Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Seria PKP ET-40 (Skoda 77E)
#76
Albo Bronek Plata. Czy to przypadkiem nie on reanimował do życia ET21, który robił jako SUG?
Odpowiedz

#77
Ja poczekam jednak na potwierdzenie. Jeśli to prawda, to aparat w dłoń Wink
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#78
Cytat:Większość oferowanych lokomotyw stanowią spalinowe manewrowe modele SM42, ale można też kupić szlakowe lokomotywy ST43, SU 43 i SU 45 oraz elektrowozy ET40.

Ciekawe co to za lokomotywa SU 43? ;-)
Odpowiedz

#79
No jak? NIE WIECIE?

Ale wujek google WIE!
[Obrazek: latest?cb=20110120175330]

ROTFL

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz

#80
Ciekawe ciekawe. Ale nie powiem... dla fotografów byłoby to coś świetnego Smile
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#81
Dzisiejszy transport ET40 do ZNTKiM w Gdańsku:

http://zwk.org.pl/galeria/search.php?se ... nsportET40

Film:
https://www.youtube.com/watch?v=Vlyt69g-rUE
Odpowiedz

#82
Lokomotiv kupił je dla siebie czy dla Ecco Rail jak to sugerują podpisy pod zdjęciami i filmem?

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz

#83
Z jakiego powodu są one wpięte w skład w ten właśnie sposób, a nie np. wszystkie razem na końcu za wagonami?
Odpowiedz

#84
Jeżeli nie hamują to nie może być więcej jak dwa pojazdy obok siebie, a poza tym chodzi o obciążenie.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#85
Raczej to pierwsze. Przecież taka sekcja ET40 nie waży więcej niż ładowna węglarka.
Odpowiedz

#86
rustsaltz, z tego co przeczytałem może być tylko jedna lokomotywa(ET-40 jest liczona jako jedna) ale przyznam że przepisy są tak napisane że nie wiem jakim cudem przewoźnicy wykoncypowali sobie ciągnięcie kilku loków w jednym pociągu - chyba tylko na zasadzie "jak nie jest zabronione to jest dozwolone". Generalnie o przypadkach ciągnięcia uszkodzonych lokomotyw i innych niespodziajek(nowego taboru, taboru ratowniczego) mówi Ir-9 i tam np. jest:
§ 23 - Rozmieszczanie taboru kolejowego w pociągach towarowych
Cytat:12. Nieczynną lokomotywę lub inny pojazd kolejowy o masie własnej ponad 90 ton, albo wagon załadowany przesyłką wyjątkowo ciężką należy:
1) na odcinkach z niedozwoloną podwójną trakcją, jak również na odcinkach z dozwoloną podwójną trakcją, jeżeli pociąg prowadzą 2 lokomotywy - oddzielić od lokomotywy czynnej wagonami (najlepiej ładownymi), o łącznej długości co najmniej 50 m,
2) na odcinkach z dozwoloną podwójną trakcją, jeżeli pociąg prowadzi jedna lokomotywa - włączyć bezpośrednio za lokomotywą czynną,
3) od nieczynnej lokomotywy lub pojazdu kolejowego o masie własnej ponad 90 ton albo wagonu załadowanego przesyłką wyjątkowo ciężką - oddzielić innymi wagonami (najlepiej ładownymi) o łącznej długości co najmniej 50 m, Postanowienia punktów 1, 2 i 3 nie dotyczą przesyłania taboru specjalnego i przewozu przesyłek dokonywanych na podstawie odrębnych zarządzeń.

oraz
§ 24 - Umieszczanie lokomotyw w pociągach
Cytat:6. Lokomotywy nieczynne należy przesyłać pociągami towarowymi lub mieszanymi przy zachowaniu następujących warunków:
1) nieczynną lokomotywę należy włączać do pociągów kursujących z prędkością nie większą niż ustalono dla tej lokomotywy,
2) przy przesyłaniu nieczynnych lokomotyw należy stosować postanowienia § 23 ust. 12,
3) przesyłane lokomotywy powinny być zdatne do ruchu,
4) wszystkie nieczynne lokomotywy powinny posiadać czynne hamulce zespolone i być włączone w przewód główny hamulca,
5) nieczynne lokomotywy powinny być odpowiednio przygotowane do jazdy (zgodnie z dokumentacją techniczno - ruchową), a na widocznym miejscu powinny znajdować się tabliczki z napisem dozwolonej prędkości i drogi przewozu,
6) konieczność obsadzenia i dozorowania nieczynnego pojazdu trakcyjnego określa przewoźnik. Wyjątkowo pojedyncze lokomotywy elektryczne, spalinowe i wagony spalinowe mogą być przesyłane (na odcinkach z dozwoloną podwójną trakcją) pociągami pasażerskimi bezpośrednio za lokomotywą ciągnącą, przy zachowaniu warunków określonych w pkt 1, 3, 4, 5 i 6.

Ale nigdzie tam nie znalazłem zapisu o tym że można kilka loków tak ciągnąć...

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz

#87
sm31-131, Podejrzewam art. 23 ust. 12 (pkt. 3) i potraktowanie 2xET40 jako 1 pojazdu kolejowego.
Odpowiedz

#88
Dwa człony to jak najbardziej jeden pojazd. A przesył kilku może odbywać się "na podstawie odrębnych zarządzeń".
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#89
Jestem bardzo ciekaw powrotu tych lokomotyw na szlaki. Słyszałem, że mają jeździć 3, a dwie pozostałe mają robić za magazyny części.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#90
Prawda to, że remontowane ET40 mają jeździć dla Lotos Kolej?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Seria BR233 w Polsce KazET21224142 0 1 901 17.06.2020, 14:13
Ostatni post: KazET21224142
  Elektrowóz Skoda mirmur2 0 2 225 18.08.2019, 00:12
Ostatni post: mirmur2
  Seria SP32 gornik357 120 50 134 27.05.2019, 21:12
Ostatni post: FlashNDM
  Schemat Skoda 61E (E183) AroSerwisant 1 3 165 30.03.2018, 19:55
Ostatni post: Lokermat
  Czeska seria 754 w Polsce pitagoras23 23 17 760 13.01.2015, 22:37
Ostatni post: pitagoras23

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
10 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.