Liczba postów: 413
Liczba wątków: 30
Dołączył: 01.08.2011
Reputacja:
9
Wojna wojną, sowieci sowietami, ale sowieci nam nie zamykają czynnych linii kolejowych i nie likwidują aktywnych połączeń. KDP to tu już druga sprawa.
Liczba postów: 374
Liczba wątków: 13
Dołączył: 15.03.2014
Reputacja:
20
Proszę mieć na uwadze fakt, że ostatni rekord prędkości 603km/h dotyczy kolei niekonwencjonanej (w tym przypadku kolei na poduszce magnetycznej).
Obowiązujący rekord prędkości pojazdu szynowego (pociągu konwencjonalnego), poruszającego się po szynach wynosi 574,8 km/h, został uzyskany przez testowy zespół trakcyjny TGV V150 3 kwietnia 2007 we Francji.
Liczba postów: 374
Liczba wątków: 13
Dołączył: 15.03.2014
Reputacja:
20
To raczej nie jest kwestia ochoty, a określonych obecnych możliwości technicznych oraz celowości takich prób.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Mając na uwadze, że ostatnio bodaj Niemcy ograniczyli prędkość rozkładową z powodu wysokich kosztów to dopóki nie będzie jakiegoś wydajnego źródła energii raczej nie ma co liczyć na kolejne próby.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Oraz: dopóki te prędkości będą pożerały takie ilości energii... Źródła są dość wydajne, tylko koszty wysokie.
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 21.08.2024
Reputacja:
0
Witam.
Szukam aranżacji siedzeń w szninkansenie. Znalazłem zdjęcia z układem 2+3.
Kilka niewyraźnych/pod złym kątem sugeruje 3+3.
Czy są takie?