04.09.2012, 21:33
Czy ktoś wie pod jaki adres (mailowy, pocztowy) można złożyć reklamację w związku z zakupem biletu w kasach biletowych Dworca Polskiego (Wwa Centralna). Na samej ich stronie jest podany kontakt praktycznie tylko do osób zajmujących się nieruchomościami PKP, a nie sprzedażą biletów.
Ta firma ma w ogóle jakiś dział obsługi klienta? I w ogóle czy istnieje, bo w internecie znalazłem taki wpis:
"Likwidator Spółki "DWORZEC POLSKI" S.A. w likwidacji z siedzibą w Warszawie (00-833) przy ul. Siennej 73 ogłasza, że NWZ uchwałą z dnia 22.08.2012 r., Rep. A 10813/2012, postanowiło rozwiązać Spółkę po przeprowadzeniu jej likwidacji.
Wzywa się wierzycieli Spółki, aby w terminie 6 miesięcy, licząc od dnia ostatniego ogłoszenia, zgłaszali swoje wierzytelności pod adresem: ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa.
Niniejsze ogłoszenie jest ogłoszeniem pierwszym."
Aha i jeszcze jedno, czy spółka Dworzec Polski (konkretnie działalność prowadzenia kas biletowych) podlega pod kontrolę UTK?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Ta firma ma w ogóle jakiś dział obsługi klienta? I w ogóle czy istnieje, bo w internecie znalazłem taki wpis:
"Likwidator Spółki "DWORZEC POLSKI" S.A. w likwidacji z siedzibą w Warszawie (00-833) przy ul. Siennej 73 ogłasza, że NWZ uchwałą z dnia 22.08.2012 r., Rep. A 10813/2012, postanowiło rozwiązać Spółkę po przeprowadzeniu jej likwidacji.
Wzywa się wierzycieli Spółki, aby w terminie 6 miesięcy, licząc od dnia ostatniego ogłoszenia, zgłaszali swoje wierzytelności pod adresem: ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa.
Niniejsze ogłoszenie jest ogłoszeniem pierwszym."
Aha i jeszcze jedno, czy spółka Dworzec Polski (konkretnie działalność prowadzenia kas biletowych) podlega pod kontrolę UTK?
Z góry dzięki za odpowiedź.