Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Badanie frekwencji 2012 - Ipsos/PKP Intercity
Mam jeszcze pytanie z natury "jak wypełnić formularz" :-)

Jeśli podróżny ma bilet na drugą klasę i osobno dopłatę na pierwszą to w formularzu w polu nr 8 przy klasie biletu wpisujemy 1, czy 2?
Odpowiedz

Moim zdaniem 1.

W polu na dopłatę piszesz sumę ceny miejscówki i ceny dopłaty (ale BEZ kosztu wystawienia w pociągu!), a u dołu w polu na komentarz napisz "zm. kl. 2 -> 1 + miejscówka." lub coś w ten deseń.


Pamiętajcie żeby zawsze mieć przy sobie identyfikator! To bardzo ważne!
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

Na dole to nie jest pole na komentarz tylko na uwagi :-)
Odpowiedz

maszynista! :-> No, bo będziemy się gniewać! ;-)

To jest błąd w druku formularza. Każdy ankieter ma obowiązek skreślić napis "uwagi" i napisać odręcznie (pismem drukowanym!) napis "komentarz". :-P
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

Dla początkujących ankieterów:
Ja biorę do ankietowania: teczka dwustronna-na jednej formularz, na drugiej lista stacji z kodami, torba na ramię-dodatkowe ankiety, kilka długopisów, wszystkie instrukcje, listy dla kierowników, identyfikator itp.
Dla nocnych pociągów to kawa niezbędna.
Będzie ktoś jeszcze na Helu na stacji poza ekipą Rozewie?
Odpowiedz

U mnie "Kijów" na odcinku Warszawa Gdańska - Dorohusk - Warszawa Gdańska 23-27.08. W przypadku podróży kogoś z forum tym pociągiem zapraszam do przedziału służbowego w czole składu pociągu :-P
Odpowiedz

Pendolino napisał(a):zapraszam do przedziału służbowego w czole składu pociągu

...z flaszką. :-P Oranżady naturalnie.
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

Szukam pilnie osoby chętnej do ankietowania w pociągu TLK Gałczyński Lublin świnoujście. 4 dni począwszy od jutra. Stawka 140 zł/dzień. Proszę o informację na priv.
Odpowiedz

Ma ktoś z Wrocławia parędziesiąt (tak z 30) ankiet międzynarodowych do oddania? Po ostatnim kursie już wszystkie mi się skończyły i musiałem do zeszytu pospisywać. W całym tym amoku zapisałem już nawet ostatnią ankietę więc za bardzo nie mam nawet od czego odkserować więc jak ktoś ma i chcesz się nimi podzielić to proszę o kontakt - 792 842 998 Wink
Odpowiedz

No i po pracy. Było mega. Posejdon to "patologia", jak określali go kolejarze, ale dałem radę. Ludzi naprawdę mnóstwo, było co robić, jednak skład miałem wygodny to narzekać nie mogłem.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

A ja powiem tak, to co było pisane na forum o tej pracy, absolutnie nie oddaje rzeczywistości. W szczegóły nie będę wchodził.
Dziękuje wszystkim, których spotkałem, wszystkie drużyny z którymi miałem przyjemność jechać były kozackie :-D Przygody były, jak to na nocnych składach bywa, ale przynajmniej była to jakaś atrakcja :-P
Aha, i pozdrowienia dla pewnych ankieterów, którzy cytuję "Skargi ze strony konduktorów na pijanych ankieterów, ankieterów którzy śmierdzą, ankieterów którzy kradną tablice z pociągów są poniżej krytyki!".
Odpowiedz

Praca była ciężka, nie ma co ukrywać. Przynajmniej dla mnie. Ja dotrwałem do końca, mój kolega niestety zrezygnował po 2 dniach (stąd wpis wyżej odnośnie poszukiwań do TLK Gałczyński).

Pozdrawiam pana Marcina z IC Poznań, naprawdę bardzo fajny gość, razem z nim przyszło mi współpracować na najbardziej hardkorowej relacji Gałczyńskiego, czyli Poznań-Wawa w piątek i niedzielę. 130% frekwencji robi swoje.

Praca na Gałczyńskim się skończyła, no ale ... drugie tyle do zrobienia w domu. W niedzielę zapisaliśmy z kolegą ponad 220 formularzy, z czego połowa do głębszego uzupełnienia.

Pytanko. Przy bilecie sieciowym też trzeba zapisać relację?
Odpowiedz

To takie nieodpowiedzialne, że ktoś się pisze na robotę a potem z niej rezygnuje. Chyba każdy wiedział z czym to się je. I teraz co po takiej rezygnacji, karę trzeba płacić?

Odnośnie biletu ja się pytałem na jakim odcinku najczęściej podróżuje.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

Na szczęście znalazłem drugiego kumpla, z którym zrobiliśmy Gałczyńskiego do końca. Tak więc obędzie się bez kar.

Drużyny w większości przypadków naprawdę super. Był taki jeden zgrzyt na koniec, dosyć niemiła pani konduktor, szczegółów opisywać nie będę, ale trochę sobie nie wyobrażam że ona pracuje m.in. na Kiepurze, gdzie uprzejmość i chęć pomocy podróżnym powinna być na pierwszym miejscu.
Odpowiedz

Krzychu191 napisał(a):to co było pisane na forum o tej pracy, absolutnie nie oddaje rzeczywistości. W szczegóły nie będę wchodził.

Powchodź trochę! W ogóle namawiam wszystkich do opisania, jak Wam się pracowało, jakie mieliście najciekawsze przygody, jakie wrażenia :-)

endrju napisał(a):Pytanko. Przy bilecie sieciowym też trzeba zapisać relację?

Tak, należy o nią zapytać podróżnego (zapisujemy tę część pokonywaną danym pociągiem).

edit: fragment z innej dyskusji mi się tu wkleił przez pomyłkę
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Badanie frekwencji PKP Intercity 2016 Ostry548 14 5 867 23.08.2016, 19:27
Ostatni post: mixer
  Badania frekwencji 2015 Gżągal 14 7 230 12.08.2015, 19:57
Ostatni post: Krzychu191
  Badanie frekwencji 2014 Dudzio 22 9 637 05.12.2014, 16:39
Ostatni post: Tomasz K.
  Badanie frekwencji 2013 Elektronik 200 67 176 19.03.2014, 21:00
Ostatni post: delfin95
  Kujawsko-pomorskie: badania frekwencji i ankiety psim 9 5 548 12.05.2012, 16:21
Ostatni post: psim

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.