Liczba postów: 153
Liczba wątków: 2
Dołączył: 31.12.2012
Reputacja:
0
Kargule z tą decyzją spóźnili się kilka lat. Gdyby to zrobili w 2006 roku to sprzedaliby z pocałowaniem rączki. Ba, wtedy nawet sprzedawać nie musieli, trzeba było zrobić P4 lub P5 i oddać w długoletnią dzierżawę, pieniążki same by płynęły na konta bankowe.
Ale niestety albo stety prywaciarze są już uzbrojeni w tabor (również czeski) i podejrzewam że oferty złożą tylko złomiarze.
Wydawało się co niektórym że w taki sposób pozbędą się konkurencji, nic bardziej mylnego.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Patrząc na to, co się stało z IC-owskimi starymi EU07, które były już blisko stadium naturalnego rozpadu, nie byłbym taki pewien, że tylko złomiarze będą chętni, choć może to myślenie życzeniowe.
Na pewno jeden egzemplarz powinien stanąć jako zimny eksponat na jakimś dworcu, mógłby zostać pomalowany w barwy imitujące EP40. Jako miejsce ekspozycji proponowałbym dworzec Bydgoszcz Wschód po trwającym remoncie.
Jaro
Liczba postów: 178
Liczba wątków: 10
Dołączył: 19.07.2014
Reputacja:
0
Z kasacji ET-40 będą niezadowoleni ci maszyniści, których nie można oderwać od nastawnika. bo to chyba jedyna lokomotywa ze starszej generacji, gdzie nie można odejść od nastawnika podczas jazdy.
skalt
“Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20
czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą
rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.”
- Henry Ford
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Co ciekawe nie ma obostrzeń co do ponownego wyjazdu tych lokomotyw na szlak.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
A nadaje się to jeszcze do remontu, żeby móc tym jeździć?
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
A kto się tego podejmie i po co?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Nie wiem. Nie znam się. Pytam.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Dzisiaj ET40-01 jest transportowany z Tarnowskich Gór do Bydgoszczy.
Liczba postów: 71
Liczba wątków: 1
Dołączył: 29.09.2012
Reputacja:
0
Uwaga ! ET40 z numerami 07, 31,43,52 i 55 znalazły nabywcę ! Niedługo wrócą do ruchu. ;-)
Dalszych informacji nie mam.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Współczuję przyszłym użytkownikom.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
przewoz napisał(a):Ja wiem... maszyniści, którzy mieli okazję jeździć, chwalili uciąg, nie mówili o awaryjności.
A mówili o uruchamianiu tego? Poza tym nie łudźmy się-zdrowe to one raczej nie są.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL