Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Tylko, że na stronie producenta nie ma informacji na temat lokomotywy typu 15D/16D, mamy tylko informacje na temat napraw głównych oraz rewizyjnych, jak i polonizacji dotyczących lokomotyw typu TEM2. Co do Designu moim zdaniem jest taki nowoczesny, i dynamiczny, lecz tak jak już wcześniej wspominałem dla mnie liczy się wnętrze a nie wygląd..
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 414
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15.06.2010
Reputacja:
0
Tamara to ładny lok. Nawet to, że jest to konstrukcja rosyjska nie przeszkadza mi nawet. Nie widziałem jeszcze przerobionej, ale dość często pod moimi oknami przejeżdża lok z CTL-a z węglem. :mrgreen:
CLICK1 ,
CLICK2 .
Zdjęcia robił mój syn, który ma 12 lat więc się jeszcze uczy. Ale i tak mi się podobają ;-)
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Świetnie, dziękujemy na linki do filmów. Masz może więcej zdjęć 15D z LHS?
Liczba postów: 90
Liczba wątków: 14
Dołączył: 06.07.2010
Reputacja:
0
Niestety nie mam, ale pogadam z mechanikiem z LHS-U może on będzie miał jakieś zdjęcia to udostępni.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Kiedy będą pierwsze maszyny?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Nie znamy harmonogramów ustalonych między Newagiem a Cargo. I tak mocno przeciągnięte podpisanie umowy... Cargo coś ostatnio nie spieszy się do modernizacji pod żadną postacią.
Liczba postów: 506
Liczba wątków: 27
Dołączył: 22.09.2012
Reputacja:
0
Tylko nie wiem po co zmieniać pudło, to kosztuje a nic nie daje. Czesi jak modernizują loki, np. "Okularniki" serii 75x to tylko zmieniają technikę we wnętrzu. Podobnie Rail-Polska do niektórych Gagarów dał nawet amerykański silnik ale w z zewnątrz Gagar jaki był taki jest. A to to taki wieś-tuning.
Mám rád Českých Drah.
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Obniżenie pudła ma na celu polepszenie widoczności, po drugie po co zostawiać stare pudło skoro wszystkie elementy mieszczą się w mniejszym?
A ty chyba mało modernizacji widziałeś, zobacz sobie jak wyglądają zmodernizowana przez Czechów albo Rosjan ichnie S200.
Gordon jeśli znasz choćby jednego kolejarza to każdy Ci powie, że w klasycznej Stonce nic nie widać i koszmarnie im to utrudnia pracę . Za to w Kiosku (Turbostonka) widoczność jest rewelacyjna. Rozumiem że jesteś fanem klasycznej kolei i chciałbyś pewnie by czas i sprzęt się u nas zatrzymał na roku 1991, ale pamiętaj że ten sprzęt ma być funkcjonalny i ułatwiać pracę maszynistom, a nie ją utrudniać i nie musi się podobać.