Liczba postów: 293
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05.12.2010
Reputacja:
0
Wagony z ogrzewaniem parowym się znalazły i juz od 3 dni parowóz normalnie jeździ :-P
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
No to super, czyli w dniu emisji tego materiału był on nieaktualny. No tak telewizja :-P
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
W tym wypadku we wrześniu co ciężarówka otarła się o bok Ol-ki przy okazji otarła się o wagony. Chyba jakaś grubsza naprawa im się szykowała. A to były jedyne wagony PKP Cargo jakie miała z ogrzewaniem parowym.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
PKP Cargo nie posiada wagonów osobowych. One należały do Przewozów Regionalnych.
Liczba postów: 158
Liczba wątków: 10
Dołączył: 03.11.2011
Reputacja:
0
pitagoras23 napisał(a):PKP Cargo nie posiada wagonów osobowych. One należały do Przewozów Regionalnych.
Łukasz twierdzisz, że PKP Cargo nie posiada wagonów osobowych. Wagony typu 120A serii Bp lub Bh należą do Przewozów Regionalnych, zaś wagony serii Ci, C, B, Bi należą do PKP Cargo i są wagonami osobowymi. W sprawie tego wypadku to zgadzam się z Łukaszem i muszę Michał stwierdzić, że się mylisz.
Maszynista Instruktor w PKP Cargo.
PL-PKP Cargo
Liczba postów: 158
Liczba wątków: 10
Dołączył: 03.11.2011
Reputacja:
0
Ariel Ciechańsk napisał(a):A wagony 43A/102A CT Wielkopolski chce zamienić w żyletki...
Arielu wiem, że PKP Cargo CT Wielkopolski chce pociąć wagony typu 43A1, 101A i 102A. Lecz także chce pociąć:
1. typ: Cp12 (DRG Heizwagen -04), seria: Oy, numer: 050 060, prod. 1915 Linke-Hofmann, Breslau
2. typ: BC4i-37, seria: Brx, numer: 020 466, prod. 1938, Niemcy
I temu się sprzeciwiam. PKP Cargo nazwało się samo "Mecenasem Zabytków Kolejnictwa", a także rzuca hasło: "Od pokoleń kochamy kolej...". Jak dla mnie nie postępuje w myśl tego hasła, a także w myśl tej nazwy.
Źródło:
http://tpwp.pl/alarm-ratujmy-zabytkowe-wagony
Maszynista Instruktor w PKP Cargo.
PL-PKP Cargo