Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Zabrzegu? Chyba Zabrze miałeś na myśli?
No dobrze by było, żeby do polskiego Cieszyna w końcu docierało coś więcej niż obecnie. Choć pozycja busów i tak pewnie będzie jeszcze bardzo mocna.
Liczba postów: 268
Liczba wątków: 5
Dołączył: 15.05.2011
Reputacja:
0
pitagoras23, jest wieś Zabrzeg, położona w sąsiedztwie z Czechowicami-Dziedzicami. ;-)
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Dziwne jest to skumunikowanie w takim miejscu. Zwykle to się odbywa na większych stacjach, jaką są choćby Czechowice Dziedzice, a nie w małej wiosce nieopodal tego miasta.
Liczba postów: 231
Liczba wątków: 6
Dołączył: 03.06.2011
Reputacja:
0
Gdzie niby chciałbyś mieć to skomunikowanie jeśli są tylko 2 wspólne postoje po drodze?
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Nie znam regionu, a co poza omawianym przystaniem jest możliwe do próby skomunikowania?
Liczba postów: 231
Liczba wątków: 6
Dołączył: 03.06.2011
Reputacja:
0
Zatem zalecam poznanie regionu, bo bardzo ciekawy. Są w internecie bardzo dobre mapy.
P.S. Nawet gdyby była taka możliwość to założenie skomunikowania w większym mieście jest bez sensu.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Świetna mapka. Jak widać, najlepsze skomunikowania osiąga się w omawianym Zabrzegu oraz Czechowicach Dziedzicach. Szkoda, że na jednej z tych stacji nie da się zrobić wszystkich skomunikowań. A jak daleko jest od Zabrzegu do Czechowic Dziedzic? Pytam o to, bo skoro pociągi do Wisły pomiędzy Zabrzegiem, a Goczałkowicami nigdzie nie stają to czy mogłyby wjeżdżać do Czechowic?
Liczba postów: 518
Liczba wątków: 16
Dołączył: 08.06.2010
Reputacja:
3
Niestety nie da się - kiedyś za PR wszystko wjeżdżało do Czechowic ale to dość duża strata czasu - zmiana kierunku jazdy.
Odległości:
Zabrzeg - Czechowice 4.8 km
Podg Most Wisła - Czechowice 1.6 km
------------------------------------------
Razem dodatkowo 6.2 km ze zmiana kierunku
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej
http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu
16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Dużo by nie stracili. Może z przejściem maszynisty na drugą stronę składu w tych Czechowicach, to czas jazdy wydłużyłby się może o 15-20 minut, a zysk dla pasażerów byłby ogromny.
Z drugiej strony zastanawia mnie fakt, dlaczego składy z Cieszyna nie mogą dojeżdżać do Katowic tylko do Czechowic.
Liczba postów: 518
Liczba wątków: 16
Dołączył: 08.06.2010
Reputacja:
3
Pytanie do marszałka woj. Śląskiego :-) Jak nie wiadomo o co chodzi do chodzi o kasę.
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej
http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu
16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Potoków podróżnych nie znam, ale tak naturalnym wydaje się, że z mniejszych miast ludzie chcą się dostać do stolicy województwa, jaką są Katowice. Pociągi z Katowic do Bielska Białej i Cieszyna można by właśnie dzielić w Czechowicach Dziedzicach. Nie wiele operacji, a wyeliminuje się w ten sposób duble, o których wspominasz.