Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Sama z siebie nie, bo ze składek państw członkowskich, ale póki co więcej dostajemy niż dajemy do wspólnego budżetu. Unia naciska żeby te pieniądze szły na kolej i nie zgadza się na przesuwanie środków na drogi, tak jak to rząd chce zrobić.
Liczba postów: 2 555
Liczba wątków: 134
Dołączył: 15.03.2011
Reputacja:
0
Wystarczy spojrzeć na to, z którego państwa w największym stopniu pochodzi kapitał zagraniczny. Albo na to, z jakiego kraju pochodzą firmy budujące w Polsce drogi.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Coś za coś, to oczywiste. Nikt nie daje pieniędzy z dobrego serca.
Jaro
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Maciej, wiem.
Nie zmienia to faktu, że żeby kasę od Unii dostać, to trzeba mieć własny wkład.
A co do składek... na razie więcej wyciągamy niż wkładamy. Niebawem ta tendencja pewnie się zmieni.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Przyszły budżet ma być ostatnim tak dobrym dla Polski. Później będziemy dawać więcej, a mniej dostawać. A pozostaje kwestia czy do 2020 UE się rozrośnie czy może skurczy. To też będzie miało wpływ na budżet.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Proponuję ministrowi zapoznanie się z budową rozjazdu na tyle, by wiedział co to jest zwrotnica. A także z żargonowym określeniem "podwójna jazda".
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Wszystko pięknie się czyta, ale wolałbym już mieć ten rok 2015 i zobaczyć efekty tych 30 mld złotych.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
A ja proponuję zapamiętać ten temat, odkopać go za 3 lata i zweryfikować.