Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
W pierwszej chwili my¶la³em, ¿e chodzi o t± ST45, a tu taka niespodzianka skryta z ty³u. Na pierwszy rzut oka wygl±da do¶æ dziwacznie, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Dobrze, ¿e bêdzie mog³a ¶migaæ za granicê, ale czy ta moderna by PESA nie oka¿e siê tak samo "dobra" jak tej z pierwszego planu...
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
Obleśny Szczur, Wszystko się okaże, gdy ST45 wyjadę z fabryki. Lecz podzielam twoją obawę , zwłaszcza po wtopie z projektem ,,ELF". Jestem strasznie ciekawy jak wyglądać będzie w środku i zewnątrz po modernizacji
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Jako, że SU45 i SU46 to w zasadzie bliźniacze konstrukcje, a modernizacja w Pesie eliminuje część różnic także niestety, jeśli ostatnio wypuszczone ST45 są równie słabe jak pierwsze to nie widzę powodu żeby uważać, że SU46 będzie lepsza.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Kabina ma być identyczna jak w ST45.
Liczba postów: 449
Liczba wątków: 7
Dołączył: 10.06.2010
Reputacja:
0
Nowe reflektory strasznie psują jej wygląd,a skoro kabina ma być taka sama jak w ST45 to widać firma zaczyna przebudowę jak najtańszymi środkami. Zobaczymy co z tego wyjdzie po testach.
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
Liczba postów: 67
Liczba wątków: 0
Dołączył: 23.11.2011
Reputacja:
0
Pamiętajcie, że to Cargo płaci za modernę, więc tanie środki nie zależą od tylko od PESY. Po drugie - ważne, że SU46 nie będą skazane na pocięcie, krzaki.
O co chodzi z "wtopą" w projekcie ELF?
JESTĘ MIKOLĘ
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Obleśny Szczur napisał(a):Ja bym to raczej widział z innej strony: punkty w postępowaniu przetargowym - 100% cena.
Albo chęć jak największej unifikacji
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 194
Liczba wątków: 4
Dołączył: 26.06.2010
Reputacja:
0
Nie wiem czy 1800W to nie będzie za mało na ciężkie składy towarowe, ale jeżeli Cargolce tak sobie wymyślili to musi mieć to jakieś uzasadnienie. Przy ST44 i tak ta maszyna wymięka. Czy coś wiadomo o Vmaxie już z nowym silnikiem? Czy zostanie tak jak było, czy coś zmienią?
After student session. Na kolejowe sprawy już czas
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Vmax po staremu. 1,8MW to sporo więcej niż ST44 (1,5MW, chyba że po modernizacji - wtedy ~2,2MW). Więc różnice nie powalają, za to ST45/6 są lżejsze (ma to swoje zalety i wady) i nie prostują szyn.
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Ale za to ma mniejszą siłę pociągową.