05.04.2013, 16:22
Ale trzeba wymienić wszystkie elementy.
Dla podpowiedzi powiem że są to trzy rzeczy.
Dla podpowiedzi powiem że są to trzy rzeczy.
Kolejozagadka
|
05.04.2013, 16:22
Ale trzeba wymienić wszystkie elementy.
Dla podpowiedzi powiem że są to trzy rzeczy.
05.04.2013, 18:43
1.Pobieranie wody : inżektor lub pompa wodna dwie sztuki
2. Dwa przyrządy wskazujące poziom wody w kotle: dwa wodowskazy lub wodowskaz i kurki probiercze 3. Manometr ciśnienia w kotle
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
05.04.2013, 19:26
Niestety większość prawidłowa ale nie wszystko.
05.04.2013, 20:21
korki topliwe
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
06.04.2013, 04:48
Korek może być jeden.
Podpowiedź: kierunek ciśnieniowy był dobry.
06.04.2013, 11:51
Poddaję się :-(
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
07.04.2013, 06:15
No minęła ponad doba wiec czas na rozwiązanie.
Kocioł trzeba chronić przed wzrostem ciśnienia i za niskim stanem wody więc prawidłowa odpowiedź to 1 dwa niezależne urządzenia do zasilania. Mogą być dwa inżektory inżektor i pompa wodna, dwóch pomp na parowozach raczej się nie stosowało bo nie ma miejsca na to 2. Dwa niezależne urządzenia do pomiaru poziomu wody w kotle. Jedno musi być widoczne, czyli mogą być to dwa wodowskazy lub wodowskaz i kurki probiercze ale nigdy dwa zestawy kurków probierczych. 3. Dwa zawory bezpieczeństwa. Dlatego ze nie było pełnej prawidłowej odpowiedzi zadam inne pytanie. Co trzeba zrobić w przypadku kiedy oba z tych urządzeń (np dwa inżektory) przestają działać prawidłowo?
08.04.2013, 10:24
Znalazłem w necie.
* zamknąć główny zawór parowy odbiornicy pary, * zamknąć zawór parowy inżektora, * zamknąć zawór odcinający przy zaworze zasilającym, * otworzyć do oporu wrzeciono zaworu parowego inżektora, * otworzyć zawór przeciwpożarowy.
09.04.2013, 17:21
No niestety nie jest dobra.
Minęło już sporo czasu i nikt nie odpowiedział więc prawidłowa odpowiedź to Kocioł natychmiast wygasić! Teraz nie wiem co robić bo nie spodziewałem się ze te pytania są takie trudne. Zadawać kolejne czy co ?
10.04.2013, 14:08
Dobra to próbuje ostatni raz.
Co to "parowóz pasożyt"?
10.04.2013, 14:39
Cytat:Parowóz bezogniowy, zwany także pasożytem, to parowóz nieposiadający paleniska. Stosowany był w miejscach zagrożonych wybuchem, np. w rafineriach, składach materiałów łatwopalnych itp. Zamiast kotła parowego wyposażony był w ciśnieniowy zasobnik pary, w którym para była uzupełniana okresowo z kotłowni.dobrze ? ;-)
Kolejowe Jaworzno Lubisz To ?
10.04.2013, 16:53
No nareszcie bardzo dobrze i odpowiedź zaliczam.
Ale już tak dla wyjaśnienia dokładnie sprawy. Parowóz bezogniowy nie posiada kotła tylko wielki ciśnieniowy zbiornik. Jadnak w zbiornik nie jest napełniany parą jak piszą w cytacie. Gdyby byłą to para to parowozik przejechał by 100m i zabrakło by ciśnienia do dalszej jazdy. Zbiornik napełniało się wodą z kotłów o temperaturze 200 czy więcej stopni celcjusza, która w miarę spadku ciśnienia w zbiorniku zamieniała się w parę (wykorzystanie ciśnienia nasycenia pary) .
10.04.2013, 18:07
Tak więc jak się nazywał i jaki miał numer polski pociąg pancerny walczący początkiem września 39r. na Śląsku ?
Kolejowe Jaworzno Lubisz To ?
10.04.2013, 18:47
"Groźny" nr.54
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
4 gości |