Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 4.43
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=182%20111

Przewoźnik tego pojazdu nie jest chyba aktualny, gdyż chyba został już w 2019 lub w tym roku zwrócony do Lotosu.

Odnośnie 182 064 nie mam żadnych informacji, ale w tym przypadku chyba pojazd też nie jeździ dla LTC.
Odpowiedz

Serię ES64F4 można byłoby usunąć i przerzucić do serii E189 podobnie jak w przypadku serii EU07E, gdyż niczym się nie wyróżniają poza oznaczeniami ,które są identyczne z lokomotywami w serii E189, a jedyne co seria ES64F4 w Ilostanie robi to tylko śmietnik i bałagan.

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...tle=ES64F4

Dla lokomotyw Traxx E186-363 i E186-429 można byłoby zmienić ich statusy na b.d (pojazd za granicą) z uwagi na to, że obecnie nie wykonują żadnych regularnych kursów na terenie Polski.

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=E186-363
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=E186-429

Wypadałoby poprawić kartę EU07-160, gdyż w niej zupełnie się pokiełbasiło odnośnie statusu maszyny: https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=EU07-160

Edit: Wypadałoby też sprawdzić kartę pojazdu SU42-534, gdyż zrobił się znowu bubel odnośnie statusu: https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=SU42-534

Odnośnie karty pojazdu maszyny 40WE-007 ten EZT powinien posiadać zmianę oznaczeń na EN64-001, gdyż jest to podkarpacki Acatus, a niestety ma brak serii i oznaczeń nadal.

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=40WE-007
Odpowiedz

Zwracam się z prośbą o dodanie ostatniego egzemplarza 21WEa - 010, który został dostarczony na Raciborską do Kolei Śląskich Smile

EVN:

94 51 2 141 240-3 (PL-KSL A)
(Reszty na razie nie posiadam)
Odpowiedz

Można byłoby uzupełnić listę lokomotyw użytkowanych przez Hutę im. Lenina w Krakowie. Znalazłem kilka informacji na temat lokomotyw użytkowanych tam, o to lista brakujących pojazdów w Ilostanie:

S-408 (numer fabryczny: 8292)

S-409 (numer fabryczny: 8293)

S-410 (numer fabryczny: 8294)

Tutaj zaznaczam, że wszystkie wyżej lokomotywy posiadały oznaczenia SM42-2082, 2083 i 2084 i zostały wyprodukowane w 1971 roku. W tym samym roku dostały lokomotywy zmienione zostały ich oznaczenia na S-400.

S-412

S-413

S-414

S-423

S-425

SM42-2527

SM42-2585

SM42-2606

SM42-2624

SM42-2630

SM42-2639

Seria CKD S-200:

S-201 (rok produkcji: 1966 numer fabryczny: 6713)

S-206 (Numer inwentarzowy PUK Kolprem: 700-012898) (rok produkcji: 1966 numer fabryczny: 6763)

S-216

S-225 (rok produkcji: 1971 numer fabryczny: 8447)

S-228 (rok produkcji: 1971 numer fabryczny: 8450)

S-229 (rok produkcji: 1981 numer fabryczny: 11315) - W 2013 roku pojazd został zakupiony przez CZ Loko i został zmodernizowany na DR18-101 i w 2015 roku sprzedany do Finlandii.

S-231 (rok produkcji: 1981 numer fabryczny: 11317)

S-232 (rok produkcji: 1981 numer fabryczny: 11318)

S-233 (rok produkcji: 1979 numer fabryczny: 11237)

S-235 (rok produkcji: 1979 numer fabryczny: 11236) - W 2012 roku pojazd został wycofany przez PUK Kolprem i sprzedany za granicę do nieznanego właściciela.

S-243 (rok produkcji: 1981 numer fabryczny: 11309)

S-249 (rok produkcji: 1986 numer fabryczny: 14491) - W 2012 roku wycofany z eksploatacji w PUK Kolprem. Obecny los nieznany.

S-250 (rok produkcji: 1988 numer fabryczny: 15368)

S-256 (rok produkcji: 1988 numer fabryczny: 15373)

S-258 (rok produkcji: 1983 numer fabryczny: nieznany)

S-261 (rok produkcji: 1983 numer fabryczny: 13061)

S-262 (rok produkcji: 1990 numer fabryczny: 15821)

Dodatkowo w bazie brakuje SM42-2371 (Cementownia Górażdże Rok produkcji: 1976), SM42-2374 (nr fabr: 9579 właściciel: Przedsiębiorstwo Transportu Kolejowego i Konserwacji Torów Bocznica Sp z o.o.) i SM42-2589 (Trakcja PRKIl - skrót: PL-TRAPL).
Odpowiedz

Tutaj podam brakujące SM42, które pracowały w Hucie Katowice w Dąbrowie Górniczej:

SM42-2297 (Rok produkcji: 1975 Numer fabryczny: 9117)

SM42-2299 (Rok produkcji: 1975 Numer fabryczny: 9125)

SM42-2347 (Rok produkcji: 1976 Numer fabryczny: 9277)

SM42-2348 (Rok produkcji: 1976 Numer fabryczny: 9278)

SM42-2349 (Rok produkcji: 1976 Numer fabryczny: 9279)

SM42-2362 (Rok produkcji: 1976 Numer fabryczny: 9540)

SM42-2381 (Rok produkcji: 1977 Numer fabryczny: 9587)

SM42-2385 (Rok produkcji: 1977 Numer fabryczny: 9591)

SM42-2398 (Rok produkcji: 1977 Numer fabryczny: 9604)

SM42-2399 (Rok produkcji: 1977 Numer fabryczny: 9605)

SM42-2405 (Rok produkcji: 1977 Numer fabryczny: 9611)

SM42-2439 (Rok produkcji: 1977 Numer fabryczny: 9855)

SM42-2449 (Rok produkcji: 1977 Numer fabryczny: 9865)

SM42-2450 (Rok produkcji: 1977 Numer fabryczny: 9866)

SM42-2468 (Rok produkcji: 1978 Numer fabryczny: 10029)

SM42-2469 (Rok produkcji: 1978 Numer fabryczny: 10030)

SM42-2516 (Rok produkcji: 1978 Numer fabryczny: 10217)

SM42-2638 (Rok produkcji: 1978 Numer fabryczny: 10497)

Wszystkie wyżej wymienione pojazdy w późniejszym czasie zostały przejęte przez PUK Kolprem. Również odniosę się do serii CKD S-200 i tutaj zwrócę uwagę na jedną kartę: https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=S200-297

W karcie pojazdu umieściłem kilka dni temu poprawione G1, więc wpis PawłaManewrowego można już usunąć, oraz zmienić status lokomotywy na pojazd za granicą. Tak dla uwagi wspomnę, że S-297 u nowego właściciela na Słowacji ma zachowaną oryginalną tabliczkę z oznaczeniem (jedynie jej tło zostało przemalowane na czerwono). Lokomotywa posiada błękitne malowanie + żółty pas na czole, oraz czarną ostoję wraz z poręczami i żółte osłony reflektorów, oraz żółte stopnie schodków.

Tutaj jest zdjęcie na którym widać też aktualny EVN maszyny: https://www.flickr.com/photos/christianp...3768803841
Odpowiedz

Przeglądając galerię lokomotyw Gigabyt doszukałem się ciekawych informacji odnośnie przebudowy niektórych SM42 na 6Dg. A o to lista SM42, które zostały zmodernizowane na 6Dg:

6Dg-150 przebudowana z SM42-2012

6Dg-146 przebudowana z SM42-2149

6Dg-151 przebudowana z SM42-2142

6Dg-152 przebudowana z SM42-7582

6Dg-158 przebudowana z SM42-2213

6Dg-160 przebudowana z SM42-2162

6Dg-163 przebudowana z S-414 wcześniej oznaczonej jako SM42-2252

6Dg-171 przebudowana z S-413 wcześniej noszącej oznaczenie jako SM42-2203

Wszystkie wyżej wymienione lokomotywy za wyjątkiem dwóch ostatnich (6Dg-163 i 171, które są własnością PUK Kolprem) należą do Pol-Miedź-Trans. Wspomnę też, że nie było żadnej kasacji 2142 i 2149 na terenie PHU Lokomotiv, gdyż były tam tylko kabiny, które najprawdopodobniej firma zakupiła od Newagu. Poza tym na terenie Lokomotivu też znajdowała się kabina SM42-2012, co wprowadza dosyć dużo zamieszania odnośnie statusów. Informacji o SM42-2016 i 2211 nie znalazłem, ale jest całkiem możliwe, że mogły też zostać przebudowane na 6Dg.

Co więcej, są jeszcze lokomotywy SM42-418 i 419 będące własnością Kolpremu, które wywodzą się od S-418 i S-419.

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=ET42-043

A i można z wyżej wymienionej karty usunąć wpis Dominika Piotrowicza, ponieważ dałem bardziej rozszerzony opis zdarzenia, ale myślę że mój wpis wymaga lekkich poprawek.
Odpowiedz

Exclamation 
Cześć,
Proszę o edycję i poprawę wszystkich wpisów napraw dotyczących EN57AKŚ za wyjątkiem egzemplarza o numerze 892. 
Mianowicie NIEPRAWDĄ jest to, że posiadają albo posiadały one klimatyzację. Nie wiem kto tam zaczął u was takie głupoty wypisywać, ale każda jednostka za wyjątkiem w/w nie ma klimy i widać to wyraźnie na wszystkich zdjęciach. Nawet wikipedia mówi prawdę w tym przypadku. 
Jako dowód porównajcie sobie dach 892 z dachem np. 1533.
Odpowiedz

Prosiłbym o sprawdzenie karty SM42-113 która należy do Industrial Division i SP42-113. Są sprzeczne informacje odnośnie losów tych pojazdów, a główny problem polega na tym, że karta lokomotywy SM42-113 (własność ID) opisuje, że ten pojazd wywodzi się od SP42-113, która stacjonowała w MD Leszno (chyba tutaj chodzi o ostatni przydział tej lokomotywy przed skreśleniem ze stanu PKP), natomiast w karcie pojazdu SP42-113 nie ma żadnych informacji o późniejszej sprzedaży po wypadku, czy też odbudowie, tylko o zezłomowaniu pojazdu w 1989 roku. Dodatkowo SM42-113 nie posiada też żadnych informacji o właścicielu jaki był wcześniej przed 2008 rokiem.

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=SM42-113

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=SP42-113

Nie wiem, czy to idealne źródło, ale jest tutaj kilka informacji o lokomotywach z oznaczeniami Ls800 i podobnymi: ://www.rail.phototrans.eu/2415,16,2.html
Odpowiedz

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...o&id=58687

To zdjęcie było już dawno zamieszczone przez autora w Ilostanie i na dodatek jest umieszczone w złej karcie pojazdu. Prosiłbym o jego usunięcie.
Odpowiedz

@sopelsky Słuszna uwaga, EN57AKŚ poprawione odnośnie klimatyzacji.
@KazET21224142 Niektóre Twoje pomniejsze wnioski uwzględniłem, lub już wcześniej zostały uwzględnione. W sprawie 40WE-007 czy też połączenia metryczek SP42-113 z SM42-113 muszę sprawdzić czy mamy na ten moment taką techniczną możliwość. Zgadzam się też że dobrze by było przerzucić maszyny z serii ES64F4 do E189. Pomyślimy o tym w najbliższym czasie.
Odpowiedz

Cześć przydałoby się zaktualizować ilostan Class 66 bo widzę, trochę braków:

Trzeba dodać nowe pojazdy:
oznaczenie PB08 nr fabryczny 20008254-10 EVN: 92 88 0266 002-9 B - CTB użytkownik Freightliner Deutschland
oznaczenie 561-03 nr fabryczny 20038561-3 EVN: 92 80 1266 040-5 D-BRLL użytkownik Freightliner Deutschland
oznaczenie 561-04 nr fabryczny 20038561-4 EVN: 92 80 1266 041-3 D-BRLL użytkownik Freightliner Deutschland
oznaczenie 561-05 nr fabryczny 20038561-5 EVN: 92 80 1266 042-1 D-DISPO użytkownik Freightliner Deutschland
oznaczenie 65304 nr fabryczny 20048653-4 EVN: 92 80 1266 114-8 D-DISPO użytkownik Freightliner Deutschland
oznaczenie 29-006 nr fabryczny 20038513-4 EVN: 92 80 1 266 028 D-HHPI użytkownik Freightliner Deutschland
Odpowiedz

Te 66tki wjeżdzają do Polski?
Odpowiedz

Być może te lokomotywy wjeżdżają tylko na stacje graniczne w Polsce (np.Szczecin Gumieńce, Węgliniec) to sugerowało by że nie są one "spolonizowane", a takich maszyn generalnie do bazy nie dodajemy.
Odpowiedz

Widzę, że moja prośba zaginęła w gąszczu komentarzy na Ilostanie wiec napisze tutaj:

"Proszę o uzupełnienie daty rewizji P4 dla pojazdu SA138-003 co by była kompletna: P4/2002/05.07.2019."

Dziękuję z góry.
Mój kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/STZSpotterLHS
________________________________________
Pozdrawiam.
Odpowiedz

Ostatnio przeglądając czeskie źródła znalazłem informacje o numerach fabrycznych wszystkich T448p. Poniżej lista pojazdów, których brakuje w Ilostanie:

T448p-013 numer fabryczny: 9944, rok produkcji: 1977, pierwotny właścicielem było PMP-PW z przydziałem Z-1 Kuźnica Warężyńska

T448p-014 numer fabryczny: 9945, rok produkcji: 1977, pierwotny właścicielem było PMP-PW z przydziałem Z-1 Kuźnica Warężyńska

T448p-016 numer fabryczny: 9947, rok produkcji: 1977, Obecnym właścicielem jest słowacki przewoźnik Loko Rail

T448p-025 numer fabryczny: 9956, rok produkcji: 1977

T448p-067 numer fabryczny: 11277, rok produkcji: 1979, data przekazania maszyny do Polski to 8 sierpień 1979 roku. Obecny właścicielem lokomotywy jest włoska firma budowlana Costruzioni Linee Ferroviarie Bologna.

T448p-072 numer fabryczny: 11282, rok produkcji: 1979, data przekazania maszyny do Polski to 3 września 1979 roku.

T448p-088 numer fabryczny: 11298, rok produkcji: 1979, data przekazania maszyny do Polski to 21 września 1979 roku. Obecny właścicielem lokomotywy jest PERN (wcześniej Operator Logistycznych Paliw Płynnych)

T448p-101 numer fabryczny: 11616, rok produkcji: 1980, Pojazd został przekazany do Polski w maju 1980 roku.

T448p-112 numer fabryczny: 12270, rok produkcji: 1984, data przekazania maszyny do Polski to 23 lutego 1984 roku. Obecnie używana jest przez Operatora Logistycznych Paliw Płynnych.

T448p-149 numer fabryczny: 15309, rok produkcji: 1989, data przekazania maszyny do Polski to 12 lipca 1989 roku.

Źródło: http://www.skd.cz/lokomotivy/vcT448.htm

Ps: Można zmienić status lokomotywy 182 074 na czynny.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
13 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.