Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modernizacja linii 311 Jelenia Góra - Szklarska Poręba Górna
#16
Niema co za bardzo modernizować odcinka Piechowice - Szklarska Poręba Góra ponieważ prędkość się tak bardzo nie podniesie, można wyremontować system odwadniający i odświeżyć perony i stacyjki. Żeby zmniejszyć czas jazdy z Jeleniej Góry do Szklarskiej Poręby to trzeba wyremontować tory od Jeleniej Góry Zach. do Piechowic gdzie jest jeszcze prosto.
Odpowiedz

#17
bmwm5thebest, tutaj się z Tobą nie zgodzę. Po modernizacji odcinka Piechowice - Szklarska Poręba Górna można podnieść szlakową z obecnych 20km/h do 40-50 km/h więc różnica jest znacząca.
Odpowiedz

#18
No dobra nie tak źle jak będzie 40 - 50 km/h ale na prostym odcinku można podnieść do wyższych prędkości.
Odpowiedz

#19
bmwm5thebest napisał(a):ale na prostym odcinku można podnieść do wyższych prędkości.
Po co ma się tam coś rozpędzać do wyższych prędkości, jeśli linia nie ma charakterystyki długiej prostej i jest pełna łuków?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#20
40-50km/h to wystarczająca prędkość jak na taką linię. Jest to linia lokalna, o bardzo trudnym profilu, dużych nachyleniach, ostrych łukach i sam osobiście bałbym się jechać od Piechowic w górę czymkolwiek z prędkością 60km/h i wyższą, bo na ostrzejszym łuku skończyłoby się to tragicznie.

Bardzo podobną do tej linii, równie trudną jest 308 (Kamienna Góra - Kowary - Jelenia Góra) i tam pociąg od Ogorzelca aż do samych Kowar nie osiągał nigdy większej prędkości niż 40km/h bo skończyłoby się to śmiercią.
Odpowiedz

#21
Ale przed Piechowicami nie ma aż tyle łuków. Potem to rozumiem że nie ma możliwości wyższej prędkości.
Odpowiedz

#22
Do Piechowic 60km/h to spoko, ale od Piechowic w górę powinno być 40km/h i nie więcej, bo na tych zawijasach 60tka to przegięcie pały.
Odpowiedz

#23
Nie udawajmy specjalistów od geometrii toru, bo zaraz ktoś napisze, że powinno być tyle a tyle, bo... tak. Uważam, że to linia znaczenia turystycznego, tam nawet jeśli byłaby okazja nie powinno się szaleć z prędkością, bo tam raczej nikomu nie zależy na +/- 5 minutach.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#24
Ale na takiej pięknej linii kolejowej każda stacyjka i p.o. powinien być wyremontowany.
Odpowiedz

#25
bmwm5thebest owszem, ale dasz na to siano? Wpierw niech wyremontują porządnie linię, później się można zająć takimi detalami jak elewacja jakiejś stacyjki, czy wiata dla jakiegoś przystanku.
Odpowiedz

#26
Przy okazji modernizacji lini, mają zostać zmodernizowane dwie stacje - Piechowice i Szklarska Poręba Górna, min dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Jak znam życie, będą to standardowe perony, które można spotkać na modernizowanych liniach, a to nijak nie będzie się wpisywało w krajobraz tej lini.
Odpowiedz

#27
Adams, może dołączymy się do moderny i odmalujemy budkę na stacji Górzyniec?
można wtedy pomalować ją w forumowe barwy
Pozdrawiam, Leonardo
http://www.leospace.pl/

Kilometry w 2012 | 2013 | 2014 | 2015
Odpowiedz

#28
Leonardo, jestem za. Napis miejsce spotkań użytkowników i wielkie logo forum ;-D
Odpowiedz

#29
To nie jest na miejscu modernizować takie stacyjki na takiej linii kolejowej do poziomu różowych peronów. Powinni jakoś oryginalnie wyremontować te górskie stacyjki.
Odpowiedz

#30
Na stronie Kolej w Szklarskiej Porębie pojawiła się fotorelacja z przebiegu modernizacji linii 311.

Cytat:24.01.2013 Zrywanie torów w Szklarskiej Porębie zostało zakończone. Termin podjęcia kolejnych prac na tym odcinku uzależniony jest od warunków śniegowych i terminu wymiany mostu w Górzyńcu.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Modernizacja linii Warszawa - Lublin wołodyjowskiIC 4 5 533 23.10.2018, 14:34
Ostatni post: vulcan
  Modernizacja linii E30 Katowice - Kraków - Rzeszów Adams 140 68 145 26.03.2018, 13:13
Ostatni post: Adams
  Modernizacja linii 271 (E59) Wrocław Główny - Poznań Główny mikrobart 182 83 946 25.01.2018, 21:26
Ostatni post: greenman
  Modernizacja linii kolejowej nr 18 na odcinku Kutno-Toruń krankeze 1 3 174 13.06.2017, 03:02
Ostatni post: vulcan
  Modernizacja linii 1 i 139 na obszarze GOP rustsaltz 0 3 575 29.01.2016, 13:51
Ostatni post: rustsaltz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.