Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koniec pociągów obsługiwanych trakcją parową?
#1
No i mamy złe wieści :-( Wygląda na to że na pociągi na trasie Wolsztyn - Poznań przechodzą do historii.

http://tvp.info/teleexpress/reportaze/k ... ow/8637406
Odpowiedz

#2
Wagony z ogrzewaniem parowym się znalazły i juz od 3 dni parowóz normalnie jeździ :-P
Odpowiedz

#3
No to super, czyli w dniu emisji tego materiału był on nieaktualny. No tak telewizja :-P
Odpowiedz

#4
przem710 napisał(a):Wygląda na to że na pociągi na trasie Wolsztyn - Poznań przechodzą do historii.
Nie rozumiem całej tej dramaturgii ;-) .
Odpowiedz

#5
W tym wypadku we wrześniu co ciężarówka otarła się o bok Ol-ki przy okazji otarła się o wagony. Chyba jakaś grubsza naprawa im się szykowała. A to były jedyne wagony PKP Cargo jakie miała z ogrzewaniem parowym.
Odpowiedz

#6
PKP Cargo nie posiada wagonów osobowych. One należały do Przewozów Regionalnych.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#7
pitagoras23 napisał(a):PKP Cargo nie posiada wagonów osobowych. One należały do Przewozów Regionalnych.

Łukasz twierdzisz, że PKP Cargo nie posiada wagonów osobowych. Wagony typu 120A serii Bp lub Bh należą do Przewozów Regionalnych, zaś wagony serii Ci, C, B, Bi należą do PKP Cargo i są wagonami osobowymi. W sprawie tego wypadku to zgadzam się z Łukaszem i muszę Michał stwierdzić, że się mylisz.
Maszynista Instruktor w PKP Cargo.
PL-PKP Cargo
Odpowiedz

#8
CarnageLink napisał(a):zaś wagony serii Ci, C, B, Bi należą do PKP Cargo i są wagonami osobowymi. W sprawie tego wypadku to zgadzam się z Łukaszem i muszę Michał stwierdzić, że się mylisz.
A wagony 43A/102A CT Wielkopolski chce zamienić w żyletki...
Pozdr.

CAr.
Odpowiedz

#9
Ariel Ciechańsk napisał(a):A wagony 43A/102A CT Wielkopolski chce zamienić w żyletki...

Arielu wiem, że PKP Cargo CT Wielkopolski chce pociąć wagony typu 43A1, 101A i 102A. Lecz także chce pociąć:

1. typ: Cp12 (DRG Heizwagen -04), seria: Oy, numer: 050 060, prod. 1915 Linke-Hofmann, Breslau

2. typ: BC4i-37, seria: Brx, numer: 020 466, prod. 1938, Niemcy

I temu się sprzeciwiam. PKP Cargo nazwało się samo "Mecenasem Zabytków Kolejnictwa", a także rzuca hasło: "Od pokoleń kochamy kolej...". Jak dla mnie nie postępuje w myśl tego hasła, a także w myśl tej nazwy.

Źródło: http://tpwp.pl/alarm-ratujmy-zabytkowe-wagony
Maszynista Instruktor w PKP Cargo.
PL-PKP Cargo
Odpowiedz

#10
O tym jest mowa tu:
http://forumkolejowe.pl/alarm-ratujmy-z ... vt4350.htm
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  trakcja wielokrotna różnych lokomotyw kolopolo 2 1 421 02.07.2023, 22:05
Ostatni post: Loki_splinowe
  Koniec SU45 SPA 243 91 292 24.10.2017, 13:28
Ostatni post: rustsaltz
  Ukrotniona trakcja Nati 11 6 466 27.04.2016, 13:25
Ostatni post: przewoz
  Podwójna trakcja EP07 - po co? Pitt35 35 16 812 11.10.2012, 18:48
Ostatni post: RysiekChaszcz
  Koniec ery SU45 w PKP IC Alexej 94 37 140 09.10.2012, 05:45
Ostatni post: przem710

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.