Liczba postów: 110
Liczba wątków: 10
Dołączył: 03.07.2010
Reputacja:
0
Tak, tak. Ale pomarzyć można :-P
Udostępniam zdjęcia i info, dysponuję spisem loków, motywuję do pracy, projektuję, nagradzam, krytykuję. - Chcesz pogadać ? Pisz ;-)
Pozdrawiam i Zapraszam na :
* <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.pl/Petyniak">www.youtube.pl/Petyniak</a><!-- w -->
* <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.mm-bk.blogspot.com">www.mm-bk.blogspot.com</a><!-- w -->
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
PR nie będą na pewno ich leasingować, jeśli już to wyleasingują ES64F4 - był u nich na testach, maszyniści umieją na nim pracować, prędkość 140 km/h na pociągi IR jest wystarczająca.
Vectron raczej znajdzie rynek zbytu w krajach niemieckiego obszaru językowego ;-)
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Lessing, a niby od kogo maja wynająć te loki? Przecież są tylko dwie sztuki i to w fazie testów.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
TOMEKKOT, na razie w Polsce pojawiła się moda na Traxxy. Jeśli Vectron będzie konkurencyjny pod względem ceny jak i osiągów i awaryjności (czy raczej jej braku) to przewoźnicy towarowi mogą się do Siemensa uśmiechnąć już całkiem niedługo.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Tak zbaczając z tematu - wagony 162A (Regio Ekspres) i pewnie część bez moderny ma Vmax 160km/h.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Lubuszanin, no oczywiście, ale mówię, że szybsza lokomotywa jest niepotrzebna, bo... (Ty już powiedziałeś dlaczego).
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Czy jest jakieś zainteresowanie tym lokomotywami ze strony operatorów?
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Polskich? Jak na razie żadne, W Europie na pewno zamówienie złożył Railpool.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Może i trochę dziwne doznania dla mechanika, jednak z drugiej strony w słonecznie dni kabina mniej się nagrzewa i słońce nie świeci w twarz mechanikowi.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Nieco dziwne, co ma modułowa budowa do okienek w kabinie maszynisty?