08.10.2012, 01:32
Prezentuję tutaj zbiorczą listę częstotliwości kolejowych, zebrałem je wszystkie do kupy z kilku miejsc. Niektóre mogą już nie być używane. Wartości podane w MHz. Moje wątpliwości i pytania na końcu.
Pasmo kolejowe:
150,050 - 151,975
153,000 - 154,775
150,100 (R1) – PKP
150,150 (R2) – PKP
150,225 (R3) – PKP
150,325 (R4) – PKP
150,375 (R5) – PKP
150,450 (R6) – PKP
150,575 (R7) – PKP
150,500 (R8) – PKP – ratunkowy, lokomotywownie
150,200 (R9/D1) – PKP – drogowy
150,350 (R10) – PKP – testy radio-stop
Rozpiskę kanałów 1-7 na poszczególne linie można znaleźć w kilku miejscach:
http://giller.pl/radioscanner/strony/sluzby/pkp.html
http://www.peter384.cal.pl/r/r.html
Mapa:
http://dl.dropbox.com/u/72860160/Kolej/pkp.png
150,300 (D2) – PKP – utrzymaniowy
150,175 (1) – PKP – energetyka
150,250 (2) – PKP – energetyka
150,475 (3) – PKP – energetyka
150,700 (4) – PKP – energetyka
150,7125 – PKP – SKM
150,775 – PKP – SKM
150,725 (1) – PKP – LHS – pociągowy
151,600 (2) – PKP – LHS – manewrowy
151,650 (3) – PKP – LHS – manewrowy
151,050 (1) – PKP – manewrowy (Poznań Franowo)
151,200 (2) – PKP – manewrowy (m.in. Poznań Franowo)
151,475 (3) – PKP – manewrowy (Warszawa – górka rozrządowa, Poznań Franowo)
153,650 (M1) – PKP – manewrowy (Kraków Prokocim Towarowy)
153,750 (M2) – PKP – manewrowy (Kraków Prokocim Towarowy)
153,850 (M3) – PKP – manewrowy (Kraków Prokocim Towarowy)
150,825 – PKP – manewrowy (Poznań Franowo)
150,925 – PKP – manewrowy (Kraków Główny Osobowy, Ostróda)
151,000 – PKP – manewrowy (Kraków Główny Osobowy)
151,200 – PKP – manewrowy
151,425 – PKP – manewrowy (Zawiercie, Warszawa)
151,500 – PKP – manewrowy (wagonownia w Warszawie)
151,600 – PKP – manewrowy (Poznań Główny)
151,625 – PKP – ochrona? (Warszawa)
151,700 – PKP – manewrowy (zestawianie składów w Warszawie)
151,725 – PKP – manewrowy (Warszawa – górka rozrządowa)
151,750 – PKP – manewrowy (m.in. Warszawa – górka rozrządowa)
151,775 – PKP – manewrowy (m.in. Poznań Główny)
151,800 – PKP – manewrowy (Warszawa – górka rozrządowa)
151,950 – PKP – manewrowy (Zawiercie)
153,150 – PKP – manewrowy (Warszawa Praga, Warszawa Wschodnia)
153,300 – PKP – manewrowy (Świdnik)
153,775 – PKP – manewrowy (Wrocław)
151,125 – PKP – LHS – rewidenci (Sławków LHS)
153,500 – PKP – LHS – manewrowy (Sławków LHS)
154,050 – PKP – LHS – manewrowy (Gołuchów LHS)
154,275 (1) – Górnośląskie Koleje Dojazdowe
154,300 (2) – Górnośląskie Koleje Dojazdowe
154,350 – PKP – szpital w Poznaniu
154,550 (S1) – PKP – SOK – podstawowy
154,525 (S2) – PKP – SOK – Wrocław
154,425 (K1) – PMP PW – KPP Kuźnica Warężyńska (ob. DB Schenker Rail Polska)
154,450 (K2) – PMP PW – KPP Szczakowa (ob. DB Schenker Rail Polska)
154,475 (K3) – PMP PW – KPP Kotlarnia (ob. KP Kotlarnia)
154,525 (K4) – PMP PW – KPP Maczki Bór (ob. CTL)
154,500 (K5) – PMP PW – KPP
153,625 (K6) – PMP PW – KPP
154,200 (K7) – PMP PW – KPP
154,4625 (K8) – PMP PW – KPP
153,675 (9) – PMP PW – manewrowy
153,950 (10) – PMP PW – manewrowy
154,075 (11) – PMP PW – manewrowy
154,2875 (12) – PMP PW – manewrowy
154,4375 (13) – PMP PW – manewrowy
154,4875 (14) – PMP PW – manewrowy
154,5125 (15) – PMP PW – manewrowy
154,6125 (16) – PMP PW – manewrowy
154,6375 (17) – PMP PW – manewrowy
154,7125 (18) – PMP PW – manewrowy
Rozpiska kolei piaskowych:
http://www.peter384.cal.pl/r/r.html
(wejście/wyjście)
150,625/154,475 – Metro Warszawskie
150,875/154,525 – Metro Warszawskie – główny
150,925/154,525 – Metro Warszawskie – utrzymaniowy
151,000/154,500 – Metro Warszawskie – Kabaty
151,250/154,450 – Metro Warszawskie – Policja
151,300/154,775 – Metro Warszawskie – Kabaty
150,850 – PKL – Gubałówka
151,325 – PKL – Kasprowy Wierch
151,525 – PKL – Butorowy Wierch
151,550 – PKL – Palenica
152,7875 – PKL – Góra Żar
150,625 – CTL Kargo Police (obszar portów Szczecin-Świnoujście)
151,125 – CTL Kargo Police (obszar portów Szczecin-Świnoujście)
151,275 – CTL Kargo Police (obszar portów Szczecin-Świnoujście)
151,625 – CTL Kargo Police (obszar portów Szczecin-Świnoujście)
151,700 – CTL Kargo Police (obszar portów Szczecin-Świnoujście)
151,825 – CTL Kargo Police (obszar portów Szczecin-Świnoujście)
171,0375 – PKL – Góra Parkowa
171,050 – PKL – Czantoria
171,350 – PKL – Szyndzielnia
427,450/417,450 – PKL – Góra Żar
171,050 – KL Czantoria
171,975 – KL Świeradów-Zdrój
171,500 – PKP – bocznica Kopalni Mietków
171,525 – PKP – bocznica Kopalni Graniczna w Goczałkowie
171,5625 – PKP – bocznica Kopalni Paczków
171,8625 – PKP – bocznica EC Dalkia w Poznaniu
449,3625 – PKP – Małaszewicze (terminal)
419,5875/429,5875 – PKP SKM
78,4625 – GATX – Płock
152,0125 – Euronaft Trzebinia
152,025 – ZTK Siarkopol
152,5125 – Transchem – Włocławek
152,675 – Transoda – Inowrocław
152,600 – WARS – Oddział Centrum w Warszawie
152,875 – WARS – Oddział Centrum w Warszawie
152,9125 – Transoda – Janikowo
154,600 – Newag
155,750 – Newag
155,750 – FW Gniewczyna
155,825 – FW Gniewczyna
157,975 – FPL
160,0375 – Koltar – teren ZA Azoty Tarnów
163,6875 – Orlen KolTrans – Płock
171,075 – Spedkoks – Dąbrowa Górnicza
171,300 – Spedkoks – Dąbrowa Górnicza
171,425 – EKK Wagon
171,475 – Kolprem – Huta Florian w Świętochłowicach
171,5375 – Kolprem – Huta im. E. Cedlera w Sosnowcu
171,550 – GATX – Słotwiny
171,550 – Rail Polska – Włosienica
171,575 – kolej kopalni w Staszowie
171,7125 – DB Schenker Rail Polska (d. ZTKiGK Zabrze)
171,0125 – Lotos Kolej – Gdańsk i Jasło
171,825 – Lotos Kolej – Gdańsk i Jasło – podstawowy
171,850 – Port Gdańsk – kolej
171,975 – KWB Konin – kolej
436,500 – Kolprem – Dąbrowa Górnicza
436,6875 – PMT – cały kraj
437,425 – Kolprem – Huta im. T. Sendzimira w Krakowie
437,450 – Kolprem – Huta im. T. Sendzimira w Krakowie
437,475 – Kolprem – Huta im. T. Sendzimira w Krakowie
448,575 – PMT – tereny KGHM
448,5625 – PMT – tereny KGHM
155,5125 – WKD
155,600 – WKD
155,6375 – WKD
468,250 – WKD
446,04375 MHz (4) – prywatne radiotelefony przenośne 446 – Grupa Kolejowa Pokojowego Patrolu WOŚP – Kostrzyn nad Odrą
Moje pytania:
Pasmo kolejowe:
150,050 - 151,975
153,000 - 154,775
150,100 (R1) – PKP
150,150 (R2) – PKP
150,225 (R3) – PKP
150,325 (R4) – PKP
150,375 (R5) – PKP
150,450 (R6) – PKP
150,575 (R7) – PKP
150,500 (R8) – PKP – ratunkowy, lokomotywownie
150,200 (R9/D1) – PKP – drogowy
150,350 (R10) – PKP – testy radio-stop
Rozpiskę kanałów 1-7 na poszczególne linie można znaleźć w kilku miejscach:
http://giller.pl/radioscanner/strony/sluzby/pkp.html
http://www.peter384.cal.pl/r/r.html
Mapa:
http://dl.dropbox.com/u/72860160/Kolej/pkp.png
150,300 (D2) – PKP – utrzymaniowy
150,175 (1) – PKP – energetyka
150,250 (2) – PKP – energetyka
150,475 (3) – PKP – energetyka
150,700 (4) – PKP – energetyka
150,7125 – PKP – SKM
150,775 – PKP – SKM
150,725 (1) – PKP – LHS – pociągowy
151,600 (2) – PKP – LHS – manewrowy
151,650 (3) – PKP – LHS – manewrowy
151,050 (1) – PKP – manewrowy (Poznań Franowo)
151,200 (2) – PKP – manewrowy (m.in. Poznań Franowo)
151,475 (3) – PKP – manewrowy (Warszawa – górka rozrządowa, Poznań Franowo)
153,650 (M1) – PKP – manewrowy (Kraków Prokocim Towarowy)
153,750 (M2) – PKP – manewrowy (Kraków Prokocim Towarowy)
153,850 (M3) – PKP – manewrowy (Kraków Prokocim Towarowy)
150,825 – PKP – manewrowy (Poznań Franowo)
150,925 – PKP – manewrowy (Kraków Główny Osobowy, Ostróda)
151,000 – PKP – manewrowy (Kraków Główny Osobowy)
151,200 – PKP – manewrowy
151,425 – PKP – manewrowy (Zawiercie, Warszawa)
151,500 – PKP – manewrowy (wagonownia w Warszawie)
151,600 – PKP – manewrowy (Poznań Główny)
151,625 – PKP – ochrona? (Warszawa)
151,700 – PKP – manewrowy (zestawianie składów w Warszawie)
151,725 – PKP – manewrowy (Warszawa – górka rozrządowa)
151,750 – PKP – manewrowy (m.in. Warszawa – górka rozrządowa)
151,775 – PKP – manewrowy (m.in. Poznań Główny)
151,800 – PKP – manewrowy (Warszawa – górka rozrządowa)
151,950 – PKP – manewrowy (Zawiercie)
153,150 – PKP – manewrowy (Warszawa Praga, Warszawa Wschodnia)
153,300 – PKP – manewrowy (Świdnik)
153,775 – PKP – manewrowy (Wrocław)
151,125 – PKP – LHS – rewidenci (Sławków LHS)
153,500 – PKP – LHS – manewrowy (Sławków LHS)
154,050 – PKP – LHS – manewrowy (Gołuchów LHS)
154,275 (1) – Górnośląskie Koleje Dojazdowe
154,300 (2) – Górnośląskie Koleje Dojazdowe
154,350 – PKP – szpital w Poznaniu
154,550 (S1) – PKP – SOK – podstawowy
154,525 (S2) – PKP – SOK – Wrocław
154,425 (K1) – PMP PW – KPP Kuźnica Warężyńska (ob. DB Schenker Rail Polska)
154,450 (K2) – PMP PW – KPP Szczakowa (ob. DB Schenker Rail Polska)
154,475 (K3) – PMP PW – KPP Kotlarnia (ob. KP Kotlarnia)
154,525 (K4) – PMP PW – KPP Maczki Bór (ob. CTL)
154,500 (K5) – PMP PW – KPP
153,625 (K6) – PMP PW – KPP
154,200 (K7) – PMP PW – KPP
154,4625 (K8) – PMP PW – KPP
153,675 (9) – PMP PW – manewrowy
153,950 (10) – PMP PW – manewrowy
154,075 (11) – PMP PW – manewrowy
154,2875 (12) – PMP PW – manewrowy
154,4375 (13) – PMP PW – manewrowy
154,4875 (14) – PMP PW – manewrowy
154,5125 (15) – PMP PW – manewrowy
154,6125 (16) – PMP PW – manewrowy
154,6375 (17) – PMP PW – manewrowy
154,7125 (18) – PMP PW – manewrowy
Rozpiska kolei piaskowych:
http://www.peter384.cal.pl/r/r.html
(wejście/wyjście)
150,625/154,475 – Metro Warszawskie
150,875/154,525 – Metro Warszawskie – główny
150,925/154,525 – Metro Warszawskie – utrzymaniowy
151,000/154,500 – Metro Warszawskie – Kabaty
151,250/154,450 – Metro Warszawskie – Policja
151,300/154,775 – Metro Warszawskie – Kabaty
150,850 – PKL – Gubałówka
151,325 – PKL – Kasprowy Wierch
151,525 – PKL – Butorowy Wierch
151,550 – PKL – Palenica
152,7875 – PKL – Góra Żar
150,625 – CTL Kargo Police (obszar portów Szczecin-Świnoujście)
151,125 – CTL Kargo Police (obszar portów Szczecin-Świnoujście)
151,275 – CTL Kargo Police (obszar portów Szczecin-Świnoujście)
151,625 – CTL Kargo Police (obszar portów Szczecin-Świnoujście)
151,700 – CTL Kargo Police (obszar portów Szczecin-Świnoujście)
151,825 – CTL Kargo Police (obszar portów Szczecin-Świnoujście)
171,0375 – PKL – Góra Parkowa
171,050 – PKL – Czantoria
171,350 – PKL – Szyndzielnia
427,450/417,450 – PKL – Góra Żar
171,050 – KL Czantoria
171,975 – KL Świeradów-Zdrój
171,500 – PKP – bocznica Kopalni Mietków
171,525 – PKP – bocznica Kopalni Graniczna w Goczałkowie
171,5625 – PKP – bocznica Kopalni Paczków
171,8625 – PKP – bocznica EC Dalkia w Poznaniu
449,3625 – PKP – Małaszewicze (terminal)
419,5875/429,5875 – PKP SKM
78,4625 – GATX – Płock
152,0125 – Euronaft Trzebinia
152,025 – ZTK Siarkopol
152,5125 – Transchem – Włocławek
152,675 – Transoda – Inowrocław
152,600 – WARS – Oddział Centrum w Warszawie
152,875 – WARS – Oddział Centrum w Warszawie
152,9125 – Transoda – Janikowo
154,600 – Newag
155,750 – Newag
155,750 – FW Gniewczyna
155,825 – FW Gniewczyna
157,975 – FPL
160,0375 – Koltar – teren ZA Azoty Tarnów
163,6875 – Orlen KolTrans – Płock
171,075 – Spedkoks – Dąbrowa Górnicza
171,300 – Spedkoks – Dąbrowa Górnicza
171,425 – EKK Wagon
171,475 – Kolprem – Huta Florian w Świętochłowicach
171,5375 – Kolprem – Huta im. E. Cedlera w Sosnowcu
171,550 – GATX – Słotwiny
171,550 – Rail Polska – Włosienica
171,575 – kolej kopalni w Staszowie
171,7125 – DB Schenker Rail Polska (d. ZTKiGK Zabrze)
171,0125 – Lotos Kolej – Gdańsk i Jasło
171,825 – Lotos Kolej – Gdańsk i Jasło – podstawowy
171,850 – Port Gdańsk – kolej
171,975 – KWB Konin – kolej
436,500 – Kolprem – Dąbrowa Górnicza
436,6875 – PMT – cały kraj
437,425 – Kolprem – Huta im. T. Sendzimira w Krakowie
437,450 – Kolprem – Huta im. T. Sendzimira w Krakowie
437,475 – Kolprem – Huta im. T. Sendzimira w Krakowie
448,575 – PMT – tereny KGHM
448,5625 – PMT – tereny KGHM
155,5125 – WKD
155,600 – WKD
155,6375 – WKD
468,250 – WKD
446,04375 MHz (4) – prywatne radiotelefony przenośne 446 – Grupa Kolejowa Pokojowego Patrolu WOŚP – Kostrzyn nad Odrą
Moje pytania:
- Dlaczego tylko SOK Wrocław używa kanału 2?
- Czy jest gdzieś rozpiska na całą Polskę częstotliwości używanych do manewrów?