Tutaj podam brakujące SM42, które pracowały w Hucie Katowice w Dąbrowie Górniczej:
SM42-2297 (Rok produkcji: 1975 Numer fabryczny: 9117)
SM42-2299 (Rok produkcji: 1975 Numer fabryczny: 9125)
SM42-2347 (Rok produkcji: 1976 Numer fabryczny: 9277)
SM42-2348 (Rok produkcji: 1976 Numer fabryczny: 9278)
SM42-2349 (Rok produkcji: 1976 Numer fabryczny: 9279)
SM42-2362 (Rok produkcji: 1976 Numer fabryczny: 9540)
SM42-2381 (Rok produkcji: 1977 Numer fabryczny: 9587)
SM42-2385 (Rok produkcji: 1977 Numer fabryczny: 9591)
SM42-2398 (Rok produkcji: 1977 Numer fabryczny: 9604)
SM42-2399 (Rok produkcji: 1977 Numer fabryczny: 9605)
SM42-2405 (Rok produkcji: 1977 Numer fabryczny: 9611)
SM42-2439 (Rok produkcji: 1977 Numer fabryczny: 9855)
SM42-2449 (Rok produkcji: 1977 Numer fabryczny: 9865)
SM42-2450 (Rok produkcji: 1977 Numer fabryczny: 9866)
SM42-2468 (Rok produkcji: 1978 Numer fabryczny: 10029)
SM42-2469 (Rok produkcji: 1978 Numer fabryczny: 10030)
SM42-2516 (Rok produkcji: 1978 Numer fabryczny: 10217)
SM42-2638 (Rok produkcji: 1978 Numer fabryczny: 10497)
Wszystkie wyżej wymienione pojazdy w późniejszym czasie zostały przejęte przez PUK Kolprem. Również odniosę się do serii CKD S-200 i tutaj zwrócę uwagę na jedną kartę:
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=S200-297
W karcie pojazdu umieściłem kilka dni temu poprawione G1, więc wpis PawłaManewrowego można już usunąć, oraz zmienić status lokomotywy na pojazd za granicą. Tak dla uwagi wspomnę, że S-297 u nowego właściciela na Słowacji ma zachowaną oryginalną tabliczkę z oznaczeniem (jedynie jej tło zostało przemalowane na czerwono). Lokomotywa posiada błękitne malowanie + żółty pas na czole, oraz czarną ostoję wraz z poręczami i żółte osłony reflektorów, oraz żółte stopnie schodków.
Tutaj jest zdjęcie na którym widać też aktualny EVN maszyny:
https://www.flickr.com/photos/christianp...3768803841