Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ministerstwo nie chce elektryfikować linii do Gorzowa
#16
A jak nie było lokomotyw dwusystemowych to też sobie radzono, przez podczepienie lokomotywy spalinowej. Przecież do czasu Husarzy tak sobie radzono, więc to nie niemożliwe. Trzeba tylko chęci.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#17
Lokomotywa spalinowa (zwłaszcza starego typu i polskiej produkcji) więcej pali, niż Desiro.

Elektryfikacja jest potrzebna, jednak nie w kontekście połączenia z Niemcami. Jakiekolwiek transgraniczne połączenie segmentu ekonomicznego na omawianej linii będzie i tak prowadzone SZT (o ile w ogóle będzie).
Jaro

Odpowiedz

#18
W perspektywie kilku- kilkunastu lat większość lokomotyw będzie dwusystemowa więc w czym rzecz?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#19
Jeżeli będzie tak, jak piszesz, to problemu nie ma. Elektryfikacja i tak jest potrzebna, ale przez najbliższe kilka lat nie ma innej opcji połączenia międzynarodowego, niż SZT.
Jaro

Odpowiedz

#20
W perspektywie to w ogóle powinno się zelektryfikować Węgliniec - Zgorzelec - Gorlitz, cały Ostbahn i to połączenie do Szczecina. Wtedy wszystkie transgraniczne połączenia staną się naprawdę realne.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#21
pitagoras23, Pamiętaj jednak o tym, że elektryfikacja linii granicznych to nie tylko nasza sprawa. Przecież Niemcy jakoś nie kwapią się do elektryfikacji Gorlitz, a mimo tego ruch tam jest potężny.
Fotoblog
Podróże z Aparatem
Rok 2012 -(narazie)20309 km
Rok 2011 - 33287 km
Rok 2010 - 45064 km
Rok 2009 - 26606 km
Odpowiedz

#22
Oni akurat Gorlitz nie chcą, ale chcą do Horki, bo tam jest ogromny ruch towarowy i jeżeli tam zrobią, to pewnie będą chcieli tamtędy puszczać EC Wawel czy może jakiś inny swój pociąg. Władze Zgorzelca odpuściły walkę, natomiast władze Gorzowa i Kostrzyna chcą elektryfikacji bo widzą w tym dużą szansę.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#23
Gdyby Zgorzelec został zelektryfikowany od strony polskiej, to może mógłby stać się międzynarodowym węzłem przesiadkowym na wzór Kostrzyna nad Odrą.
Jaro

Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Likwidacja linii Bojanowo - Góra. Ruch drezynowy szansą na uratowanie linii? mikrobart 82 41 119 14.04.2015, 21:14
Ostatni post: sm31-131
  Kościan: miasto chce przejąć część linii 376 Kościan - Grodzisk Wlkp. Maciej 0 4 370 24.08.2012, 19:53
Ostatni post: Maciej

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.