Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
A zgadnij, kto obecnie prowadzi przetarg na dwa EN71 lub równoważne ;-)
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Doczytałem - Koleje Śląskie. Czyli uważasz, że to sprowadzenie było celowe, robione konkretnie pod KŚ?
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
To ma sens, czemu jednak w takim razie się kupiono starych EN57, które zalegają na torach postojowych bez rewizji? EN71 łatwo z nich zmajstrować. Czyżby były droższe od tych chorwackich?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Brak części? Przecież to EN71, różnice w konstrukcji są nie wielkie. Poza tym jednostka i tak zostanie zmodernizowana, a do "turbokibli" części nie brakuje.
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: 20.06.2012
Reputacja:
0
Ale jednak pewne różnice są.... No do modernizacji nie zabraknie, ale żeby wymienić wszystko w 100% też się raczej nie da.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
przewoz napisał(a):Nie wiem czy nie od dobrych kilku lat (jednym hurtem wtedy sprowadzano te jednostki, ale nie pamiętam, czy Newag wtedy przerobił wszystko, czy nie - chyba nie i to mu zostało, podobnie jak coś powinno w Mińsku stać).
Część jednostek jeszcze jeździ po Chorwacji, więc niewykluczone, że nie stały wcale
Cytat:różnice w konstrukcji są nie wielkie
Nie ma wcale, różnią się dokładnie tym, że EN71 jest dłuższy.
Cytat:No do modernizacji nie zabraknie, ale żeby wymienić wszystko w 100% też się raczej nie da.
Vide 14WE/EN61...
Cytat:chyba nie i to mu zostało, podobnie jak coś powinno w Mińsku stać
Dołoży się do rozbitka i będzie nowy pojazd.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
alojz, hmmm a to w KŚ nie jeździ tylko jedna sztuka z Bałkanów?