04.09.2013, 19:54
To ja poproszę o nazwy i numery pod zarządem pierwszego właściciela wszystkich (6 sztuk) zachowanych parowozów serii A4.
Konrad ,,Tp4'' Czapracki vel. C-ARTon
Kolejozagadka
|
04.09.2013, 19:54
To ja poproszę o nazwy i numery pod zarządem pierwszego właściciela wszystkich (6 sztuk) zachowanych parowozów serii A4.
Konrad ,,Tp4'' Czapracki vel. C-ARTon
05.09.2013, 06:45
60007 Sir Nigel Gresley
60008 Dwight D Eisenhower 60009 Union of South Africa 60010 Dominion of Canada 60019 Bittern 60022 Mallard :-) :-)
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
05.09.2013, 14:48
Numery miały być pod zarządem pierwszego właściciela a tym BR nie było ;-)
Konrad ,,Tp4'' Czapracki vel. C-ARTon
06.09.2013, 06:53
LNER oryg. LNER 1946 ... BR
4498...........7..............60007 Sir Nigel Gresley 4496...........8..............60008 Dwight D Eisenhower 4488...........9..............60009 Union of South Africa 4489.........10..............60010 Dominion of Canada 4464.........19..............60019 Bittern 4468.........22..............60022 Mallard [ Dodano: 2013-09-06, 18:38 ] Tp4 napisał(a):Numery miały być pod zarządem pierwszego właściciela a tym BR nie było ;-) Szanowny kolego - zapodałem i co ?????????????????????
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
07.09.2013, 11:27
Jakie są zasady powiadamiania dróżników przejazdowych oraz zamykania rogatek:
1. Na szlaku 2. W obrębie stacji ograniczonej semaforami wjazdowymi.
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
09.09.2013, 11:43
Widzę że nie ma chętnych a więc tak w wielkim bardzo wielkim skrócie.
Na szlakach przyległych dyżurny za pomocą urządzeń łączności powiadamia dróżników o odjeździe /zamiarze odjazdu/ pociągu. Różnica jest przy powiadamianiu na linii jednotorowej lub na szlaku dwu i więcej torowym z wprowadzonym ruchem jednotorowym dwukierunkowym. Oczywiście np. dużo wcześniej robimy wolną drogę a powiadamiamy w odpowiednim czasie. Na stacji (w obrębie pomiędzy semaforami wjazdowymi) najpierw powiadamiamy dróżnika który musi się zgłosić następnie czekamy na potwierdzenie zamknięcia rogatek za pomocą urządzeń łączności lub innych i dopiero wtedy zapodajemy wolną drogę na semaforze wjazdowym/wyjazdowym. --------------------------------------------------------------------------------------------------- W związku z tym zadaję nowe pytanie: Czy Tarcza ostrzegawcza przelotowa musi się znajdować przy semaforze wjazdowym(drogowskazowym) czy też może się znajdować w innym miejscu i dlaczego.
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
12.09.2013, 19:39
Widzę że pytanie jest za trudne a może za bardzo kolejowe.
Rezygnuję - jak ktoś chce niech zadaje.
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
04.12.2013, 19:46
W związku z tym iż nikt nie chce odpowiadać na kolejo-zagadkę mam zapytanie do
admina - ciągniemy to dalej czy nie ??
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
08.04.2014, 13:16
Znalazłem bardzo ciekawy wątek, dziwię się, że nie jest kontynuowany...
Czy Tarcza ostrzegawcza przelotowa musi się znajdować przy semaforze wjazdowym(drogowskazowym) czy też może się znajdować w innym miejscu i dlaczego. Tarcza ostrzegawcza tzw. przelotowa jest zawsze uzupełnieniem obrazu sygnałowego na semaforze kształtowym, który z racji swej konstrukcji nie podaje żadnej informacji o sygnale na następnym semaforze. Konieczność podawania takiej informacji wynika wprost z § 16, ust. 2 wytycznych Ie-4(WTB-E10). Zatem o tarczy ostrzegawczej przelotowej możemy mówić jedynie w przypadku, gdy jest ona ustawiona przed semaforem kształtowym i jej wskazania uzupełniają odczytywany sygnał zezwalający na tym semaforze. Tarcza ostrzegawcza przelotowa może być wolnostojąca lub umieszczona na maszcie semafora.
07.12.2014, 12:22
Spodobał mi się ten temat, więc spróbuję odgrzać:
Pytanie testowe z jakiegoś egzaminu :-) Cytat:Gdy podczas pracy lokomotywy SM31 żaluzje chłodnicy z prawej strony otworzyły się a żaluzje z lewej strony pozostały zamknięte to świadczy to, że?
07.12.2014, 22:40
Zaluzje z lewej strony sa uszkodzone.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
21.02.2015, 22:19
Pusta... ;-)
22.02.2015, 10:37
Chyba właśnie na odwrót - Pełna :-) - przynajmniej według wskaźnika, bo w rzeczywistości to już pewnie od dawna pusta.
Wskazuje na to logika - przynajmniej "moja" - i fakt tego że "linka" do wskaźnika biegnie od góry, co wskazywałoby na prosty układ pływak - rolka prowadząca - wskaźnik, a co za tym idzie gdy zbiornik jest pełny to pływak jest na górze a wskaźnik na dole. Pozdrawiam sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
12 gości |