesz siê niepotrzebnie denerwowa³, ¿e Ci nie odpisuj±. Nawet jak Ci który¶ z pracowników powie prosto w oczy, ¿e odpisze, to na pewno tego nie zrobi. Ju¿ to przerobi³em.
Odpowiedz

#9
Akurat dla takich ED74, ELFów czy Siemensów czy Bombardierów charakterystyki można czasem znaleźć zupełnie przypadkiem w niektórych publikacjach naukowych, szczególnie w TTSie.
Proponuję przegrzebać właśnie TTS, coś się znajdzie. Ale charakterystyki zespołów na prędkości 200 i więcej - nie pamiętam.
Polecam przeszukać to źródło:
http://www.infotransport.pl/
Odpowiedz

#10
Taka uroda kapitalizmu tajemnica handlowa i tyle. A jak coś ci się zepsuje skontaktuj się z serwisem.
Nie to co w ZSRR tam czego takiego nie było można znaleźć książki z charakterystykami i schematami każdego sprzętu do tego schematy czy przekroje są wielobarwne a nawet całe książki w formie obrazkowej co pozwala się połapać i zrozumieć co jak działa ludziom nie znającym się za bardzo lub nie znającym biegle języka.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.