Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EP05
#16
Obawiam się że została pocięta. Wiem że do kasacji miała iść tylko 18, a 05-01 mieli zostawić.
Odpowiedz

#17
Info o tym, że EP05-18 stoi na Warszawskiej Olszynce pochodzi z kwietnia 2009 roku, natomiast EP05-01 znajduje się na Warszawa Wschodnia Towarowa.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#18
A co z EP05-16, 21 (22) i 23??
Odpowiedz

#19
EP05 w 2003 zmieniono oznaczenie na EU05-22 i przywrócono fabryczne malowanie. Lokomotywa stoi w lokomotywowni Kraków Prokocim. "EP05-23 trafił do IC, mówiło się, że przejdzie ten Czesio NG, ale coś cicho w tej sprawie."
EP05-21 w 1990 "zniknął" w Hucie Warszawa, a EP05-16 należy do Cargo, ale ma uszkodzony silnik trakcyjny.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#20
a czy jest szansa uruchomienia 23 i 22??
Odpowiedz

#21
Serio pytasz, sprawdzasz mnie czy co?

To tak samo jak spytać się czy SP47 kiedyś pojedzie ;]
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#22
Lutek napisał(a):EP05-16 należy do Cargo, ale ma uszkodzony silnik trakcyjny.
To jego możemy już spisać na straty, nikt nie będzie wymieniał czy naprawiał mu silnika.
Cytat:a czy jest szansa uruchomienia 23 i 22??
Módlmy się żarliwie :mrgreen:
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#23
Tak jak mówiłem 23 miał jeździć, głośno mówiło się o jego NG. W 2008 w internecie można było znaleźć info, że prawdopodobnie 23 poszedł na naprawę do Czech, jednak to info było nietrafne, a Czesiek stoi, co prawda bez loga PKP Cargo, ale w swoim czerwonym malowaniu.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#24
Kto miał remontować EP05?
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

#25
Ja dodam że EP05-16 nie zbiorników powietrza ponieważ zostały przełożone do EP05-23, tak myślę że z tych dwóch lokomotyw można by zrobić jedną sprawną. Co do EP05-22 sama dojechała do Krakowa gdzie ją wystylizowano na EU05. W momencie ustawienia jako pomnika była w pełni sprawna lokomotywą(ma nawet fotę jak jeździ po prokocimskiej lokomotywowni(owa fotografia znajduję się w atlasie lokomotyw 2004 strona 152). Lokomotywa ta padła ofiara przedwczesnej euforii z powodu EU11, które miały ja zastąpić a jak się stało każdy wie. W prawdzie nie wiadomo ile części podczas postoju od 2001 roku jej ubyło lecz myślę że sporo się zachowało. Więc mamy trzy lokomotywy z pewnymi częściami można coś z tego złożyć do tego mamy jeszcze ET40 w których też jest sporo części.
Odpowiedz

#26
Przydałoby się uruchomić ET40-41 ex EP40-41 jako żywą legendę pociągów ekspresowych. Obecnie stoi w TG i gnije

[ Dodano: 2010-07-07, 11:56 ]
@Lutek

Na dzień dzisiejszy ile ET40 dałoby się uruchomić?

by mikrobart: Bez off-topu - to temat o EP05.
Odpowiedz

#27
Co się dzieje z lokomotywami EP05 gdzie obecnie stoją i w jakim są stanie ?I czy jest szansa,że wrócą do ruchu
Odpowiedz

#28
Cytat:Co się dzieje z lokomotywami EP05
Grzeją krzaki.
Cytat:gdzie obecnie stoją i w jakim są stanie ?
Głównie Olszynka. Stan? Zależy-agonalny lub kompletny niezdatny do ruchu.
Cytat:I czy jest szansa,że wrócą do ruchu
Do rozkładowego to nie.
...
Odpowiedz

#29
http://forumkolejowe.pl/348.htm?highlight=ep05
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#30
Dzięki za informacje ;-)
D29-104 Chabówka-Nowy Sącz
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Renowacja EP05-22 Kamil Sikora 2 2 411 17.03.2021, 20:19
Ostatni post: Kamil Sikora
  EP05-23 rustsaltz 13 6 599 06.06.2018, 18:29
Ostatni post: DamianT

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.