11.08.2013, 08:56
1103 na razie kręci się w Inowrocławiu i jeździ do Wapienna D29-206
Lokomotywy ST44 w Polsce
|
11.08.2013, 08:56
1103 na razie kręci się w Inowrocławiu i jeździ do Wapienna D29-206
18.08.2013, 11:54
Chciałem się zapytać o Gagary z Zajączkowa Tczewskiego. Jakie egzemplarze są na chodzie oraz na jakich liniach można ich spotkać najwięcej?
18.08.2013, 14:00
313, 1056 oraz 1103. Krążą pomiędzy Gdynią a Bydgoszczą, dawną węglówką. Jest również jeden sztywniak o numerze 11080 kursujący w 1-6 w relacji Gdynia Port - Kościerzyna - Czersk - Zajączkowo Tczewskie. Ogólnie trafienie starego "gagarina" jest sporą loterią.
18.08.2013, 19:58
1103 niedawno leciał ze Szczecinka przez Piłę, Bydgoszcz.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
18.08.2013, 19:59
Dziś 1103 kontenery, relacja Zajączkowo Tczewskie ZTB - Terespol Pomorski.
19.08.2013, 17:06
W zeszłym tygdoniu na GPW widziałem jeszcze 1113.
Moje zdjęcia kolejowe:
http://tobimk.flog.pl/
21.08.2013, 19:01
A jak przedstawia się rj. sztywniaka 11080 Gdynia- Czersk- Zajączkowo?
21.08.2013, 20:50
Wyjazd z Gdynia Port GPW: 13:40
Gdańsk Osowa: Wg. rozkładu 14:30(?) Dalej już nie wiem, ale skład musi dotrzeć do Zajączkowa przed 19:00 (taki jest obowiązek).
Moje zdjęcia kolejowe:
http://tobimk.flog.pl/
24.08.2013, 15:30
Zazwyczaj 11080 dociera do Zająca w okolicach godziny 18.
03.09.2013, 15:10
Słyszałem, że -1103 ma poważne uszkodzenie. Czy ktoś zna szczegóły w tej sprawie?
Moje zdjęcia kolejowe:
http://tobimk.flog.pl/
03.09.2013, 18:41
Był uszkodzony, obecnie jest już naprawiony.
16.09.2013, 05:14
Ostatnio sporo gagarinów wrócił do życia. Na Śląsku 615, 862. W Bydgoszczy uruchomiono również 1074 który został oddelegowany do Lublina, poza tym 1099, 1110. Na zającu szykują 358, czekamy na dalszy rozwój sytuacji.
16.09.2013, 19:38
1110 jedzie? Niby miał już tylko ok. 7500km do odstawki (lub "kołomnizacji") w zeszłym roku, dlatego jestem lekko zdziwiony.
Wiesz może dlaczego w ostatnim czasie reaktywowano tyle dwusuwów? Może przez częste awarie SU45 na Lubelszczyźnie wzrosły potrzeby? Wiesz ewentualnie co się dzieje z ST44-206? Wciąż czekam na jego powrót na szlaki ;-D
Moje zdjęcia kolejowe:
http://tobimk.flog.pl/
17.09.2013, 04:50
Nie wiem dlaczego 1110, być może chodzi o innego gagarina. W przyszłym roku mają również zmodernizować kolejne "gagariny", przynajmniej tak słyszałem. Od Stycznia wzrastają również jakieś opłaty unijne związane z ekologią, być może te dwa czynniki powodują jeszcze przez kilka miesięcy 14D40 będą w ruchu.
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
ST44-1112 | kempa240 | 0 | 226 |
22.07.2024, 12:39 Ostatni post: kempa240 |
|
Lokomotywy Vossloh MaK w Polsce | yahya | 5 | 5 484 |
26.08.2015, 09:51 Ostatni post: yahya |
|
Lokomotywy serii E189 w Polsce | przem710 | 51 | 24 662 |
20.07.2015, 12:02 Ostatni post: fzadam97 |
|
Pilnie potrzebny katalog części regulatora woodwarda ST44 | Tomasz Oleksy | 1 | 3 898 |
19.12.2012, 16:27 Ostatni post: MichałŁ |
|
ST44 w Polsce i za granicą | BR52 | 47 | 27 278 |
11.09.2012, 21:11 Ostatni post: Kristoph |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
13 gości |