Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Liczę, że ktoś zrobi z przejazdu tego pociągu jakąś relację
Liczba postów: 158
Liczba wątków: 10
Dołączył: 03.11.2011
Reputacja:
0
Oto plan całej imprezy.
Organizator: Klub Sympatyków Kolei We Wrocławiu
170-lecie
linii kolejowej
Wrocław – Oława
19 maja 2012 r. w godz. 10.00 – 18.00
na terenie stacji Oława
Program obchodów jubileuszu:
Wystawa starego i nowoczesnego taboru kolejowego w Oławie (DRAGON E6ACT i CLASS66)
Przejażdżki ręcznymi drezynami „moja twoja”
Przejażdżki w zabytkowym wagonie prowadzonym przez parowóz po stacji Oława
Dodatkowy pociąg relacji Wrocław (odjazd godz. 9:45) – Oława (przyjazd godz. 10:35) powrót Oława (odjazd godz. 18:00) – Wrocław (przyjazd godz. 18:50)
Stoiska firmowe spółek kolejowych
Partnerzy:
DB Schenker, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, miasto Oława, Oławski Ośrodek Kultury, PKP Cargo Logistics, PKP INTERCITY, PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A., SHK, STK
Maszynista Instruktor w PKP Cargo.
PL-PKP Cargo
Liczba postów: 461
Liczba wątków: 4
Dołączył: 02.03.2012
Reputacja:
0
Łukasz skoro będziesz w sobotę leciał z Kraka Cegielskim to przecież będziesz koło 18 we Wrocu ;-) A co w takim bądź razie stoi na przeszkodzie żebyś na składzik retro poczekał :-)
A w jakiej cenie są bilety?
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Akurat Cegielski jedzie p. Łódź, więc nie da rady go nagrać. Chyba, że jechałbym Przemysławem to może wtedy się uda.
Gdyby ktoś był chętny, to mam do odsprzedania podwójne bilety na to wydarzenie.
Liczba postów: 186
Liczba wątków: 6
Dołączył: 26.01.2012
Reputacja:
0
Moja relacja z tej imprezy
Liczba postów: 1 078
Liczba wątków: 189
Dołączył: 04.05.2012
Reputacja:
0
Czy mi wzrok do końca popsuł, czy też naprawdę widziałem w relacji z imprezy, że tzw "pociąg z parowozem" był ciągnięty elektrycznie między Wrocławiem a Oławą?
Liczba postów: 186
Liczba wątków: 6
Dołączył: 26.01.2012
Reputacja:
0
kazio, tak, ciągnięty był przez EU07-173
Liczba postów: 158
Liczba wątków: 10
Dołączył: 03.11.2011
Reputacja:
0
Koledzy a czy wy nie zauważyliście, że Ferrumka na dworcu Głównym nie miała zapalonych reflektorów? Podczas jazdy po Oławie także. To powinno dać do myślenia. Z tego co się domyśliłem i się dowiedziałem to ktoś przepalił uzwojenie w prądnicy. Nie udało się go przezwoić (przewinąć) a także załatwić zastępczej prądnicy. To był problem by wypuścić Ferrumkę w samodzielną jazdę. Według przepisów lokomotywa która posiada nie sprawne oświetlenie nie może wyjechać na szlak z pociągiem a także luzem. Musi być dodatkowa lokomotywa pomocnicza. Czyli sprawa elektrowozu mamy wyjaśnioną.
Maszynista Instruktor w PKP Cargo.
PL-PKP Cargo
Liczba postów: 186
Liczba wątków: 6
Dołączył: 26.01.2012
Reputacja:
0
kazio, to nie była jazda po szlaku, tylko po bocznicy
Liczba postów: 1 078
Liczba wątków: 189
Dołączył: 04.05.2012
Reputacja:
0
Dzięki za wyjasnienie, nie było oczywiste że to bocznica.
Liczba postów: 158
Liczba wątków: 10
Dołączył: 03.11.2011
Reputacja:
0
kazio, ta lokomotywa nie mogła jeździć od godz. 8 ponieważ pociąg wyjechał w stronę Oławy ok. 10. O godz. 8 mogła jeździć z wagonami na terenie wrocławskiej szopy. Na szlak by nie mogła wyjechać. To na pewno była bocznica, a po bocznicy mogła. Jeszcze jeden wariant wyjaśniający jak TKh jeździło to nie jeździło pod drutem.
Maszynista Instruktor w PKP Cargo.
PL-PKP Cargo