Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kolejozagadka
To ja poproszę o nazwy i numery pod zarządem pierwszego właściciela wszystkich (6 sztuk) zachowanych parowozów serii A4.
Konrad ,,Tp4'' Czapracki vel. C-ARTon
Odpowiedz

60007 Sir Nigel Gresley
60008 Dwight D Eisenhower
60009 Union of South Africa
60010 Dominion of Canada
60019 Bittern
60022 Mallard

:-) :-)
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl

Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
Odpowiedz

Numery miały być pod zarządem pierwszego właściciela a tym BR nie było ;-)
Konrad ,,Tp4'' Czapracki vel. C-ARTon
Odpowiedz

LNER oryg. LNER 1946 ... BR
4498...........7..............60007 Sir Nigel Gresley
4496...........8..............60008 Dwight D Eisenhower
4488...........9..............60009 Union of South Africa
4489.........10..............60010 Dominion of Canada
4464.........19..............60019 Bittern
4468.........22..............60022 Mallard

[ Dodano: 2013-09-06, 18:38 ]
Tp4 napisał(a):Numery miały być pod zarządem pierwszego właściciela a tym BR nie było ;-)

Szanowny kolego - zapodałem i co ?????????????????????
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl

Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
Odpowiedz

I teraz się zgadza.
Konrad ,,Tp4'' Czapracki vel. C-ARTon
Odpowiedz

Jakie są zasady powiadamiania dróżników przejazdowych oraz zamykania rogatek:
1. Na szlaku
2. W obrębie stacji ograniczonej semaforami wjazdowymi.
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl

Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
Odpowiedz

Widzę że nie ma chętnych a więc tak w wielkim bardzo wielkim skrócie.
Na szlakach przyległych dyżurny za pomocą urządzeń łączności powiadamia dróżników o odjeździe /zamiarze odjazdu/ pociągu. Różnica jest przy powiadamianiu na linii jednotorowej lub na szlaku dwu i więcej torowym z wprowadzonym ruchem jednotorowym dwukierunkowym.
Oczywiście np. dużo wcześniej robimy wolną drogę a powiadamiamy w odpowiednim czasie.
Na stacji (w obrębie pomiędzy semaforami wjazdowymi) najpierw powiadamiamy dróżnika który musi się zgłosić następnie czekamy na potwierdzenie zamknięcia rogatek za pomocą urządzeń łączności lub innych i dopiero wtedy zapodajemy wolną drogę na semaforze wjazdowym/wyjazdowym.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
W związku z tym zadaję nowe pytanie:

Czy Tarcza ostrzegawcza przelotowa musi się znajdować przy semaforze wjazdowym(drogowskazowym) czy też może się znajdować w innym miejscu i dlaczego.
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl

Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
Odpowiedz

Widzę że pytanie jest za trudne a może za bardzo kolejowe.
Rezygnuję - jak ktoś chce niech zadaje.
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl

Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
Odpowiedz

W związku z tym iż nikt nie chce odpowiadać na kolejo-zagadkę mam zapytanie do
admina - ciągniemy to dalej czy nie ??
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl

Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
Odpowiedz

Znalazłem bardzo ciekawy wątek, dziwię się, że nie jest kontynuowany...
Czy Tarcza ostrzegawcza przelotowa musi się znajdować przy semaforze wjazdowym(drogowskazowym) czy też może się znajdować w innym miejscu i dlaczego.

Tarcza ostrzegawcza tzw. przelotowa jest zawsze uzupełnieniem obrazu sygnałowego na semaforze kształtowym, który z racji swej konstrukcji nie podaje żadnej informacji o sygnale na następnym semaforze. Konieczność podawania takiej informacji wynika wprost z § 16, ust. 2 wytycznych Ie-4(WTB-E10). Zatem o tarczy ostrzegawczej przelotowej możemy mówić jedynie w przypadku, gdy jest ona ustawiona przed semaforem kształtowym i jej wskazania uzupełniają odczytywany sygnał zezwalający na tym semaforze.
Tarcza ostrzegawcza przelotowa może być wolnostojąca lub umieszczona na maszcie semafora.
Odpowiedz

Spodobał mi się ten temat, więc spróbuję odgrzać:

Pytanie testowe z jakiegoś egzaminu :-)

Cytat:Gdy podczas pracy lokomotywy SM31 żaluzje chłodnicy z prawej strony otworzyły się a żaluzje z lewej strony pozostały zamknięte to świadczy to, że?
Odpowiedz

Zaluzje z lewej strony sa uszkodzone.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Wieża jest pełna czy pusta ?


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz

Pusta... ;-)
Odpowiedz

Chyba właśnie na odwrót - Pełna :-) - przynajmniej według wskaźnika, bo w rzeczywistości to już pewnie od dawna pusta.
Wskazuje na to logika - przynajmniej "moja" - i fakt tego że "linka" do wskaźnika biegnie od góry, co wskazywałoby na prosty układ pływak - rolka prowadząca - wskaźnik, a co za tym idzie gdy zbiornik jest pełny to pływak jest na górze a wskaźnik na dole.

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
8 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.