Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modernizacja wagonów PKP IC na Szczecin-Przemyśl
#46
To szczere gratulacje dla konduktora ws. wiedzy wagonów Smile

A jak już gadamy o tych wagonach to licze na jakiś odzew i pomoc. Jak już biegacie za EN57 i ET22 to przy okazji złapcie zmodernizowane wagony.

Cytat:Pracuję nad zestawieniem zmodernizowanych wagonów z puli 68 sztuk dla PKP Intercity dlatego proszę Was o pomoc. Chciałbym wspólnymi siłami stworzyć dokładną listę wagonów ( 111Arow, 113Aa, 140A, 141A, 168A ), która zawierałaby oczywiście w ramach możliwośći ( poza obecną serią, typem oraz numerem po modernizacji ):
- nr wagonu przed modernizacją
- nr fabryczny
- data modernizacji

Co Wy na to? Jakieś pomysły, sugestie?

Odsyłam po więcej na stronkę:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 7590194574

Liczy się pomoc wiadomo jaka. Po prostu zdjęcie lub przekazanie informacji w wyżej wymienionych punktach.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#47
To nie wina konduktora, który przekazywał informacje, a jak już to instruktora, który tak szkoli swoich pracowników.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#48
Nie chcąc się nikogo czepiać, po to się uczę wielu rzeczy we własnym zakresie, żeby wiedzieć, kiedy mnie ktoś chce w bambuko zrobić.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#49
Pracownik ma wiedzieć jaki wagon jedzie i czego można się spodziewać. Nie jest jego obowiązkiem wiedzieć czy wagon ma mołdawskie, macedońskie, rosyjskie, polskie czy cholera wie jakie jeszcze hamulce ani tym bardziej czy będzie przeznaczony do ruchu krajowego czy nie. Mają działać, a jak się coś stanie to z dokumentacji wagonu ma wiedzieć, jak postępować w przypadku awarii.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#50
Lutek, może wyjaśnisz o co Tobie chodzi z tymi 'szczerymi gratulacjami' co? Tak się akurat składa że nt. zagadnień wagonowych wiem sporo, i to japitagoras23, przekazałem informacje na temat tych wagonów, gdyż jechały ostatnio moim poc. I-1601 20.10br do Wrocławia Gł. i tak jak już Łukasz wspominał mieliśmy już pouczenia okresowe odnoście eksploatacji ich. Wagony posiadają słabe hamulce klockowe(produkcji Macedońskiej) o masie hamującej wynoszącej do 70 ton. Generalnie wagon nie ma możliwości kursowania w komunikacji RIC ani MC, jedynie komunikacja wewnętrzna.
Odpowiedz

#51
Wstawka hamulcowa nie jest powodem dla którego wagon nie ma dopuszczenia międzynarodowego. Jak pitagoras napisał, że 'nowe' wstawki to ich zasługa :]
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#52
W składzie tego specjalnego pociągu promującego te wagony mają być na pewno dwa wagony klasy 2 przystosowane dla osób niepełnosprawnych i wagon barowy a pociągnie ten skład EP09-028 specjalnie oklejona na tą uroczystośćSmile
Odpowiedz

#53

autor: MKPepe1 (Piotr Szatkowski)
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#54
Wy pewnie wiecie, ja nie - na jakim (jakich?) połączeniu będą te wagony jeździć?
PKP jest 'spoko' - lubisz to? :)
Odpowiedz

#55
Wątek powinien Ci nasunąć odpowiedź.
Wszystkie łączące Przemyśl z Krakowem, Katowicami, Wrocławiem, Poznaniem i Szczecinem.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#56
Szału nie ma. Dla mnie "be" - nie lubię bezprzedziałowców.
Pozdrowionka z centralnej Polski
Odpowiedz

#57
Byłem w Szczecinie i widziałem.

Testowałem wózkownię 168A. Przejście o wiele szersze, ale już kibelek mniej przestronny niż w 111Ainw. Jest też gorzej urządzony, np. miejsce na papier jest trudniej dostępne – w 111Ainw jest w poręczy, co jest praktyczne i fajne, w 168A znajduje się obok muszli klozetowej w kącie.
Drzwi na przycisk, ale to w sumie już standard.
Wysokość progu przy wejściu do toalety została zminimalizowana niemal do zera, jest lepiej niż w wózkowniach w BWE czy Chrobrym.
Lepsze jest umiejscowienie miejsc dla wózków – oba miejsca są umieszczone obok okien.
Odpowiedz

#58
Damian Łódź napisał(a):Szału nie ma. Dla mnie "be" - nie lubię bezprzedziałowców.

Prezentowany 140A to przedział.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#59
pitagoras23, czyli prócz TLK 33200 na Barnim, Orkan i tak dalej?
Dla mnie jest to niejasne, dlatego pytam. Gdyby było jasne, to bym nie pytał Tongue
PKP jest 'spoko' - lubisz to? :)
Odpowiedz

#60
Barnim nie dostanie, bo jedzie przez Częstochowę.
Malinowski pisał na Twitterze, że od listopada Orkan i Kossak mają dostać te wagony. Do tego pewnie te wszystkie poc. typu Dolnoślązak, Podkarpacie, Bieszczady ;-)
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nazewnictwo wagonów rah606 1 5 884 26.02.2013, 06:16
Ostatni post: przem710
  Ilostany wagonów wizzair98 3 6 441 10.11.2012, 23:46
Ostatni post: Lutek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.